Fredag 23.mai.

Hallo hallo :)
Reisen vår gikk helt super! Den ungen elsker tydeligvis å være på reise, og var så blid og fornøyd hele tiden :) På flyet spiste hun først litt,så leste vi og så litt film på iPaden og så sov hun siste biten :)
Hun ventet tålmodig mens jeg fikk hentet bagasje og satt opp vogn og så kjøpte vi oss "kaffe" og smoothie på Starbucks før vi tog flytoget inn til Oslo.
På flyet
Vis vedlegget 62615
Selfie :D
Vis vedlegget 62616
Jeg hadde litt å dra på :P men gikk helt supert når man har ei fantastisk vogn som er lett å manøvrere og har plass til masse under ;)
Vis vedlegget 62617
Lillemor ELSKA å kjøre tog :rolleyes:
Vis vedlegget 62618

Men hun har bare sovet 45min idag og fått mange inntrykk, så etter en kjapp burgermiddag på restaurant var vi på hotellet igjen og hun sovna før kl 19...vi sov litt alle tre da ;)

Nå er mannen ute for å kjøpe litt snop og jeg har iført meg hotellets badekar og tøfler :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra at reisen gikk glatt!:) Høres ut som hotelltilværelsen passer deg midt i blinken.;) Kos deg videre!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Reisen vår gikk helt super! Den ungen elsker tydeligvis å være på reise, og var så blid og fornøyd hele tiden :) På flyet spiste hun først litt,så leste vi og så litt film på iPaden og så sov hun siste biten :)
Hun ventet tålmodig mens jeg fikk hentet bagasje og satt opp vogn og så kjøpte vi oss "kaffe" og smoothie på Starbucks før vi tog flytoget inn til Oslo.
På flyet
Vis vedlegget 62615
Vis vedlegget 62616
Jeg hadde litt å dra på :P men gikk helt supert når man har ei fantastisk vogn som er lett å manøvrere og har plass til masse under ;)
Vis vedlegget 62617
Vis vedlegget 62618

Men hun har bare sovet 45min idag og fått mange inntrykk, så etter en kjapp burgermiddag på restaurant var vi på hotellet igjen og hun sovna før kl 19...vi sov litt alle tre da ;)

Nå er mannen ute for å kjøpe litt snop og jeg har iført meg hotellets badekar og tøfler :D

Så fine bilder av dere! Og så godt at turen gikk så fint:D;) kos dere masse!

Gudd iivning..
Sliten mams i dag! Vesla har ikke vært helt i slaget i dag - til tross for at temperaturen er normal. En del sutring/gråt og "nei" til alt mulig. Urolig ved legging og har styra av og på i noen timer, men nå fikk hun nettopp litt ibux og fant roen.

Her er noen bilder jeg tok da vi var ute en tur tidligere:
1400872219031.jpg1400871916731.jpg1400872547119.jpg1400872564453.jpg

På flyet
Vis vedlegget 62615
Vis vedlegget 62616
Vis vedlegget 62617
Vis vedlegget 62618

Haha. Genial den vogna ja ;-)

Surfer mobilt!

God kveld!
Først nå sovna begge ungene her hos mampap...!
Eskil sov nok litt for mye på dagtid, husker T var på samme alder da vi måtte begrense sovingen litt. T var hyper etter lekelandbursdag (det tror jeg foreldrene var og! Og å "sette bort" jobben skal liksom være så avslappende?)
Jeg blir her litt til før je drar hjem helt alene :-D

Surfer mobilt!

Gudd iivning..
Sliten mams i dag! Vesla har ikke vært helt i slaget i dag - til tross for at temperaturen er normal. En del sutring/gråt og "nei" til alt mulig. Urolig ved legging og har styra av og på i noen timer, men nå fikk hun nettopp litt ibux og fant roen.

Vis vedlegget 62625Vis vedlegget 62623Vis vedlegget 62628Vis vedlegget 62629

Ntåå så fine bilder! Synd å høre om formen hennes da:( håper hun er i form imårra!;)

Lag selv! Det er visst superenkelt og jeg vil gjøre det engang vi får hus ps større rom! :)

Surfer mobilt!

Hehe jo går jo an..og man kan lage så mye fint:) men syns den som var på senga vi så på. Var så fin.. den var i samme farge som det grå.. men kunne også få i forskjellig mønster som matcher:eek::P:D men om jeg skal kjøpe, så må det bli neste sommer tror jeg;)

Gudd iivning..

Vis vedlegget 62625Vis vedlegget 62623Vis vedlegget 62628Vis vedlegget 62629

Så fine bilder :D Hun var så søt på den filmsnutten med søledammen:)

Så fine bilder :D Hun var så søt på den filmsnutten med søledammen:)

Takk for det!:) Tror nok vann får frem det beste i små barn.. OG jeg lurer på hvor vadebuksa til Hermine ble kjøpt? Vurderer ei slik bukse til Jenny til høsten.;)

God kveld!
Først nå sovna begge ungene her hos mampap...!
Eskil sov nok litt for mye på dagtid, husker T var på samme alder da vi måtte begrense sovingen litt. T var hyper etter lekelandbursdag (det tror jeg foreldrene var og! Og å "sette bort" jobben skal liksom være så avslappende?)
Jeg blir her litt til før je drar hjem helt alene :-D

Surfer mobilt!
Så deilig å legge unger og så reise hjem:)
Her virker det som om aktivitetene før leggetid og hvor hun er avgjør mer for å finne søvnen enn hvor lenge hun har sovet:)

Så deilig å legge unger og så reise hjem:)
Her virker det som om aktivitetene før leggetid og hvor hun er avgjør mer for å finne søvnen enn hvor lenge hun har sovet:)

Nei her spiller det definitivt en rolle om han har sovet en time fra 11-12 eller TRE fra 12-15... Stor forskjell på om det er 7 eller 4 timer siden han sov, pluss at så stor variasjon i lengde på sovingen også har mye å si.

Surfer mobilt!

Takk for det!:) Tror nok vann får frem det beste i små barn.. OG jeg lurer på hvor vadebuksa til Hermine ble kjøpt? Vurderer ei slik bukse til Jenny til høsten.;)

Vår er fra Babycare, gull verdt så de små får plaske så mye de vil uten at man behøver å ødelegge gleden deres over vannet ;) Finnes nok på nett også, Barnevaderen.no :)

Back
Topp