Fredag 5. Mai

God morgen:)
Helga er satt av til arbeid i hagen. Vi skal lage mur av naturstein og spa ut til blomsterbed. Ellers håper jeg å få til en fisketur og en fjelltur:)

Høres ut som ei perfekt helg! Skal fikse mer i hagen jeg også, kanskje blir jeg ferdig uten mannen, selv om han egentlig må hjelpe meg med par ting. :P

Skal selv på tur med hunden, men skal jammen ta med meg fiskestanga jeg også! Takk for idéen og skitt fiske. ;)

Åå, jeg har såå lyst å komme i gang med eget hageprosjekt når jeg leser her inne! [emoji1] Men her har snøen ligget på marka fram til i går [emoji17] Dessuten får jeg ikke lov om dagen og de som skal hjelpe samboer er opptatt i lamming, så da får vi bare vente til juni da [emoji14] Ellers i helga blir det mest avslappning for min del, dersom finværet faktisk kommer blir det en liten tur regner jeg med, også blir det bursdagsselskap på søndag [emoji16]
God helg alle sammen! [emoji173]️

Åå, jeg har såå lyst å komme i gang med eget hageprosjekt når jeg leser her inne! [emoji1] Men her har snøen ligget på marka fram til i går [emoji17] Dessuten får jeg ikke lov om dagen og de som skal hjelpe samboer er opptatt i lamming, så da får vi bare vente til juni da [emoji14] Ellers i helga blir det mest avslappning for min del, dersom finværet faktisk kommer blir det en liten tur regner jeg med, også blir det bursdagsselskap på søndag [emoji16]

Blir tidsnok tid for deg å stikke fingrene i jorda, du må ta godt vare på deg selv først og fremst og bli frisk! :)

Høres ut som ei perfekt helg! Skal fikse mer i hagen jeg også, kanskje blir jeg ferdig uten mannen, selv om han egentlig må hjelpe meg med par ting. :p

Skal selv på tur med hunden, men skal jammen ta med meg fiskestanga jeg også! Takk for idéen og skitt fiske. ;)
Takk og i like måte Fisking er kjempe gøy

Syntes det var kaker over alt når vi var der, men kanskje det bare var hos venneparet vårt. :p Mye god mat derfra.

Aha, kanskje det bare er venninnen min som ikke har bakt så mye før :P Hun mente at de ikke har de typiske kakene som vi har her :) Jaa, elsker asiatisk mat! Hun har allerede vist meg hvordan man lager gode supper og nå blir en nuddelrett ført inn i kokeboka ;) Nam nam

Ja, bor i Romolslia jeg[emoji2] Hvor bor du?
Aha! Er det tilbud også da i dag? Skal ut på farten straks, så får se om jeg rekker å innom[emoji2]

Ja, de hadde mange gode tilbud. Kaker og snitter serverte de også! Men det var sånn kø på kakebordet, at jeg gadd ikke. Mer enn nok opptatt med å finne fine planter. :P Lobelia i ampler til 75kr. stykket, så rasket med meg et par. Hagehortensia til halv pris, så en det ble en sånn blå fining også. I tillegg til 50% på alt av grønne planter, så par av de pluss noen krukker ble med i hjem. ;)

Aha, kanskje det bare er venninnen min som ikke har bakt så mye før :p Hun mente at de ikke har de typiske kakene som vi har her :) Jaa, elsker asiatisk mat! Hun har allerede vist meg hvordan man lager gode supper og nå blir en nuddelrett ført inn i kokeboka ;) Nam nam

Jeg synes de har tusen ganger bedre kaker i Asia jeg da, for ikke å snakke om utvalget! Jeg også elsker asiatisk mat, ligger sikker ti genene. ;)

Mmm... Nå fikk jeg lyst på både kake og mat. Enda godt det er planlagt at jeg skal bake ei kake i helga fra før, ei deilig sjokoladekake med chili! :D

Jeg synes de har tusen ganger bedre kaker i Asia jeg da, for ikke å snakke om utvalget! Jeg også elsker asiatisk mat, ligger sikker ti genene. ;)

Mmm... Nå fikk jeg lyst på både kake og mat. Enda godt det er planlagt at jeg skal bake ei kake i helga fra før, ei deilig sjokoladekake med chili! :D

Aha, da må jeg be venninna mi lage noe asiatisk dessert til meg! :) Jeg har bare vært i Nepal og Japan og der hadde de ikke så mye kaker, men mye annet spennende :)

Sjokoladekake med chili hørtes godt ut! Her blir det med kaffe i dag :D

Ja, de hadde mange gode tilbud. Kaker og snitter serverte de også! Men det var sånn kø på kakebordet, at jeg gadd ikke. Mer enn nok opptatt med å finne fine planter. [emoji14] Lobelia i ampler til 75kr. stykket, så rasket med meg et par. Hagehortensia til halv pris, så en det ble en sånn blå fining også. I tillegg til 50% på alt av grønne planter, så par av de pluss noen krukker ble med i hjem. ;)
Aha! Det var billig ja[emoji2] Fikk ikke tid jeg. Men pleier å jandle på obs bygg.. de pleier å være rimelig[emoji2]

God morgen[emoji4]
I dag blir det først jobb, så en laang løpetur langs sjøen, før det blir fredagskos med mannen. Og med TR på besøk, skal jeg unne meg øl i finværet. [emoji4][emoji122] Resten av helga blir det en blanding av mye retting av elevtekster, trening og kos i sola. Gleder meg! [emoji4]

Ha en fin dag!
En annen norsklærer? :P Jeg har også en bunke jeg skal hygge meg med i helga!

Jeg og....men tar ikke med noen planter fra hagen når vi flytter pga brunsnegler. Får lage hageprosjekt i høst når det er salg :)

Godt med avslapning og kos med selskap! Her har vi barnefri i morra og skal på date, søndag skal vi ta med mini og gjøre oss kjent i det nye nabolaget og barnehagens uteområde. Blir ei fin helg!

Her skal helgen nytes på terrassen og i hagen. Har grilla i dag og blir grilling i morgen [emoji4][emoji295]️

Endelig helg! :happy093

Så mange fine planer dere har, håper dere får ei topp helg! :D

En annen norsklærer? :P Jeg har også en bunke jeg skal hygge meg med i helga!

Å jada.. Travleste tiden av året.. Hadde man bare hatt tekstene i papirformat som før i tiden[emoji12] Nytter jo ikke å sitte ute og rette i sola med PC... Men men, pauser i sola funker det og.

Hehe- burde skjønt det var en litteraturnerd som kaller seg Sellanraa[emoji51]

Back
Topp