Fredag 9. mai

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Etter litt styr fikk jeg levert notatet mitt til eksamen.
Jeg var utelatt fra eksamenslisten og fikk ikke opp innleveringsmappen i Fronter :o
Og de på eksamenskontoret var LITT opptatt i dag, så jeg fikk ikke snakke med dem en gang. Måtte bare "følge med på Fronter og se om de rakk å ordne det" :p
Det gjorde de :)
Svigermor har reist. T fikk fri fra bhg så vi rakk en bytur sammen med henne før toget gikk.
Nå sover Lillebror i vogna, T ser film, jeg drikker kaffe og har fått øyekatarr av Lillebror ETter at han ble frisk. Like greit å ha det også når jeg først har hatt alt annet :D

Hei og hå!
Jeg var utelatt fra eksamenslisten og fikk ikke opp innleveringsmappen i Fronter :o
Og de på eksamenskontoret var LITT opptatt i dag, så jeg fikk ikke snakke med dem en gang. Måtte bare "følge med på Fronter og se om de rakk å ordne det" :p
Svigermor har reist. T fikk fri fra bhg så vi rakk en bytur sammen med henne før toget gikk.
Nå sover Lillebror i vogna, T ser film, jeg drikker kaffe og har fått øyekatarr av Lillebror ETter at han ble frisk. Like greit å ha det også når jeg først har hatt alt annet :D
Så bra at du har fått levert. Da er skuldrene senket og du er klar for helg?:)
Koselig med bytur sammen med svigermor. Det var sikkert stas for T å få bli med på.
Kos deg med kaffen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei!
I dag reiser vi til Oslo hvor vi skal på konfirmasjon i morra. Jenny sover og jeg har bært bagasjen ned i bilen. Vi må kjøre innom svigers med ei gave og hente mannen på jobb, så vi må dra om 30-45min. Jeg skal se ferdig en Friendsepisode før jeg ordner meg og vekker vesla. Det er første flyturen/reisen uten bil og alt utstyr tilgjengelig, så jeg har litt reisenerver kjenner jeg. :p

Hei!
I dag reiser vi til Oslo hvor vi skal på konfirmasjon i morra. Jenny sover og jeg har bært bagasjen ned i bilen. Vi må kjøre innom svigers med ei gave og hente mannen på jobb, så vi må dra om 30-45min. Jeg skal se ferdig en Friendsepisode før jeg ordner meg og vekker vesla. Det er første flyturen/reisen uten bil og alt utstyr tilgjengelig, så jeg har litt reisenerver kjenner jeg. :p

Hoho, det går nok fint ser du. Litt godt å slippe å ha med alt mulig noen ganger også :)
GOd tur!

Så bra at du har fått levert. Da er skuldrene senket og du er klar for helg?:)
Koselig med bytur sammen med svigermor. Det var sikkert stas for T å få bli med på.
Kos deg med kaffen!

Veldig klar for helg nå ja :D

Hoho, det går nok fint ser du. Litt godt å slippe å ha med alt mulig noen ganger også :)
GOd tur!
Ja, bra går det nok.;)
Men jeg er ikke så vant til å reise med kollektivtransport, så jeg stusser litt på hvordan vi best skal komme oss til hotellet når vi ikke har egen bil med barnesete i.

Ja, bra går det nok.;)
Men jeg er ikke så vant til å reise med kollektivtransport, så jeg stusser litt på hvordan vi best skal komme oss til hotellet når vi ikke har egen bil med barnesete i.

T-bane/buss/trikk?

Hehe..Ja, så langt har jeg også tenkt.;)
Må bare komme oss nærmest mulig hotellet. Vi finnes ikke kjent, så vi får legge ei slagplan på flyet.:)

Det finner dere ut. Finnes kanskje noen app-er og. Har du andriod telefon?

Ooh..Vi skal til Thon Hotell Linne, ved Bjerke travbane

Jeg kjenner noen på Risløkka, det er i nærheten av travbane tror jeg. Kan sjekke for deg etterpå om du vil. Vi tar hvertfall t-bane strake vegen til dem

Surfer mobilt!

Hehe..Ja, så langt har jeg også tenkt.;)
Må bare komme oss nærmest mulig hotellet. Vi finnes ikke kjent, så vi får legge ei slagplan på flyet.:)

hvor skal dere bo?
Vi tar tog inn til Oslo S fra GM, og derifra er det enklere med trikk eller t-bane enn med taxi synes jeg ;) ...ei enkel jente nordfra, hvor vi ikke har tog engang :p Så jeg har trua på at dere blir å klare dere fint ;) Vi skal bo på Hotell Opera neste gang vi skal til Oslo, og det ligger jo omtrent PÅ Oslo S, så da behøver vi ikke styre så fælt med transport ;)

Hallo Hallo :)

Vi starta dagen med foreldresamtale i bhg, og DET var bare gode nyheter :D Det har gått helt suuupert med Hermine denne uken i bhg, blid og fornøyd, trygg ute, flink å gå når de går på tur og spiser og sover bra :) Det er utrolig deilig å vite, så behøver jeg ikke å bekymre meg for henne iløpet av dagen ;)
Hun scorer også på alder med 3-åring på språk i kartleggingen, så det er litt morro da (dagens selvskryt herifra :p )

Jeg sitter på Uit og får egentlig gjort ganske lite akkurat nå kjenner jeg, så skal lese ferdig et kapittel og så gå hjemover, hente ringslynga og så gå til bhg og hente Hermine :)

Nå gleder jeg meg veldig til helgetur til Oslo om 2 uker, kjenner det skal bli godt å reise litt (annet enn med bil)! :) Ikke minst å bo på hotell og ha litt luksus ;)

Hei og hå!
Jeg var utelatt fra eksamenslisten og fikk ikke opp innleveringsmappen i Fronter :eek:
så bra at det ordna seg så du fikk levert! :) Deilig!!!

Så svigermor ble ikke hele helgen? :P

Æsj, øyekatarr er ekkelt, men går jo fort over da, og ikke noe sammenliknet med influensa!!! ;)

Hei og hå!
Jeg var utelatt fra eksamenslisten og fikk ikke opp innleveringsmappen i Fronter :eek:

Bra du fikk levert notatet, kjedelig når det er noe sånt krøll:-)
Kjedelig å få øyekatarr, kanskje du har medisin igjen etter lillebror ble frisk?

Hei!

Masse god tur, kos dere i Oslo:-)

Hallo Hallo :)

Vi starta dagen med foreldresamtale i bhg, og DET var bare gode nyheter :D Det har gått helt suuupert med Hermine denne uken i bhg, blid og fornøyd, trygg ute, flink å gå når de går på tur og spiser og sover bra :) Det er utrolig deilig å vite, så behøver jeg ikke å bekymre meg for henne iløpet av dagen ;)
Hun scorer også på alder med 3-åring på språk i kartleggingen, så det er litt morro da (dagens selvskryt herifra :p )

Jeg sitter på Uit og får egentlig gjort ganske lite akkurat nå kjenner jeg, så skal lese ferdig et kapittel og så gå hjemover, hente ringslynga og så gå til bhg og hente Hermine :)

Nå gleder jeg meg veldig til helgetur til Oslo om 2 uker, kjenner det skal bli godt å reise litt (annet enn med bil)! :) Ikke minst å bo på hotell og ha litt luksus ;)

Så gøy å få slike tilbakemeldinger:-)

Heisann:-)

Jeg har sløvet leeenge med lillesøster i dag før vi sto opp:-) Det var deilig, prøver å nyte så mye som mulig av babytiden nå, siden dette er siste gang.
Har fått dusjet, og gjort alt av husvask for helgen, etterpå trillet jeg en tur. Halvfint vær i dag, god temperatur og vindstille, perfekt trillevær. Nå sover snuppa, og jeg unner meg litt tid foran pcn før mannen og nasse er hjemme igjen.

Bjerke er rett ved Sinsenkrysset. Hjelper deg gjerne. Er oppvokst rett borti veien. Sjekk ruter.no eller gardermoen-bjerke. Tror dere kan ta Bærums eller sentrumsbussen

Back
Topp