Fredag 30.mai.

Det er litt noia å.være mødre til slike tøffinger ikke sant? Hehe. Mina og Emira er superpingler hehe :-)

Takk skal du ha.
Kjolen er faktisk 3 år gammel, kjøpt på hm. Og sandalene kjøpte jeg på Malta ifjor. Brukt se suupermye. De er så behagelige :-)

Hva skal dere i morgen da? :-)

Lurer på hvordan været er spådd i morgen :-)

Hehe jo jeg kan ærlig si at jeg ofte har hatt hjertet i halsen pga Liana :P hun skal jo teste både sine egne grenser og naturens grenser hele tida:eek::P hehe jaaaa, Emira og Mina er mer like der:D hehe.. Jeg endret stillingen på støttehjulene på sykkelen, sånn at hun skal bli mer vandt med å sykle uten.. men neida! Hun løp inn til faren min (som bor i 1 etg under oss) og sa han måtte hjelpe for det var noe galt med sykkelen... hahaha.. og nå vil hun ikke sykle på den:P

Ingenting er bedre enn når fine klær og sko er behagelig å ha på seg:D

Aner ikke hva vi skal imårra:P dere da?

Hva skjer med det a? Litt sånn små-psyko-katter hehe. Skal sikkert prøve å bosse. Det klarte den fint med meg. Jeg vil ikke risikere å bli klort ut øynene på. Drama :-)

Så du er ikke så glad i den katten da? Hehe

Greit å vente til ungene er større, så kan de.gå på turer og hjelpe til ;)

Hahah aner ikke hva det er med sånne katter?:P men creepy er det! Er ikke så fan av den katten nei! Fin og snill, men litt ustabil..haha.. du skulle sett den for en stund siden! Mamma satte seg i "god-stolen" sin, som katten var på vei mot.. han ble sur og klorte seg fast i beina hennes:eek: akkurat som han skulle ta hevn eller noe:P haha hun fikk ikke vondt da, men man må jo begynne å lure!..

Takk for forståelsen =)
Jeg er spent på hva spesialisten kan finne ut, eller om han ender med samme konklusjon.
Da vet jeg i såfall at det er nøye sjekket og ikke bare antakelser om at det ikke er noe å gjøre med det :o

Ja det er godt å få det sjekket i tilfelle det kan skremmes bort med noe. Du fikk time raskt da! Ikke verst :) krysser fingre og tær for deg jeg da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt en fin dag med litt alenetid og litt utekos! :) Liana koser seg skikkelig hos bestemor:) med huske, akesklie, lekehytte, koppestell og bare å kunne løpe rundt eller sitte å spise is:P:)

Liana fikk lov av Emira å få den ene frost t-skjorta, og hun var såååå glad og stolt over å ha på seg "Anna":D litt stor da men:P hun kan hvertfall bruke den i noen år fremover! (str 116:P )
Vis vedlegget 63433

Andre bilder jeg har tatt idag:)
Vis vedlegget 63434
Vis vedlegget 63435
Vis vedlegget 63436
Vis vedlegget 63437
Vis vedlegget 63438
Så fine unger :) Liana var søt i den store skjorta ;)

Back
Topp