Fredag 9. mai

Ingrid ; du kan ta Bærumsbussen som jeg trodde (Bekkestua heter den) også hopper dere av på Bjerke rett før Aker Sykehus og Sinsen :-) Lykke til :-) :-)

En unge i seng og den andre har blitt lovet litt snacks og å se på Dyrepasserne på TV :D
Så skal han jammen i seng han og.
Den lille har vært helt krakilsk i dag. Skikkelig pøbelhumør. Og hylte da jeg tok han inn på rommet. Han sovnet overraskende raskt kl 18.30, heldigvis :D

Heisann:-)

Jeg har sløvet leeenge med lillesøster i dag før vi sto opp:-) Det var deilig, prøver å nyte så mye som mulig av babytiden nå, siden dette er siste gang.
Har fått dusjet, og gjort alt av husvask for helgen, etterpå trillet jeg en tur. Halvfint vær i dag, god temperatur og vindstille, perfekt trillevær. Nå sover snuppa, og jeg unner meg litt tid foran pcn før mannen og nasse er hjemme igjen.
Jøsses, du er jammen meg effektiv!!! Da jeg var i perm ble det stort sett enten husarbeid eller tur ut...som regel tur ut, og masse BV når hun sov :p ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

GJETT om jeg henta ei fornøyd jente i bhg idag. Den ellers så gule parkdressen var HELT svart, og jeg er oppriktig bekymra for at jeg aldri blir å få den helt lysegul igjen :p Hun var våt fra innerst til ytterst, men varm og god, ull er virkelig gull :p :)

Nå er snupsi på tur i seng, så blir det The Big Bang Theory, nøtter, frukt og Pepsi Max :)

GJETT om jeg henta ei fornøyd jente i bhg idag. Den ellers så gule parkdressen var HELT svart, og jeg er oppriktig bekymra for at jeg aldri blir å få den helt lysegul igjen :p Hun var våt fra innerst til ytterst, men varm og god, ull er virkelig gull :p :)

Nå er snupsi på tur i seng, så blir det The Big Bang Theory, nøtter, frukt og Pepsi Max :)

Hehe, så herlig at hun var fornøyd :d
Lillebror var ikke riktig så våt i dag, men rimelig fornøyd etter å ha plasket i vannet han fant i hengeren bak trehjulssykkelen. Tror jammen han drakk litt og :o

Samme som meg... nøtter og pepsi max ;)
Men,jeg syns big b.t er sååååå kjedelig. Allr elsker det,men ikke meg hehe...

Hehe så bra hun har kost seg masse da :-) :-) :-)

Ungene er lagt,men lyyysvåkne. Kjedelig!!
Idag har W fått sparkesykkel. Flink var han :-)
Også har de fått lekekjøkken idag. Det var populært :-) Og Mina fikk en hvit kattepus som sier mjau og har en liten flaske.
Hun elsker katter helt utrolig mye.

Når hun ser tigre på tv,så sier hun katt hehe.

Har dere d fint ikveld? :-)

En unge i seng og den andre har blitt lovet litt snacks og å se på Dyrepasserne på TV :D
Så skal han jammen i seng han og.
Den lille har vært helt krakilsk i dag. Skikkelig pøbelhumør. Og hylte da jeg tok han inn på rommet. Han sovnet overraskende raskt kl 18.30, heldigvis :D
Deilig med barn som sovner tidlig... skjer ikke her ikveld. De ligger og prater og tuller litt ennå!! :eek::eek:

Deilig med barn som sovner tidlig... skjer ikke her ikveld. De ligger og prater og tuller litt ennå!! :eek::eek:
Jeg kunne aldri lagt dem på samme rom og gått ut før Lillebror hadde sovnet :p
Legger som regel han først, så får T se litt TV eller spille litt mens han venter - så legger jeg han etterpå.

Samme som meg... nøtter og pepsi max ;)
Men,jeg syns big b.t er sååååå kjedelig. Allr elsker det,men ikke meg hehe...

Hehe så bra hun har kost seg masse da :-) :-) :-)
Man må se noen episoder etter hverandre før man kommer inn i humoren ;) ...dessuten er jeg gift med en "nerd" så mye kjenner vi oss igjen i :p

Jeg måtte ligge sammen med Hermine, og gå inn på nytt fordi hun våkna igjen og gråt, ikke før kl 20 sovna hun så jeg kunne gå ut derifra ;)

Jøsses, du er jammen meg effektiv!!! Da jeg var i perm ble det stort sett enten husarbeid eller tur ut...som regel tur ut, og masse BV når hun sov :p ;)

Hehe, sånn hadde jeg også det første gang, men når man har 2 har man ingen tid å miste:-)
Rart det der, plutselig blir alt så travelt.

Hehe, så herlig at hun var fornøyd :d
Lillebror var ikke riktig så våt i dag, men rimelig fornøyd etter å ha plasket i vannet han fant i hengeren bak trehjulssykkelen. Tror jammen han drakk litt og :o
Hermine har vært løs i magen i en uke nå pga daglig sølevanninntak :eek: :p

Dressen hennes tåler at hun sitter i vannet...men det hadde nok lekt inn mellom sko og dress, for det var leggene og føttene som var våte :p

Hehe, sånn hadde jeg også det første gang, men når man har 2 har man ingen tid å miste:-)
Rart det der, plutselig blir alt så travelt.
Haha, du det tror jeg på! Håper jeg er mindre bedagelig neste gang :p

Prøver å laste opp en video av nasse på photobucket, men det går tydeligvis ikke an lenger...:mad:

Haha, du det tror jeg på! Håper jeg er mindre bedagelig neste gang :p

Hehe, det tror jeg nok du blir:-) Man vil rekke alt, så man kan være mest mulig sammen når storesøster kommer hjem.

Jeg kunne aldri lagt dem på samme rom og gått ut før Lillebror hadde sovnet :p
Legger som regel han først, så får T se litt TV eller spille litt mens han venter - så legger jeg han etterpå.
Hehe. Det pleier å gå veldig fint,men de hadde litt senere lurer idag :eek::rolleyes:

Back
Topp