Fredag 23.mai.

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da var det endelig blitt helg:D
Hva har dere av planer for helga?

Her har natten vært dårlig. Vært oppe med Emmeth hver halvtime, han har feber og var varmt på rommet selvom vinduet sto åpent. Vi sto opp kl 6 alle mann.

Jentene er i bhge og skole. Mannen er på jobb og kl 12.00 skal han ha eksamen i logistikk.

Emmeth har 38.6 i feber, så stiger nok mot 40 før dagen er omme. Han har liggi på sofaen og sett på fantorangen og er nå lagt for første luren sin:) Jeg slapper av med en sånn:D Drikker minst 2 kanner om dagen:p Må man, Så må man:D
Legger med ett bilde av go'gutten og:)

Goood tur Marianne, det går Så fint:):):):)

Ha en flott fredag, jenter:)
1400824784695.jpg
1400824809094.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Her har natten vært dårlig. Vært oppe med Emmeth hver halvtime, han har feber og var varmt på rommet selvom vinduet sto åpent. Vi sto opp kl 6 alle mann.

Jentene er i bhge og skole. Mannen er på jobb og kl 12.00 skal han ha eksamen i logistikk.

Emmeth har 38.6 i feber, så stiger nok mot 40 før dagen er omme. Han har liggi på sofaen og sett på fantorangen og er nå lagt for første luren sin:) Jeg slapper av med en sånn:D Drikker minst 2 kanner om dagen:p Må man, Så må man:D

Vis vedlegget 62548
Vis vedlegget 62549

•☆Tastedingsen☆•
Så søt kopp du har! OG gutt såklart ;) men han så noe slapp ut ja :(

Takk for det! Vi er nesten klar :D Synd Emmeth er så syk, ellers skulle vi kommet innom ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg koser meg med en sånn, en hver morgen;)
ImageUploadedByBV Forum1400825132.939340.jpg

Kl 06 våkna jeg av "Mine reise fly oppi lufta nu?!?!?!!!!" Ei som har snakka om å fly i dagevis, og hun var klar idet hun åpna øynene :P
Men det gjorde ikke noe for hun har ikke laga en lyd siden hun sovna i går kveld :D DET er ikke vanlig her ;)

Jeg fikk dusja og vaska håret mens hun lekte på rommet sitt og nå har snuppa spist yoghurt med cheerios og jeg koser meg med kaffen min :)

Vi trenger ikke å reise før om en drøy time så har enda (enn så lenge?) god tid :)

Så søt kopp du har! OG gutt såklart ;) men han så noe slapp ut ja :(

Takk for det! Vi er nesten klar :D Synd Emmeth er så syk, ellers skulle vi kommet innom ;)

Når går flyet? Har du ennå reisenerver?Går helt fint, er jeg sikker på:);) Blir dere hele helga i Oslo?

Ja, idag var han veldig slapp. Han sutrer en del om dagen og er ikke i form, men så slapp som han er idag har han ikke vært på ei stund!
Er så synd han er så mye dårlig, for har jo ønska og møte flere av dere sååå lenge. Og alltid blir han dårlig når noen av dere har hatt mulighet til og treffes:(

Takk, hahaha, ja det er kaffekoppen min det:D Digger Ole Brumm:)

•☆Tastedingsen☆•

Når går flyet? Har du ennå reisenerver?Går helt fint, er jeg sikker på:);) Blir dere hele helga i Oslo?

Ja, idag var han veldig slapp. Han sutrer en del om dagen og er ikke i form, men så slapp som han er idag har han ikke vært på ei stund!
Er så synd han er så mye dårlig, for har jo ønska og møte flere av dere sååå lenge. Og alltid blir han dårlig når noen av dere har hatt mulighet til og treffes:(

Takk, hahaha, ja det er kaffekoppen min det:D Digger Ole Brumm:)

•☆Tastedingsen☆•
Vi reiser kl 11, så er på GM litt før kl 13 :) går mye bedre med reisenervene idag, men er som regel småkvalm helt til vi har passert sikkerhetskontrollen :P

Hermine liker også "Ole Brrrrumm" som hun kaller han :) Men favoritten hennes er "Tigerguuuut" ;)

Vis vedlegget 62548
Vis vedlegget 62549

•☆Tastedingsen☆•
Så søt liten gutt. Han så syk og slapp ut. Får skikkelig vondt av han :(:(
Synd å høre om natten deres. Får å få ned feber,kan du avkjøle føttene hans. God bedring.

Natten har vært bra her. W kom til oss kl 4 pga mareritt. Ikke så ofte han våkner lenger. Og sov til 6.40 :D:D
Da våknet M og.

Jeg koser meg med en sånn, en hver morgen;)
Vis vedlegget 62552

Kl 06 våkna jeg av "Mine reise fly oppi lufta nu?!?!?!!!!" Ei som har snakka om å fly i dagevis, og hun var klar idet hun åpna øynene :P
Men det gjorde ikke noe for hun har ikke laga en lyd siden hun sovna i går kveld :D DET er ikke vanlig her ;)

Jeg fikk dusja og vaska håret mens hun lekte på rommet sitt og nå har snuppa spist yoghurt med cheerios og jeg koser meg med kaffen min :)

Vi trenger ikke å reise før om en drøy time så har enda (enn så lenge?) god tid :)

God tur. Fly er gøy :D:D

Elsker takeoff'en jeg hehe.. synd vi ikke bor i byen lenger,for jeg ville gjerne truffet dere :-)

Gooood tur og håper dere får noen fine dager på østlandet :-)

Mulig jeg drar til Norge alene idag. Søsteren min skal feire bursdagen sin med å gå på kino å ville da ha med meg. Spørs om det er nok soveplasser hos pappa. Er mange på besøk der :-) :-)

Ungene ser på tik tak og jeg ligger å slapper av i senga. Ganske deilig.. har en veps på rommet.. og den flyr jo aldri ut. Våknet bare av bzzzbzzzzz hehe.. heldigvis er jeg ikke redd for de :-)

Vi reiser kl 11, så er på GM litt før kl 13 :) går mye bedre med reisenervene idag, men er som regel småkvalm helt til vi har passert sikkerhetskontrollen :P

Hermine liker også "Ole Brrrrumm" som hun kaller han :) Men favoritten hennes er "Tigerguuuut" ;)

Ja, det skjønner jeg, for da er det "verste" unnagjort og du kan slappe litt mer av;)

Hahaha, favoritten til Emmeth er og Tigergutt:DHan er såå morsom og søt:)

•☆Tastedingsen☆•

Supervarmt allerede :rolleyes::rolleyes:
Det var sååå varmt her i går kbeld og natt... alle vinduene sto opp i natt hehe..... nå vil jeg ha AC,men det er så lite man trenger det hehe

Vedlegg

• 1400826303576.jpg
    1400826303576.jpg
    53,8 KB · Visninger: 11
God tur. Fly er gøy :D:D

Elsker takeoff'en jeg hehe.. synd vi ikke bor i byen lenger,for jeg ville gjerne truffet dere :-)

Gooood tur og håper dere får noen fine dager på østlandet :-)
Jeg liker å fly men hater rakeoff og landing :p OG turbulens :eek: Men det får vi ikke idag, er nydelig vær :)

Takk for det!

Så søt liten gutt. Han så syk og slapp ut. Får skikkelig vondt av han :(:(
Synd å høre om natten deres. Får å få ned feber,kan du avkjøle føttene hans. God bedring.

Natten har vært bra her. W kom til oss kl 4 pga mareritt. Ikke så ofte han våkner lenger. Og sov til 6.40 :D:D
Da våknet M og.

Ja, jeg aner ikke hvorfor han er så mye dårlig, men får litt vondt av han selv og. Synes det holder nå og at han og kan få ha det gøy og springe rundt uten og ha vondt en stann.
Legger kalde omslag i lysken og rundt halsen, det kjøler også godt ned. Hovedpulsårer frakter mye av varmen:) takk for tipset;)

Han fikk kjøle seg ned med en bøtte med vann igår, det var stas kan du tro;) Lekte og koste seg med en kopp, ikke så mye som skal til:)

Åååh, så deilig med en god natts søvn:D Det unner jeg dere virkelig, ikke ofte dere har hatt det;)

•☆Tastedingsen☆•

Mie: så leit med formen til Emmeth.:( Er han frisk innimellom eller går det fra den ene plagen til den andre hos ham? Kos deg med kaffen du, jenta!;)

Marianne: God tur nedover! Kos dere masse på hæljatur.:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Måjn!
I natt var det kjøligere i lufta og det var veldig deilig. Vi sov hele natta og våkna 07.25. Travelt ble det for han som skulle på jobb kl.08.:p
Jenta er endelig feberfri og har ingen utslett enn så lenge. Nå har vi spist egg og smoothie til frokost og vesla leker med dukka si, hvor det går i "topp, topp, topp" (hopp) og "titte dæ" (sitte der).

Lurer på å invitere lillebroren min på besøk i dag, også kan jeg snike meg bort med ei pensumbok ei lita stund.;)

Ha enj fin fredag alle sammen!

Ja, jeg aner ikke hvorfor han er så mye dårlig, men får litt vondt av han selv og. Synes det holder nå og at han og kan få ha det gøy og springe rundt uten og ha vondt en stann.
Legger kalde omslag i lysken og rundt halsen, det kjøler også godt ned. Hovedpulsårer frakter mye av varmen:) takk for tipset;)

Han fikk kjøle seg ned med en bøtte med vann igår, det var stas kan du tro;) Lekte og koste seg med en kopp, ikke så mye som skal til:)

Åååh, så deilig med en god natts søvn:D Det unner jeg dere virkelig, ikke ofte dere har hatt det;)

•☆Tastedingsen☆•
Så morro med vann :D:D
Lurer på hvorfor han har feber så ofte. Er det hver dag? Eller er han feberfri innimellom? Håper det.

Ja takk. Deilig det altså :-) :-) nå trenger du en god natt :-)

Mulig jeg drar til Norge alene idag. Søsteren min skal feire bursdagen sin med å gå på kino å ville da ha med meg. Spørs om det er nok soveplasser hos pappa. Er mange på besøk der :-) :-)

Ungene ser på tik tak og jeg ligger å slapper av i senga. Ganske deilig.. har en veps på rommet.. og den flyr jo aldri ut. Våknet bare av bzzzbzzzzz hehe.. heldigvis er jeg ikke redd for de :-)
Så bra at natta deres var god!:)
Høres koselig ut med en tur på kinoen sammen med søstra di da. Godt med en og anna aktivitet uten barn (a).:)

Nydelig vær hos dere! Her ligger skodda langt nedi fjella og det er rått ute. Brrrrhh..

Måjn!
I natt var det kjøligere i lufta og det var veldig deilig. Vi sov hele natta og våkna 07.25. Travelt ble det for han som skulle på jobb kl.08.:p
Jenta er endelig feberfri og har ingen utslett enn så lenge. Nå har vi spist egg og smoothie til frokost og vesla leker med dukka si, hvor det går i "topp, topp, topp" (hopp) og "titte dæ" (sitte der).

Lurer på å invitere lillebroren min på besøk i dag, også kan jeg snike meg bort med ei pensumbok ei lita stund.;)

Ha enj fin fredag alle sammen!

Så deilig at det er litt kjøligere i øufta og at hu da sover godt:)
Så BRA hu endelig er i tipp topp form igjen:D:D:D
Hahah, tenker hu kommer til og kose seg glugg når hu skal få kvalitetstid med onkel:D

Kose deg med leseøkten:)

•☆Tastedingsen☆•

Mie: så leit med formen til Emmeth.:( Er han frisk innimellom eller går det fra den ene plagen til den andre hos ham? Kos deg med kaffen du, jenta!;)

Marianne: God tur nedover! Kos dere masse på hæljatur.:D

Han har holdt seg frisk noen mnder etter vi begynte med forstøver maskina, men har feber av og på hver annen dag eller mer. Laveste temp han har er 37.4 for så og gå opp over 38 igjen:confused: og har bekymret meg mye over det. Ikke normalt med feber eller ingen vektoppgang.

Fastlegen er sykemeldt, så kom inn til en annen lege og han sa at dette går ikke lenger, tydelig noe som er galt. Så det skulle undersøkes grundig inne ei uke, og med hensyn til kulen og formen hans.
Han blri opprørt over at ikke fastlegen har tatt det på alvor.

•☆Tastedingsen☆•

Så morro med vann :D:D
Lurer på hvorfor han har feber så ofte. Er det hver dag? Eller er han feberfri innimellom? Håper det.

Ja takk. Deilig det altså :-) :-) nå trenger du en god natt :-)

Haha, alle unger digger vann, så lettvint moro:D
Kjøpte masse vannballonger til ungene igår, så det kan de ha det gøy med i ettermiddag når mannen er hjemme og:D hahaha..

Mhm, han har feber av og på annenhver dag egl. Laveste temp er 37.4 også går den opp til 38 og oppover igjen:confused:

•☆Tastedingsen☆•

Mye skravling på morgenkvisten :)

Håper Emmeth får en fin dag tross formen :(

God tur til Hermine og Marianne!!

Håper alle andre også får en fin dag :)

Fin formiddag med gutta her. Den levering og lang prat med hun som blir Lillebrors pedleder i Bhg. Nå har mamma hentet Lillebror og jeg er klar for å lese!
Og så fikk jeg pakke i dag. Herlig outfit til minstemann som nå er i vask
ImageUploadedByBV Forum1400834002.245831.jpg
Digger fargene

Surfer mobilt!

Back
Topp