Fredag 29.11

Her ble det morgen litt før halv seks i dag:confused: Det blir nok ei trøtt helg hehe:D

Foreldresamtalen i går gikk kjempefint, bare fine ting, hun blir kalt den lille solstrålen deres fordi hun er så glad og blid hele tiden:flower (må få skryte litt;))

Nå skal jeg snart busse en tur på besøk til jobben, de har planleggingsdag i dag, så da tenke jeg å besøk ei lunsjen:-)
Ha en fin dag alle sammen:-)

Her ble det morgen litt før halv seks i dag:confused: Det blir nok ei trøtt helg hehe:D

Foreldresamtalen i går gikk kjempefint, bare fine ting, hun blir kalt den lille solstrålen deres fordi hun er så glad og blid hele tiden:flower (må få skryte litt;))

Nå skal jeg snart busse en tur på besøk til jobben, de har planleggingsdag i dag, så da tenke jeg å besøk ei lunsjen:)
Ha en fin dag alle sammen:)
så flott at hun trives i bhg da :D

Nå skal jeg snart busse en tur på besøk til jobben, de har planleggingsdag i dag, så da tenke jeg å besøk ei lunsjen:)
Ha en fin dag alle sammen:)
Godt å høre at det går bra i barnehagen =)
Kos deg på lunchbesøk!

Takk jenter :-) Da har alle gjestene reist...
Og nå venter vi på en venninne som skam være barnevakt :-) reiser ikke ut før litt senere :-) fin dag og fine gaver :-)

Sent from my GT-I9300

Da var man vel hjemme igjen, kunne spart meg det besøket til jobben gitt. Gjorde tidenes største flause:(:(:eek::eek::oops::oops::oops:
Jeg rett og slett gremmes.

Prøver i hvertfall å lage grateng til middag, men nassen er ikke en solstråle etter hun kom hjem fra barnehagen i dag:D:D

Da var man vel hjemme igjen, kunne spart meg det besøket til jobben gitt. Gjorde tidenes største flause:(:(:eek::eek::oops::oops::oops:

Prøver i hvertfall å lage grateng til middag, men nassen er ikke en solstråle etter hun kom hjem fra barnehagen i dag:D:D
Fortell, fortell!!! :D :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Fortell heheheh

Sent from my GT-I9300

Nååå blir det godt med fredagskveld kjenner jeg! Har wok i sursøt saus på kok og så blir det et aldri så lite glass med rødt til (julebrus!!!) :D
1385740030037.jpg

Hva spiser dere idag?
*Surfer mobilt*

Nååå blir det godt med fredagskveld kjenner jeg! Har wok i sursøt saus på kok og så blir det et aldri så lite glass med rødt til (julebrus!!!) :D
Vis vedlegget 41740

Hva spiser dere idag?
*Surfer mobilt*
Joiner rødvindrikking i kveld! ;)

Vi åt rester fra fryseren; hjemmelaget lapskaus. Er tom for mat i huset, så i mårra skal det handles! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 41740

Hva spiser dere idag?
*Surfer mobilt*

Ser knakende godt ut:-)

Her blir det grateng med ostesaus.

Vi fikk mannen hjem i dag :D :D
Og har spist taco! Lillebror sov bare en halvtime før i dag og var sååå trøtt og sååå sulten rett før middag. Spiste en svær porsjon med taco og sovnet 18.30!
Mannen legger T nå, så blir det litt snop og TV-titting.
Jeg har jobbhelg :o
Dagvakt i morgen og senvakt søndag. Og i mellomtiden må vi forberede og handle inn til barneselskap på søndag før senvakt…!!!
Jeg er veldig glad for at vi skal være ute slik at vi slipper å shine og ordne her inne både før og etter selskapet altså :D

Joiner rødvindrikking i kveld! ;)

Vi åt rester fra fryseren; hjemmelaget lapskaus. Er tom for mat i huset, så i mårra skal det handles! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Lite rødvin her da, men julebrus og gløgg :p

*Surfer mobilt*

NÅ er det julekos for å komme i desemberstemning :rolleyes:
1385756226586.jpg

*Surfer mobilt*

Snuppa fant seg en stol å vente på i morges mens jeg smurte matpakke til henne:rolleyes: Hun har en greie for papir og ELSKER å pusse nesen sin:p
Vis vedlegget 41672

*Surfer mobilt*

Nnttååå så søt der hun sitter:rolleyes::D
Liana har også blitt hekta på å tørke nesa.. tar våtserviett og "snyter" seg, også går hun å kaster den i søpla :P også er det på'n igjen med ny våtserviett:p

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp