Fredag den 13.....

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Har allerede gjort seg gjeldene, om man tror på slikt hehe:-)
Flyet mitt ble innstilt, men jeg får heldigvis reise senere i dag, men jeg ble litt snurt, for jeg ville ha god tid.
Nå er det jo helt stille ute også, så skjønner ikke helt hvorfor, men de har vel gode grunner:cool::D

Ellers ble det morgen klokka halv seks i dag, håper ikke dette blir den nye trenden her i huset, for hun virker ganske så fornøyd:p
Nå kommer vel godværet vi hadde i går nordover, får håpe dere slipper unna Marian:-)

God morgen.
Kjipt at flyet ble innstilt da :-(
Når skal du reise idag da?

Kjedelig med tidlige morgener.. Kjenner til det... trodde de ble trøttere av mørket og kulden,men den gang ei hehe...
Håper det snur for deres del :-)
Jeg er desverre vant til det hehe.

En dame som døde utenfor her visstnok igår. Ble påkjørt. Står på nettet og tekst-tv.... Stakkars :-( abildsø,Oslo)

Har tidenes hodepine og nakkevondt.
Skulle møte søsteren min kl 11 i Ski,men tviler på at jeg orker.

Wael våknet 5,så jeg skal snart gå å sove igjen..

Tenkte å lage noe deilig middag ikveld,men aner ikke hva :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen:)

Dumt dette med flyet altså! Også disse morgenene dere har for tiden.. det snur seg nok igjen, men kan vel ta litt tid:P
Hvordan er formen ellers da, sukkersnusk? :)

God bedring med hode og nakken Lennypenny! Også må du sove godt ;)
Er man et A-menneske, så er man det, tydeligvis:P;) hehe.. dere får ta igjen når dem blir tenåringer! Hahah..

Mann og barn har reist for jobb og bhg, så da skal jeg få lagt meg igjen!
Etterpå skal jeg bake litt, også må jeg prøve å få vasket litt her..men starter med å skifte på senger og rydde, så får jeg se hvor langt jeg kommer;):) rommet til Emira trenger en ny rydde-runde :P også er det vel litt greit å få lagt bort noen leker nå som hun får så mye nytt både til bursdag og jul:eek::):p

Ønsker hver og en, en fin dag:)
(Og håper ingen er overtroisk! For da slipper dere å tenke på denne datoen:P)

☆★hilsen meg★☆

Har allerede gjort seg gjeldene, om man tror på slikt hehe:-)
Flyet mitt ble innstilt, men jeg får heldigvis reise senere i dag, men jeg ble litt snurt, for jeg ville ha god tid.
Nå er det jo helt stille ute også, så skjønner ikke helt hvorfor, men de har vel gode grunner:cool::D

Ellers ble det morgen klokka halv seks i dag, håper ikke dette blir den nye trenden her i huset, for hun virker ganske så fornøyd:p
Nå kommer vel godværet vi hadde i går nordover, får håpe dere slipper unna Marian:-)
Hmh, det forklarer nok hvorfor det plutselig begynte å blåse masse og snø tett da jeg gikk fra bhg :eek: :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

God morgen :)
Her fylte vi mme på snuppa kl 06, så fikk hun komme over i senga sammen med meg og så sov vi til 07.45 :rolleyes: var akkurat sånn at vi rakk frokosten i bhg kl 08.30 :p Nå har jeg spist litt og drikker kaffe, så får jeg sette igang med eksamensskriving om litt.
Her kommer mørke skyer sigende innover sundet, så er en viss fare for at foreldregløggen og luciafeiringa i bhg, som skulle være ute, blir flyttet inn!

Vi måtte vekke Lillebror 7.40 for å rekke Lucia-feiring i bhg! Jeg ammet han da jeg kom hjem fra senvakt i går, ca 23.30, så sov han til 5.30 igjen, og så til han ble vekt :D
Koste oss på Lucia-feiring og så T gå i tog og synge etterpå. Nå er vi hjemme igjen, fulle av kaffe og boller :p
Bhg hadde bakt melkefritt! Fantastisk =)
I dag er det klesvask og soving på Lillebror før vi reiser for å bade :D :D

Vi måtte vekke Lillebror 7.40 for å rekke Lucia-feiring i bhg! Jeg ammet han da jeg kom hjem fra senvakt i går, ca 23.30, så sov han til 5.30 igjen, og så til han ble vekt :D
Koste oss på Lucia-feiring og så T gå i tog og synge etterpå. Nå er vi hjemme igjen, fulle av kaffe og boller :p
Bhg hadde bakt melkefritt! Fantastisk =)
I dag er det klesvask og soving på Lillebror før vi reiser for å bade :D :D
For et snorkedyr han har blitt :D

Hmmm..ser også på fb at det er noen andre bhg her som har luciafeiring med foreldrene..men det har ikke stått noen steder om foreldre er invitert til luciafeiring i bhg til jentene..så håper da inderlig ikke det:eek::oops: fikk bare en lapp om at avdelingen til Emira skulle gå litt utenfor bhgen og gjennom bhgen, og at Liana sin skulle se på..Så derfor måtte barn som kom i 9tiden, helst komme før 8:45.. hva tror dere? Er vel ikke en selvfølge at man skal vite sånt selv?:P

☆★hilsen meg★☆

Hmmm..ser også på fb at det er noen andre bhg her som har luciafeiring med foreldrene..men jeg har ikke stått noen steder om foreldre er invitert til luciafeiring i bhg til jentene..så håper da inderlig ikke det:eek::oops: fikk bare en lapp om at avdelingen til Emira skulle gå litt utenfor bhgen og gjennom bhgen, og at Liana sin skulle se på..Så derfor måtte barn som kom i 9tiden, helst komme før 8:45.. hva tror dere? Er vel ikke en selvfølge at man skal vite sånt selv?:P

☆★hilsen meg★☆
Dere ville vel blitt invitert om det var meningen?

God morgen.
Kjipt at flyet ble innstilt da :-(
Når skal du reise idag da?

Kjedelig med tidlige morgener.. Kjenner til det... trodde de ble trøttere av mørket og kulden,men den gang ei hehe...
Håper det snur for deres del :)
Jeg er desverre vant til det hehe.

En dame som døde utenfor her visstnok igår. Ble påkjørt. Står på nettet og tekst-tv.... Stakkars :-( abildsø,Oslo)

Har tidenes hodepine og nakkevondt.
Skulle møte søsteren min kl 11 i Ski,men tviler på at jeg orker.

Wael våknet 5,så jeg skal snart gå å sove igjen..

Tenkte å lage noe deilig middag ikveld,men aner ikke hva :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Huff stakkars damen:(:(

Det går 14.15, så hoper det er i rute.

Masse god bedring med hodepinen, det er ikke godt:(

God morgen:)

Dumt dette med flyet altså! Også disse morgenene dere har for tiden.. det snur seg nok igjen, men kan vel ta litt tid:p
Hvordan er formen ellers da, sukkersnusk? :)

God bedring med hode og nakken Lennypenny! Også må du sove godt ;)
Er man et A-menneske, så er man det, tydeligvis:p;) hehe.. dere får ta igjen når dem blir tenåringer! Hahah..

Mann og barn har reist for jobb og bhg, så da skal jeg få lagt meg igjen!
Etterpå skal jeg bake litt, også må jeg prøve å få vasket litt her..men starter med å skifte på senger og rydde, så får jeg se hvor langt jeg kommer;):) rommet til Emira trenger en ny rydde-runde :p også er det vel litt greit å få lagt bort noen leker nå som hun får så mye nytt både til bursdag og jul:eek::):p

Ønsker hver og en, en fin dag:)
(Og håper ingen er overtroisk! For da slipper dere å tenke på denne datoen:p)

☆★hilsen meg★☆

Jeg har det vondt hehe, men forsøker å glemme det:cool::D

Dere ville vel blitt invitert om det var meningen?

Ja både tror og håper da det! Ellers blir jeg irritert altså.. men dem hadde adventsfrokost i forige uke, så ville vært litt rart om dem skulle hatt noe sånt nå å :P

☆★hilsen meg★☆

Da skal jeg snart dra av gårde. Fikk nettopp beskjed av mannen at han er på vei for å hente lille nasse i barnehagen, så vi får en syk Lucia hjem. Det forklarer hvorfor hun var så lei seg i morrest:(
Ikke noe godt å dra når jeg vet hun er i dårlig form.

Ja både tror og håper da det! Ellers blir jeg irritert altså.. men dem hadde adventsfrokost i forige uke, så ville vært litt rart om dem skulle hatt noe sånt nå å :P

☆★hilsen meg★☆
Ja og så er det veldig forskjellig fra Bhg til Bhg :) i desember har Bhg vår nissefest (bare i ungene) Lucia (med foreldre) og julebord (bare i ungene)! Og forrldresuppe og foreldrekaffe 2-3 ganger ellers i året :) evt påskefrokost.

Back
Topp