Fredag 26.09.

Her vil hun egentlig heller lese enn å se på tv da :) Synes det er veldig koselig! Vet ikke om det kan ha noe med at vi har lest for henne siden hun var 2-3 måneder :P ...men kl 06.30 da foreslår jeg heller film enn lesing :P

Jeg tror også at noen bare er glad i å lese/bli lest for :) kun ene søsteren min har likt sånt.. oss andre har verken hatt tålmodighet til å lese bok eller bli lest for :P og mine unger er akkurat samme;) men dem er veldig glade i å sitte på fanget å se i bøker, snakke om hva dem ser osv da.. det syns jeg er koselig:D men ikke så tidlig om morgen nei:P

Da er vi innstallert på hytta i skikkelig høststorm :P

Traff på isbilen på tur utover så da ble jammen meg to esker is med på lasset :D

Hermine og pappan var på lekebutikk idag og kjøpte servise til dukkehuset hennes. Så mikroskopiske deler at jeg sliter med å plukke det opp, men hun får til som bare det :eek: Leker og leker og leker :rolleyes:
Vis vedlegget 79922

Det er jo super trening for finmotorikken da :D

Du har ikke bronkitt du å eller? :P hvis du har hatt mange hostekuler tidligere tenkte jeg på!
Nei, tror ikke jeg har det. Har hatt halsvondt, så slimhoste, så halsvondt igjen, og nå tørrhoste. Har ikke hatt så ille hostekuler som den i dag før.

Nei, tror ikke jeg har det. Har hatt halsvondt, så slimhoste, så halsvondt igjen, og nå tørrhoste. Har ikke hatt så ille hostekuler som den i dag før.

Ah okey..høres plagsomt ut! jeg har aldri hatt bonkritt før nå..så vet ikke om det er det samme for alle.. men jeg var jo i elendig form forrige torsdag og fredag..lå rett ut! Og hostinga har jo holdt på i nesten 2 uker nå.. først var det ekstrem slimhoste.. men nå veksler det mellom slim og tørrhoste gjennom dagen :P og masse kløe i hals og lunger:confused:

Ja det kan man trygt si! Var visst lettere å styre med de småtingene for små fingre enn for mine store iallfall :p

Hehe ja det er det nok :) Liana er også glad i de bitte små tingene til Emira :) kan holde leeeenge på med dem!

Ah okey..høres plagsomt ut! jeg har aldri hatt bonkritt før nå..så vet ikke om det er det samme for alle.. men jeg var jo i elendig form forrige torsdag og fredag..lå rett ut! Og hostinga har jo holdt på i nesten 2 uker nå.. først var det ekstrem slimhoste.. men nå veksler det mellom slim og tørrhoste gjennom dagen :P og masse kløe i hals og lunger:confused:
Ja, det klør her også, men jeg tror du hoster mer enn meg..
Håper du blir fort bra igjen da.:)

Ja, det klør her også, men jeg tror du hoster mer enn meg..
Håper du blir fort bra igjen da.:)

Takk :) Jeg hoster konstant :P hehe.. tross cosylan! Men heldigvis får den natthostinga til å stoppe :D det er det viktigste akkurat nå!

FOR et ufyselig vær det er hos oss i kveld. Høststormen kommer inn fjorden, i godt selskap av lyn og torden. Det blinker, smeller høyt, buldrer og RISTER til stadighet i hele huset. Routeren vår og to nettverkskort til PC-ene ble ødelagt i et kjempesmell i sta, så her holder vi oss inne altså.
1411764610923.jpg

Skikkelig fælt vær... sååå koselig dere har det... ingrid :)
Synd atndet ble ødelagt da :(

Ungene i bhg idag.. W med brun og hvit stripete genswr og M foran han med rosa genser.
Kosedag :)

Vedlegg

• 1411765323328.jpg
    1411765323328.jpg
    25,6 KB · Visninger: 8
FOR et ufyselig vær det er hos oss i kveld. Høststormen kommer inn fjorden, i godt selskap av lyn og torden. Det blinker, smeller høyt, buldrer og RISTER til stadighet i hele huset. Routeren vår og to nettverkskort til PC-ene ble ødelagt i et kjempesmell i sta, så her holder vi oss inne altså.
Vis vedlegget 79951

Usj.. hater sånt vær! Blir så fryktelig redd:confused::p håper det roer seg iløpet av natten så dere får sove da!

Vis vedlegget 79951
Oi så guffent :o :o

Her ahr vi hatt en flott ettermiddag og kveld!
Bortsett fra at Lillebror turnet seg ut av sofaen med fortennene først da :(
Så ut til at det gikk bra med tennene ,men han slo leppa ganske godt stakar.
Men ungene sover godt og vi skal straks legge oss :)

Back
Topp