Fredag 5. Mai

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Og så var det fredag igjen dere :D

Har dere noe spesielle planer for kvelden og helga eller?

Vi skal ut å handle hagemøbler så vi får lagt siste hånd på verket i hagen for i år :D
Så i helga skal jeg først jobbe litt og så skal jeg nyte resten av helga i sol og nye hagemøbler :D

Og så var det fredag igjen dere :D

Har dere noe spesielle planer for kvelden og helga eller?

Vi skal ut å handle hagemøbler så vi får lagt siste hånd på verket i hagen for i år :D
Så i helga skal jeg først jobbe litt og så skal jeg nyte resten av helga i sol og nye hagemøbler :D
Blir vell en tur på tivoli med barna i løpet av helgen[emoji2] Ellers blir det en rolig helg. Neste helg blir det planting av blomster etc her i hus[emoji7] Stoler ikke helt på trønderværer enda til at frosten ikke kommer på natt enda[emoji23]

Blir vell en tur på tivoli med barna i løpet av helgen[emoji2] Ellers blir det en rolig helg. Neste helg blir det planting av blomster etc her i hus[emoji7] Stoler ikke helt på trønderværer enda til at frosten ikke kommer på natt enda[emoji23]
Så gøy da :D å, fikk lyst på sukkerspinn [emoji14]

Er trønderværet noen gang til å stole på? [emoji28]

Jeg skal fortsette å male på gjesterommet som skal bli rosa[emoji4] og grunnen til at det skal bli rosa er at vi skal begynne å ha niesa vår på 3 år på besøk annenhver helg[emoji173] i tillegg så skal jeg hente søstra mi, svogeren min og niesa mi som skal låne bilen min i morgen så da kommer de hit i kveld. Ellers så skal vi på vennebyen show i morgen med gutta:) Og ellers bare kose oss:)

Jobb i dag :(
Ølsmaking i morgen :)

Tja.. i dag kommer en mann å skal legge gulvbelegg på det nye vaskerommet! Også har jeg jo en testedate i morgen tidlig da (12 dpo)[emoji32] Ellers skal jeg og muttærn gå på kysttur [emoji7] (lurer på om jeg får en stor nyhet å fortelle da? [emoji50]) GOD HELG, ALLE SAMMEN [emoji173]

Har kontordag, sitter på biblioteket pga. research til et prosjekt. Superdigg at jeg er den eneste her! Synes opplegget med at folk får tilgang på lengre åpningstid i døgnet er veldig bra. :)

Etterhvert skal jeg på nyåpning av Plantasjen og kjøpe litt stæsj. :P

Været er nydelig og jeg blir gressenke i helga! Blir bare chill, tur og kos med frøkna vår. Det deiligste med å være hjemme alene - er nettopp å være alene - hjemme! ;)

God morgen[emoji4]
I dag blir det først jobb, så en laang løpetur langs sjøen, før det blir fredagskos med mannen. Og med TR på besøk, skal jeg unne meg øl i finværet. [emoji4][emoji122] Resten av helga blir det en blanding av mye retting av elevtekster, trening og kos i sola. Gleder meg! [emoji4]

Ha en fin dag!

Ja. :) Du og'?

Tips - nyåpning av Plantasjen på Lade i dag. Hvis du skulle være interessert. ;)
Ja, bor i Romolslia jeg[emoji2] Hvor bor du?
Aha! Er det tilbud også da i dag? Skal ut på farten straks, så får se om jeg rekker å innom[emoji2]

God morgen:)
Helga er satt av til arbeid i hagen. Vi skal lage mur av naturstein og spa ut til blomsterbed. Ellers håper jeg å få til en fisketur og en fjelltur:)

I dag får jeg besøk av ei venninne fra Singapore - hun skal lage en nuddelrett typisk for der hun kommer fra og jeg skal lage sjokoladekake (hun ønsket seg det da de nesten ikke spiser kaker der) :D

God morgen [emoji1]
Da har jeg fått levert guttene i barnehagen og skal til butikken nå. Eller så skal jeg på Biltema for å kjøpe støttehjul til sykkel til gutten. For han nekte å bruke store sykkelen sin, vil bare bruke balansesykkel sin han har vokst seg ut av. Så får se om dette vil gjøre trikset. Ellers går helgen min går til arbeidshelg, skal på til senvakt idag, senvakt i morgen og tidligvakten på søndag. Så ingen helg på meg denne helgen [emoji4]

Her er det dagen før avreise til sydligere strøk, så skal pakke ferdig og shine litt hus. Må en snartur innom jobb også.

Og ikveld kommer to venninner på filmkveld. [emoji16]

I dag får jeg besøk av ei venninne fra Singapore - hun skal lage en nuddelrett typisk for der hun kommer fra og jeg skal lage sjokoladekake (hun ønsket seg det da de nesten ikke spiser kaker der) :D

Syntes det var kaker over alt når vi var der, men kanskje det bare var hos venneparet vårt. :P Mye god mat derfra.

Back
Topp