Fredag 29.11

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Good morning!
Fin natt her, men tidlig morgen :o
Prøvde forgjeves å amme Lillebror i søvn igjen, men det hjalp ikke og resulterte i at han ikke orker frokost :p
Nå har vi spist (ja VI - jeg har spist TO brødskiver!!), og ser litt barne-tv!
Klesvasken er i gang og vi må gå oss en liten tur i dag for å poste et prev angående skolestart til neste år.
Håper alle får en fin dag!
Vi gleder oss til mannen kommer hjem!!

God morgen..

Fin morgen her... lys og muffins på senga.. og litt pakker :-)
Fikk herlig massasje av den vonde rygge min på morgenkvisten :-)

Trøtt idag..

Ha en fin dag enter :-)

Sent from my GT-I9300

God morgen..

Trøtt idag..

Sent from my GT-I9300
Gratulerer med dagen!!!! :D
Hvor mange lys fikk du på muffinsen din i år da? 26? 27?

Kos deg masse med oppmerksonheten, gavene og søtsakene i dag.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen..

Trøtt idag..

Sent from my GT-I9300
Gratulerer så mye med dagen :D
Håper du får en strålende dag, og at dere koser dere ute sammen i kveld :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Good morning!
Prøvde forgjeves å amme Lillebror i søvn igjen, men det hjalp ikke og resulterte i at han ikke orker frokost :p
Klesvasken er i gang og vi må gå oss en liten tur i dag for å poste et prev angående skolestart til neste år.
BRA jobba med frokosten!!! :D magen blir mindre i ulage i etterkant av sånt om den får litt mat å jobbe med ;)

God morgen..

Trøtt idag..

Sent from my GT-I9300
Hipp hurra for deg i dag :)

Good morning!
He-hey! Er formen bedre asså? Godt å høre.:D
Ønsker dere en fin dag. :)

BRA jobba med frokosten!!! :D magen blir mindre i ulage i etterkant av sånt om den får litt mat å jobbe med ;)

He ja jeg merker jo at kroppen har godt av mat. Bare ikke så lett når det kjennes ut soman har vært på fylla i noen dager :-p

He-hey! Er formen bedre asså? Godt å høre.:D
Ønsker dere en fin dag. :)

Det går rett vei hvertfall :-) takk i like måte!
Vi gleder oss veldig til å komme oss ut!!

God morgen :)
Var på nære nippet til å bli aaaaltfor tidlig morgen her også!!! 05.11 begynte frøkena og gjøre tegn til å ville ta dag :eek: men pappan var kjapp på pletten og henta mme, det hjalp imidlertid fint lite og hun fortsatte å kave. Så tok han henne i vår seng og ga henne resten av melkeflaska og så slokna hun :D 07 våkna hun igjen, men da er det jo dag så det gikk fint :)
Snuppa er levert i bhg og jeg sitter med frokost og kaffe, skal snart våge meg ut i nysnøen og vasse meg vei til Uit for å gjøre en liten leseinnsats før helgen :p

Søs og ungene kommer opp fra Narvik idag og blir i helga, så i morgen skal vi ta med oldemor på kino og se Flåklypa :)

He ja jeg merker jo at kroppen har godt av mat. Bare ikke så lett når det kjennes ut soman har vært på fylla i noen dager :-p
Usj, nei, kjenner til det der! Sist jeg fikk norovirus hadde jeg magesmerter i ei uke etterpå :eek: levde på banan og ritz kjeks...og farris med eplejuice :p

Morn!
Vi har hatt en myyyye bedre natt enn i går. Vesla var litt urolig på kvelden i går (tett som bare det, stakkar), men hun sov gjennom hele natta og våkna 07.30. Nå er hun hos dm og skal en tur på pepperkakemann-show på det ene kjøpesenteret i byen i dag. Litt sårt at det ikke er jeg som får dra sammen med jenta mi på morsomme ting, men vi får ta det igjen med lekelandbesøk i helga.:)
Nå er det duket for årets siste forelesning og jeg er max. demotivert..:p Syns de kunne lagt denne praksisoppsummeringa til over eksamen, som er på tirsdag!

Happy day,everyone!!:D

Usj, nei, kjenner til det der! Sist jeg fikk norovirus hadde jeg magesmerter i ei uke etterpå :eek: levde på banan og ritz kjeks...og farris med eplejuice :p

Tror viruset som går nå er ganske mildt. Selvom det er slitsomt.
Men T er fortsatt løs i magen :o
Men formen vår ellers er jo grei og det har vært greit å få i seg mat og væske etter en kort runde med oppkast..

Snuppa fant seg en stol å vente på i morges mens jeg smurte matpakke til henne:rolleyes: Hun har en greie for papir og ELSKER å pusse nesen sin:p
1385713209911.jpg

*Surfer mobilt*

Morn!
Vi har hatt en myyyye bedre natt enn i går. Vesla var litt urolig på kvelden i går (tett som bare det, stakkar), men hun sov gjennom hele natta og våkna 07.30. Nå er hun hos dm og skal en tur på pepperkakemann-show på det ene kjøpesenteret i byen i dag. Litt sårt at det ikke er jeg som får dra sammen med jenta mi på morsomme ting, men vi får ta det igjen med lekelandbesøk i helga.:)
Nå er det duket for årets siste forelesning og jeg er max. demotivert..:p Syns de kunne lagt denne praksisoppsummeringa til over eksamen, som er på tirsdag!

Happy day,everyone!!:D

Dere tar det igjen senere dere :D
NÅ fikk jeg også lyst til å ta med ungene på lekeland. Rekker ikke i helgen, hvertfall, men kanskje til uken :D

Dere tar det igjen senere dere :D
NÅ fikk jeg også lyst til å ta med ungene på lekeland. Rekker ikke i helgen, hvertfall, men kanskje til uken :D
Ja, vi får kose oss masse frem mot jul nå, siden jeg er ferdig med skole i god tid før jul.:) Har ikke vært på lekeland med Jen enda, så det blir en kjekk familieaktivitet.♡

Tror viruset som går nå er ganske mildt. Selvom det er slitsomt.
Men T er fortsatt løs i magen :o
Men formen vår ellers er jo grei og det har vært greit å få i seg mat og væske etter en kort runde med oppkast..
Det er jo bra da! I bhg til Hermine har det gått i en måned og de er ennå ikke kvitt det:confused: idag kom det ut skriv om 48 timers regelen så de begynner nok å bli lei smitte!
Får håpe T blir bedre i magen til søndag iallfall!!!

*Surfer mobilt*

God morgen..

Fin morgen her... lys og muffins på senga.. og litt pakker :)
Fikk herlig massasje av den vonde rygge min på morgenkvisten :)

Trøtt idag..

Ha en fin dag enter :)

Sent from my GT-I9300

Gratulerer med dagen:-)

Back
Topp