Fredag 7.mars :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Vi har tatt heeelg! Jeg og Hermine iallfall ;)

Hele uken har vesla sovet rundt fra 19-06 uten en lyd, herlig!!! :D

Men formen min er så som så, nesten så mannen måtte være hjemme for å følge Hermine til legen. Hun skal til sjekk for astmaen idag. Jeg er tett og hodepine, skikkelig forkjøla altså! Vi skulle egentlig kjøre til hytta idag, men det plaskregner og blåser OG jeg er ikke i form så det er spørs om vi orker...

Hermine koser seg med litt Minifras og Drømmehagen og jeg med en chai latte under et pledd. Satser på at formen blir bedre slik at vi kommer oss til lege, og til å besøke Olde som vi hadde planlagt idag :) Må også få kjøpt regntrekk til den nye vogna idag, slik som det højer ned :eek: :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så koselig med rolige morgener :-)
Synd du er dårlig. Håper det blir bedre. Har du peppermynteolje? Er totalt avhengig av det,det løsner utrolig godt ved forkjølelse ol. God bedring :-) Håper dere kommer dere til legen og hytta:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen :-)
Regner og blåser masse.brrr. skal hjem til Oslo idag:-)
Fikk sove til 9.15. Deilig. Nakken og hodet er bedre. Takk og lov :-)

Ha en fiiin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vi har tatt heeelg! Jeg og Hermine iallfall ;)

Hele uken har vesla sovet rundt fra 19-06 uten en lyd, herlig!!! :D

Men formen min er så som så, nesten så mannen måtte være hjemme for å følge Hermine til legen. Hun skal til sjekk for astmaen idag. Jeg er tett og hodepine, skikkelig forkjøla altså! Vi skulle egentlig kjøre til hytta idag, men det plaskregner og blåser OG jeg er ikke i form så det er spørs om vi orker...

Hermine koser seg med litt Minifras og Drømmehagen og jeg med en chai latte under et pledd. Satser på at formen blir bedre slik at vi kommer oss til lege, og til å besøke Olde som vi hadde planlagt idag :) Må også få kjøpt regntrekk til den nye vogna idag, slik som det højer ned :eek: :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Masse god bedring til deg, håper du blir bedre i løpet av dagen:) Godt å få sove lenge når man er pjusk.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen :-)
Regner og blåser masse.brrr. skal hjem til Oslo idag:-)
Fikk sove til 9.15. Deilig. Nakken og hodet er bedre. Takk og lov :-)

Ha en fiiin dag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Godt å høre at du er bedre i dag, god tur til Oslo:)

I skrivende stund er jeg på vei til byen med lillesøster for første gang. Vi tar bussen, hun var ikke glad når vi dro, men har sovnet heldigvis nå. Må få tatt lappen i sommer altså;)

Jeg skal til legen for å få sprøyta mi, passet meg dårlig, ingen god natt, Elise våknet hver 1,5 time og ammingene varte lenge hver gang. Nasse derimot sov godt hele natta, og er i barnehagen i dag:)

God bedring Marianne, så koselige bilder av dere!

Her ble det en liten treningsøkt i dag, Lillebror var med tante i barnepassen for å bli litt mer vant =)
Her uler det og blåser, så Lillebror våknet md en gang vi kom hjem, Heldigvis sovnet han i sengen igjen, så jeg fikk spist og slappet av litt.
Straks er det dusjing her, og klargjøring til en etterlengtet senvakt! :D

I skrivende stund er jeg på vei til byen med lillesøster for første gang. Vi tar bussen, hun var ikke glad når vi dro, men har sovnet heldigvis nå. Må få tatt lappen i sommer altså;)

Jeg skal til legen for å få sprøyta mi, passet meg dårlig, ingen god natt, Elise våknet hver 1,5 time og ammingene varte lenge hver gang. Nasse derimot sov godt hele natta, og er i barnehagen i dag:)

Får håpe nettene går seg til. Samsover dere? Jeg synes det lettet mye når det var så hyppig nattamming.

Får håpe nettene går seg til. Samsover dere? Jeg synes det lettet mye når det var så hyppig nattamming.
Ja, hun er jo så lita enda, så kan vel ikke regne med noe rutine på det. Vi samsover ja:)

Bitteliten er hun :D
Hehe ja, jeg trodde hun var kjempestor siden jeg var så diger:D

Hehe, ikke alltid det har noen sammenheng nei :D
Nei heldigvis:-) Hun har heldigvis sovet seg igjennom byturen vår, sitter på bussen hjem igjen:) Hvordan har dagen din vært?

Marian87: god bedring til deg! Deilig med en tidlig helg da :) også så søt Hermine er! Godt med "babykos" :)

Lennypenny: godt å høre at nakken og hodet er bedre :) er så tungt å ha komboen med småbarn og vond nakke/hode!

Sukkersnusk: håper du fikk en fin tur til byen, til tross for en slitsom natt!;) en trøst er jo at det går seg til etterhvert :)

Fru H: utrolig flink du er som trener så ofte! Jeg prøver å gjøre det av og til hjemme, men ikke alltid jeg gidder :P hehe..

God dagen :)

Samboer har fri idag, så da fikk jentene sove til dem våknet selv litt etter kl 8 :D tok en rolig morgen med bading og frokost.. så ble de levert i bhgen litt før 10 :) måtte le litt igår fordi en av de ansatte i bhgen fortalte at Liana aker og aker og aker inne på avdelinga, og når hun ikke vil orker mer så setter hun seg foran sklia sånn at ingen andre får ake heller:P haha typisk den jenta der!

Jeg og samboer har spist en god lunsj, og nå får vi ta å vaske litt osv.. noe som ikke frister LITT engang;)

Ønsker dere en fin dag!

1394195422577.jpg
1394195434805.jpg
1394195464322.jpg
1394195476097.jpg
1394195503105.jpg
1394195530488.jpg
1394195570197.jpg

Nei heldigvis:) Hun har heldigvis sovet seg igjennom byturen vår, sitter på bussen hjem igjen:) Hvordan har dagen din vært?

Den har vært fin :D
Litt styr til og fra trening uten bil, men det ordner seg greit, og Lillebror sovnet etterpå og på vei til bussen vi tok hjem. Og sover enda... Vi kom hjem med bussen kl 12, da hadde han sovet en halvtime allerede og våknet etter 15 minutter utenfor hjemme i vogna. La han i sengen og han sov til nå (hører han våkner!) :D
Snart kommer mannen hjem og da reiser jeg på jobb.

Den har vært fin :D
Litt styr til og fra trening uten bil, men det ordner seg greit, og Lillebror sovnet etterpå og på vei til bussen vi tok hjem. Og sover enda... Vi kom hjem med bussen kl 12, da hadde han sovet en halvtime allerede og våknet etter 15 minutter utenfor hjemme i vogna. La han i sengen og han sov til nå (hører han våkner!) :D
Snart kommer mannen hjem og da reiser jeg på jobb.
Så deilig at han tok en god lur:D
Godt utgangspunkt når du skal på jobben etterpå, når slutter du da? Vesla her våknet på siste ettape hjem, hylvræl, fant ut at hun tok smokk. Det gjorde ikke Nasse. Kan jo være kjekt:-)

Så deilig at han tok en god lur:D
Godt utgangspunkt når du skal på jobben etterpå, når slutter du da? Vesla her våknet på siste ettape hjem, hylvræl, fant ut at hun tok smokk. Det gjorde ikke Nasse. Kan jo være kjekt:-)

Jeg jobber til 23.15 :)
Greit med smokk da!

Surfer mobilt!

Back
Topp