Fredag 26.09.

Hei jenter :-)

Har fått kjøpt meg dunkåpe idag. Deilig :-)
Kjøpt ferdig gavene til ungene fra oldemor. Koselig. Nå har vi taco.. :-D

Hva gjør dere på?

Turnuslegen fant ingenting!?
Jeg og mannen ser hvite sår på innsida av munnvikene og to røde/hovne områder på innsida av overleppa, menmen..

Mulig det bare er forkjølelsessår, men syns det var greit å få det sjekka, siden det var noen barn i bhg som hadde hatt hånd, fot og munnsyken.
God bedring!
Hvordan går det nå?

God morgen :)
Veldig god natt her, har ikke vært inne hos Hermine en eneste gang :D Kl 05.45 tok jeg henne inn i vår seng for da sutra hun og sa "mamma og pappa passe på Mine", så tror hun hadde drømt eller noe. Vi sov iallfall til 07 :)

Nå slapper vi av med barne-tv og så skal jeg sende far og datter ut på handling etterpå så jeg får arbeidet :p

Var på kjøkkenet i sted og da satt Hermine å leste i Lillesøster for seg selv, hørte bare fra stua "NEI,NEI,NEI, æ vil ikke ha frokost, æ vil ikke ha, æ vil IKKE" :D :p ...hun har tydeligvis lært teksten i boka utenatt :eek:
Vis vedlegget 79807

Hehe så gøy når hun husker så godt.
Kjøpte Lillesøster bok til Mina idag(har askjett og flaske) i b.gave fta oldemoren. Når hun skal lære å tisse på do :-)

God morgen!
Marian87: Så morro at hun kan teksten utenat, Marianne. God arbeidsøkt!

FlaksiMummy: Stakkars storebror.:( Masse god bedring til ham! Kos deg med langhelg.:)

Vi stod opp kl.07, etter ei god natt. Vesla sov bare en halvtime på dagtid i går og holdt på å sovne under kveldsmaten, så det var ingen protester da hun ble lagt.:)
Jeg og mannen ble sittende oppe til 00.30 og skar lammekjøtt. Kjøpte oss et helt, ferdigslakta lam, så nå blir det pinnekjøtt, lammelår, lammerull og kjøttdeig på oss.
Skal straks ha norskforelesning og er sååå glad for å kunne være hjemme, for nå er det skikkelig drittvær her!

Ha en fin fredag alle sammen!
Effektive til langt på kveld dere da :-D :-D
Greit å få ordnet masse kjøtt :-)

Hei hei dere :)

Marian87: så moro at Hermine fanger opp teksten i boka da :D ingen her har tålmodighet til å høre på lesing:P

FlaksiMummy: håper det går bedre med storebror! Så skummelt med sånne kramper! :( håper jeg aldri opplever det med mine!

Lilla-87: skal si dere har vært effektive med kjøttet! Hadde jeg likt lam, så hadde jeg vært skikkelig misunnelig på all kjøttet!:P er formen din bedre?

Fru H: håper du fikk noen ut av timene selvom det ble mye strikking da!:D hehe..

Lennypenny: dunkåpe hørtes utrolig godt og varmt ut :D nesten som å gå rundt med dyne på seg♡ hehe :D:P kos dere med taco :)

Hei jenter :-)

Har fått kjøpt meg dunkåpe idag. Deilig :-)
Kjøpt ferdig gavene til ungene fra oldemor. Koselig. Nå har vi taco.. :-D

Hva gjør dere på?
Så kjekt å ha ei varm kåpe liggende nå som kulden er rett rundt hjørnet!:)
Herlig med taco-fredag!!:D

Vi sløver og kikker på barne-tv. Tenkte å la Jenny hjelpe meg med å bake ut brød snart. Og så blir det kveldsmat og legging.:)

God tidlig-på-kvelden :)

Idag har jeg fått gjort litt husarbeid og dusja etter bhg-levering:) og etter frokost og litt te, så ble jeg sååå trøtt at jeg måtte bare legge meg på sofan og sov i nesten 1 time :) vet ikke om det var litt virkning fra cosylan'en :P

Emira har lekt og hoppa i løvet inne på avdelingen idag:D skikkelig moro for barna! Så spiste dem grønnsaksuppe med pølser i etterpå :) Leoh har også fått leke på bakken for første gang i bhgen idag :D

Nå tegner jentene.. de fikk hvert sitt penal med farger og fargeblokk igår;)

Marian87: så moro at Hermine fanger opp teksten i boka da :D ingen her har tålmodighet til å høre på lesing:P

FlaksiMummy: håper det går bedre med storebror! Så skummelt med sånne kramper! :( håper jeg aldri opplever det med mine!

Lilla-87: skal si dere har vært effektive med kjøttet! Hadde jeg likt lam, så hadde jeg vært skikkelig misunnelig på all kjøttet!:P er formen din bedre?

Fru H: håper du fikk noen ut av timene selvom det ble mye strikking da!:D hehe..

Lennypenny: dunkåpe hørtes utrolig godt og varmt ut :D nesten som å gå rundt med dyne på seg♡ hehe :D:P kos dere med taco :)
Formen er bedre, takk som spør.:) Hadde ei hoste/brekningskule tidligere i dag, men får bare være flinkere til å ta Noskapin.:p

Her vil hun egentlig heller lese enn å se på tv da :) Synes det er veldig koselig! Vet ikke om det kan ha noe med at vi har lest for henne siden hun var 2-3 måneder :P ...men kl 06.30 da foreslår jeg heller film enn lesing :P

Da er vi innstallert på hytta i skikkelig høststorm :P

Traff på isbilen på tur utover så da ble jammen meg to esker is med på lasset :D

Hermine og pappan var på lekebutikk idag og kjøpte servise til dukkehuset hennes. Så mikroskopiske deler at jeg sliter med å plukke det opp, men hun får til som bare det :eek: Leker og leker og leker :rolleyes:
ImageUploadedByBV Forum1411754014.248946.jpg

Da er vi innstallert på hytta i skikkelig høststorm :P

Traff på isbilen på tur utover så da ble jammen meg to esker is med på lasset :D

Hermine og pappan var på lekebutikk idag og kjøpte servise til dukkehuset hennes. Så mikroskopiske deler at jeg sliter med å plukke det opp, men hun får til som bare det :eek: Leker og leker og leker :rolleyes:
Vis vedlegget 79922
Så søt hun er :-)
Stas med bitte små ting ja? :-D :-D

Formen er bedre, takk som spør.:) Hadde ei hoste/brekningskule tidligere i dag, men får bare være flinkere til å ta Noskapin.:p

Du har ikke bronkitt du å eller? :P hvis du har hatt mange hostekuler tidligere tenkte jeg på!

Wael hadde laget denne idag : suuuperstolt :-)

Den var jo fin da :D jeg syns det er så gøy og stas med ting barna har laget :D nesten så det er de gavene jeg gleder meg mest til på julaften:P

Back
Topp