Fredag 23.mai.

Hei hei! :)

Søt men pjusk liten gutt du har Mie! God bedring til lillegull! <3

Og god tur til Marianne og Hermine!!:D endelig skal snuppa få fly opp i lufta..hehe..

Deilig vær hos dere "Lenny":D nyt det masse! Skulle vært sånn at det er varmt og godt på dagen, og kjølig om kvelden/natten:P

Også så bra Jenny er feberfri, Lilla! Kansje det dukker opp noe utslett utover dagen;)

Og FOR noen fine klær du har der FruH:D hvor er de kjøpt? Deilige plagg med fine farger :)

Hei hei! :)

Søt men pjusk liten gutt du har Mie! God bedring til lillegull! <3

Og god tur til Marianne og Hermine!!:D endelig skal snuppa få fly opp i lufta..hehe..

Deilig vær hos dere "Lenny":D nyt det masse! Skulle vært sånn at det er varmt og godt på dagen, og kjølig om kvelden/natten:p

Også så bra Jenny er feberfri, Lilla! Kansje det dukker opp noe utslett utover dagen;)

Og FOR noen fine klær du har der FruH:D hvor er de kjøpt? Deilige plagg med fine farger :)
Handlet på minlilleskatt.no. Klærne er av merket Albababy! :D De har 20% på nye varer nå ;)
http://minlilleskatt.no/produsent/liste/alba-baby-nyheter/2

Mye skravling på morgenkvisten :)

Håper Emmeth får en fin dag tross formen :(

God tur til Hermine og Marianne!!

Håper alle andre også får en fin dag :)

Fin formiddag med gutta her. Den levering og lang prat med hun som blir Lillebrors pedleder i Bhg. Nå har mamma hentet Lillebror og jeg er klar for å lese!
Og så fikk jeg pakke i dag. Herlig outfit til minstemann som nå er i vask
Vis vedlegget 62564
Digger fargene

Surfer mobilt!

For noe flott tøy du har kjøpt til Eskil:D Elsker knallfarger;)

Så deilig med litt barnefri så du får tid til og lest litt:) Hygge deg med lesinga:)

•☆Tastedingsen☆•

For noe flott tøy du har kjøpt til Eskil:D Elsker knallfarger;)

Så deilig med litt barnefri så du får tid til og lest litt:) Hygge deg med lesinga:)

•☆Tastedingsen☆•
Ja det gjør godt nå. Jeg må ha mange små pauser i dag kjenner jeg, faller fort ut av konsentrasjonen og da får jeg ikke med meg det jeg leser. Men jeg er i gang hvertfall :)

Ja det gjør godt nå. Jeg må ha mange små pauser i dag kjenner jeg, faller fort ut av konsentrasjonen og da får jeg ikke med meg det jeg leser. Men jeg er i gang hvertfall :)

Har du vært hos legen igjen?:)
Så flink du er, Tea:D:D Skjønner du må ta deg noen pauser når ikke formen eller energinivået er på topp:)

•☆Tastedingsen☆•

Har du vært hos legen igjen?:)
Så flink du er, Tea:D:D Skjønner du må ta deg noen pauser når ikke formen eller energinivået er på topp:)

•☆Tastedingsen☆•
Ja jeg var der på tirsdag. Negativ streptokokkprøve - så den er borte. Ingen funn på de andre blodprøvene heller, så jeg ble ikke noe klokere. Sliter stadig med de blemmene i munnen, vanligvis trekker det seg tilbake etter 7-10 dager, men de sitter godt denne gangen. Og jeg har øre- og hodevondt hele tiden. Men jeg fikk henvisning til Øre-nese-halsspesialist og har fått time om en uke allerede! Pluss at jeg bør dra til tannlege for å finne ut om visdomstennene presser på noe...

Tjohoo:)

Her var natten fin, og barna våknet i 7-tiden :) merker at Liana bruker lenger tid på å sovne nå når hun har sovet hverdag i barnehagen (utenom mandag:P ).. kansje vi må tenke på å begrense tiden litt? Men igjen så må de ikke opp før 7:30, siden sambo er hjemme og jeg ikke har begynt å jobbe enda!

Jeg har gjort en del husarbeid nå, og sambo tar det som står igjen:D altså støvsuging og gulvvask;) jeg må snart sette pizzadeig, også får enten vi begge eller bare sambo dra å handle litt :)

Den nye senga kunne leveres idag:D hurra!:D

Ja jeg var der på tirsdag. Negativ streptokokkprøve - så den er borte. Ingen funn på de andre blodprøvene heller, så jeg ble ikke noe klokere. Sliter stadig med de blemmene i munnen, vanligvis trekker det seg tilbake etter 7-10 dager, men de sitter godt denne gangen. Og jeg har øre- og hodevondt hele tiden. Men jeg fikk henvisning til Øre-nese-halsspesialist og har fått time om en uke allerede! Pluss at jeg bør dra til tannlege for å finne ut om visdomstennene presser på noe...

Så rart du er så dårlig ennå, når legen ikke fant noe galt? Det synes jeg var merkelig. Bra du er henvist til spesialist og at du fikk time såpass fort:)
Hvordan går det med lesinga?

•☆Tastedingsen☆•

Tjohoo:)

Her var natten fin, og barna våknet i 7-tiden :) merker at Liana bruker lenger tid på å sovne nå når hun har sovet hverdag i barnehagen (utenom mandag:P ).. kansje vi må tenke på å begrense tiden litt? Men igjen så må de ikke opp før 7:30, siden sambo er hjemme og jeg ikke har begynt å jobbe enda!

Jeg har gjort en del husarbeid nå, og sambo tar det som står igjen:D altså støvsuging og gulvvask;) jeg må snart sette pizzadeig, også får enten vi begge eller bare sambo dra å handle litt :)

Den nye senga kunne leveres idag:D hurra!:D

Så flink du er, Anita:D;)
Pizza er yumyum:p:p blir kyllingwok her idag.

Så moro med ny seng;) og ikke minst blir det gøy og teste den:D:p:cool::eek:;) hø hø...

•☆Tastedingsen☆•

Så rart du er så dårlig ennå, når legen ikke fant noe galt? Det synes jeg var merkelig. Bra du er henvist til spesialist og at du fikk time såpass fort:)
Hvordan går det med lesinga?

•☆Tastedingsen☆•
DEt går greit, har lest to kapitler i dag =)
Kommer ikke til å pugge så mye. Først og fremst må jeg kunne forsvare oppgavene jeg har i mappa mi, så jeg skal bruke morgendagen og søndagen på å repetere forelesningene vi har hatt og få god oversikt over oppgavene :D

Idag har jeg fått støvsugd, vaska gulv, rydda bort vintersko, rydda vekk papp og tomflasker og 3 maskina med vask er igang:D

Emmeth har vært våken noen timer. Masse kos og litt vannlek:D han sover nå lur igjen;)

1400843615060.jpg
1400843632905.jpg
1400843687745.jpg
1400843714335.jpg
1400843733681.jpg

•☆Tastedingsen☆•

DEt går greit, har lest to kapitler i dag =)
Kommer ikke til å pugge så mye. Først og fremst må jeg kunne forsvare oppgavene jeg har i mappa mi, så jeg skal bruke morgendagen og søndagen på å repetere forelesningene vi har hatt og få god oversikt over oppgavene :D

Dette går kjempe fint, er jeg sikker på:D:D:D

•☆Tastedingsen☆•

Et bilde av snuppene:)
1400843984812.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Så fine bilder! :D :D

Så flink du er, Anita:D;)
Pizza er yumyum:p:p blir kyllingwok her idag.

Så moro med ny seng;) og ikke minst blir det gøy og teste den:D:p:cool::eek:;) hø hø...

•☆Tastedingsen☆•

Ja jentene er også såå glad i pizza, så har blitt en vane å ha det på fredager:D men kyllingwok er også yumyum!:D:rolleyes:

Haha senga bør vel testes ut ordentlig ja:P:cool: hahaha..

Idag har jeg fått støvsugd, vaska gulv, rydda bort vintersko, rydda vekk papp og tomflasker og 3 maskina med vask er igang:D

Emmeth har vært våken noen timer. Masse kos og litt vannlek:D han sover nå lur igjen;)

Vis vedlegget 62579
Vis vedlegget 62580
Vis vedlegget 62581
Vis vedlegget 62582
Vis vedlegget 62583

•☆Tastedingsen☆•

Så herlig liten duttebass du har der:D og syns jeg så en stor hund i bakgrunnen der å:P hehe..

Flink du som får gjort såå mye!!

Nye senga vår :) vil kjøpe hodegavel etterhvert også.. men den kosta rundt 4000 :P
1400862421024.jpg

Hallo hallo :)
Reisen vår gikk helt super! Den ungen elsker tydeligvis å være på reise, og var så blid og fornøyd hele tiden :) På flyet spiste hun først litt,så leste vi og så litt film på iPaden og så sov hun siste biten :)
Hun ventet tålmodig mens jeg fikk hentet bagasje og satt opp vogn og så kjøpte vi oss "kaffe" og smoothie på Starbucks før vi tog flytoget inn til Oslo.
På flyet
ImageUploadedByBV Forum1400868315.295494.jpg
Selfie :D
ImageUploadedByBV Forum1400868337.797048.jpg
Jeg hadde litt å dra på :P men gikk helt supert når man har ei fantastisk vogn som er lett å manøvrere og har plass til masse under ;)
ImageUploadedByBV Forum1400868383.956615.jpg
Lillemor ELSKA å kjøre tog :rolleyes:
ImageUploadedByBV Forum1400868413.495597.jpg

Men hun har bare sovet 45min idag og fått mange inntrykk, så etter en kjapp burgermiddag på restaurant var vi på hotellet igjen og hun sovna før kl 19...vi sov litt alle tre da ;)

Nå er mannen ute for å kjøpe litt snop og jeg har iført meg hotellets badekar og tøfler :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp