Fredag 17.01.

Det ble lang dag på nassen i dag, det blåser så fælt, og skikkelig kaldt at jeg så meg ikke råd for å gå bort.
Snakket med barnehagen, og hun har bare sovet 30 min i dag stakkars, hun er nok skikkelig trøtt nå.

Til gjengjeld har jeg fått vasket gulv, tørket støv, støvsugd stua og vasket kjøkkenet, så da blir det en ting mindre på mannen, og mer tid til nasse.

Håper det går bra da :)

Håper jeg også, men hun har jo vært utrolig frisk tatt i betraktning til årstid og barnehagestart:-) Tror barnehagen skal ha litt av fortjenesten der, de har vært veldig påpasselig med henne.

Håper Eskil får en god natt i natt, og at medisinen virker fort:-)

Nei! Skulle kommet en til for 10 min siden. Spurte på en annen buss og de sliter visst veldig!! Mannen kan kanskje hente oss
Er så utrolig frustrerende å stå slik å vente! Har det snødd mye hos dere da? Stort sett da bussene står på tvers både her og der :p ;) får håpe mannen henter dere da :)

Det ble lang dag på nassen i dag, det blåser så fælt, og skikkelig kaldt at jeg så meg ikke råd for å gå bort.
Snakket med barnehagen, og hun har bare sovet 30 min i dag stakkars, hun er nok skikkelig trøtt nå.

Til gjengjeld har jeg fått vasket gulv, tørket støv, støvsugd stua og vasket kjøkkenet, så da blir det en ting mindre på mannen, og mer tid til nasse.
Så kjedelig når de ikke får sove i bhg, jeg pleier også å ha skikkelig vondt i meg når hun har lang dag og sover lite! Men like greit at du ikke roter deg ut i styggeværet ;)

Det er greit med den magefølelsen altså! Fikk påvist streptokokker i halsen til E' og blitt enige om at han skal ha ganske mye astmamedisin pluss fått større dose til T!! Melk og magen til E blir vi ikke helt kloke på, men vi prøver litt forsiktig med melk i mat og legen mener kalk/kalsium ikke er noe å bekymre seg over!! Så da er jeg trygg på det!
Æsja..Streptokokker er ikke noe godt å ha. Håper antibiotikaen funker fort som fy.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bussen kom etter en time og kjørte 50 meter. Og her står vi :-p

Æsja..Streptokokker er ikke noe godt å ha. Håper antibiotikaen funker fort som fy.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper jeg og. Han har sovet i 1,5 time nå heldigvis.

Endelig hjemme. Phu! For et kaos!!!!

Det er greit med den magefølelsen altså! Fikk påvist streptokokker i halsen til E' og blitt enige om at han skal ha ganske mye astmamedisin pluss fått større dose til T!! Melk og magen til E blir vi ikke helt kloke på, men vi prøver litt forsiktig med melk i mat og legen mener kalk/kalsium ikke er noe å bekymre seg over!! Så da er jeg trygg på det!

Uff da!:( godt du reiste til legen! Hvor lang tid pleier det å ta for at sånt går over?

Vi skjønte som regel at hun måtte bæsje før hun kunne prate også, var noen tegn til det ;) Men hun har bæsja i badevannet hun her også altså, jeg MÅ høre etter når hun sier "æ bæsj" altså, ellers blir det gris :p

Hahaha "godt" å høre pottejenta også har gjort noe sånt :P men det er jo ganske bra at hun kan fortelle det ;) men hva gjør dere om dere er ute eller på butikker o.l?

Så bra hun tar latexsmokken da :D

Vi skal spise biffsnadder idag :rolleyes: ;)

Ja det er bra;) ser det er noen tyggemerker, men ikke gått hull:) men sjekker ofte tilfelle;) takk for tips!:))

Deilig med biffsnadder :D kos dere!

Uff da!:( godt du reiste til legen! Hvor lang tid pleier det å ta for at sånt går over?
Er ikke sikkert, men tar vel en dag eller to før medisinene fungerer.
Håper han er bedre til i morgen, for mannen og jeg skal bort :(

Då ska eg prøv Ajax først, også evnt. Salmiakk vattn vis kje det funk, eg bruk alltid vaskehanska når eg vask :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Men er det fettlag på gulvet eller er det kansje dette "blanke" laget på gulvet som har blitt slipt bort?

Er ikke sikkert, men tar vel en dag eller to før medisinene fungerer.
Håper han er bedre til i morgen, for mannen og jeg skal bort :(

Ja får håpe det! Hvor skal dere da?

Så kjedelig når de ikke får sove i bhg, jeg pleier også å ha skikkelig vondt i meg når hun har lang dag og sover lite! Men like greit at du ikke roter deg ut i styggeværet ;)

Ja, det hadde blitt for kaldt for henne i dag:-) Men hun er i slaget unasett ser jeg:-)

Nasse har for første gang klart å reist seg selv uten støtte, gjett om det var ei som var veldig stolt av seg selv:-)

Back
Topp