Fredag 17.01.

Stakkars Eskil..Lykke til hos legen og masse god bedring! Kos dere hjemme så lenge.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk! Han kvikner veldig av ibux da :p
Men greit å sjekke han likevel synes jeg!

Takk! Han kvikner veldig av ibux da :p
Men greit å sjekke han likevel synes jeg!
Hehe..Ja, den ibuxen er fin!:D Søt som bare det. Hyper av alt sukkeret kanskje?:)
Sikkert greit med en legesjekk før helga.

Hehe..Ja, den ibuxen er fin!:D Søt som bare det. Hyper av alt sukkeret kanskje?:)
Sikkert greit med en legesjekk før helga.

Ja det kan hende :D

Marianne: Haha så flink snuppe du har!:D er jo sååå bra at hun er så flink med språket, ellers hadde det sikkert blitt litt problemer med pottetrening? ;) Liana bare setter igang! Igår bæsja hun i badevannet sitt:eek: så jeg måtte ta hun ut av vannet, og få dusjet hun istedet :P haha..
Ha en fin dag hjemme med Hermine;)

Lilla: kjedelig når dem våkner sånn midt på natta! Er hun bare våken og glad, eller er det gråt?
*krysser fingra* for at du blir fornøyd med foreleseren;)

Fru H: er nok mer enn vaksine dette ja:( håper dere finner ut at det, og at det ikke er noe alvorlig med lillebror! God bedring til Eskil og masse lykke til hos legen!;)

God morgen:)

Natten har vært grei, men Liana våkna litt i 4 tiden..men måtte bare finne fram smokken (jepp, hun tar latex nå:D ) og Bæ for hun, så var det greit :) syns hun ligger overraskende rolig etter at hun fikk pute! Dyna er like ofte av da, men har stort sett hodet på puta :) kansje hun tidligere har lagt seg oppå dyna for å ha noe mykt å legge hodet på?:s før var hun jo en skikkelig sove-turner:P

Nå sitter jeg her med fyr i peisen, kaffe mocca (nesten tom:( ), og installerer ting på pcen, fordi samboer har "renset" den :) etterpå skal jeg lage klar en pizza som vi skal ha til middag :D hurraaa :P:))

Ønsker dere en strålende dag :))

God morgen!
Kl 06: "æ bæsje, æ bæsje, mamma? Æ bæsje potta!!! OOOOPP!!!" Da sto hun med nesetippen opp mot min nese og var VELDIG klar i sin tale :p Heldigvis var mannen ennå hjemme og fikk henne på potta og av med den TØRRE nattbleien :eek: :D

Idag skal vi ha fri, vi får jo en veldig lang fridag da, når vi var så tidlig oppe :p Nå koser vi oss med cheerios, Ella's coockies, barne-tv og kaffe :) Hermine har sovet litt for lite de to siste dagene, så skal se om jeg klarer å få henne til å ta igjen litt søvn idag med en ekstra blund ;) Så skal vi en tur til olde, kjøpe noen nye ullstrømpiser fra Safa (80 var plutselig for kort) og ellers bare kose oss sammen :)

Hva skal dere denne fredagen???

God helg :D

Imponert:-)

Vi skal til legen.
Liker ikke formen til Lillebror, altså.
Veldig urolig natt. Han etterspurte ikke puppen, så det er noe helt annet som er problemet. Synes det lukter av munnen hans også, han surver mye og har over 39 i feber fortsatt…
Synes alt dette er litt for mye til å kun være pga en vaksine.
Så vi skal slappe av hjemme, kanskje sove litt, før mamma kommer for å hente oss kl 13 og kjøre oss til legetime :)

Huff stakkars, luktet det metallisk?

Hei og hopp:-)

Lite fremskritt i dag, nasse våknet og var klar for dagen 05.30..hååååper det kan gi seg snart igjen. Jeg legger jo meg igjen, men stakkars mannen som skal på jobb, han står opp 06.00 hver dag og det er jo tidlig nok.

Ellers blåste det opp noe vanvittig i går kveld, og det skal fortsette i fem dager til i følge værmeldinga.

Hihi *smelt* :))

Vedlegg

• 1389959966951.jpg
    1389959966951.jpg
    71,1 KB · Visninger: 12
Det er greit med den magefølelsen altså! Fikk påvist streptokokker i halsen til E' og blitt enige om at han skal ha ganske mye astmamedisin pluss fått større dose til T!! Melk og magen til E blir vi ikke helt kloke på, men vi prøver litt forsiktig med melk i mat og legen mener kalk/kalsium ikke er noe å bekymre seg over!! Så da er jeg trygg på det!

Noen spesiell grunn for at dere kuttet ut? Tar jo lang tid før den virker igjen (med mindre dere har fått ventoline nå)
Vi fikk beskje om å stoppe i 3 uker for å se om hosten kom tilbake, eller om det var tilfeldig at den forsvant når hun begynte på Flutide ;) Vi har resept på Ventoline klar ;)

Vi fikk beskje om å stoppe i 3 uker for å se om hosten kom tilbake, eller om det var tilfeldig at den forsvant når hun begynte på Flutide ;) Vi har resept på Ventoline klar ;)
Skjønner :)

Marianne: Haha så flink snuppe du har!:D er jo sååå bra at hun er så flink med språket, ellers hadde det sikkert blitt litt problemer med pottetrening? ;) Liana bare setter igang! Igår bæsja hun i badevannet sitt:eek: så jeg måtte ta hun ut av vannet, og få dusjet hun istedet :P haha..
Ha en fin dag hjemme med Hermine;)

Lilla: kjedelig når dem våkner sånn midt på natta! Er hun bare våken og glad, eller er det gråt?
*krysser fingra* for at du blir fornøyd med foreleseren;)

Fru H: er nok mer enn vaksine dette ja:( håper dere finner ut at det, og at det ikke er noe alvorlig med lillebror! God bedring til Eskil og masse lykke til hos legen!;)
Vi skjønte som regel at hun måtte bæsje før hun kunne prate også, var noen tegn til det ;) Men hun har bæsja i badevannet hun her også altså, jeg MÅ høre etter når hun sier "æ bæsj" altså, ellers blir det gris :p

Det er greit med den magefølelsen altså! Fikk påvist streptokokker i halsen til E' og blitt enige om at han skal ha ganske mye astmamedisin pluss fått større dose til T!! Melk og magen til E blir vi ikke helt kloke på, men vi prøver litt forsiktig med melk i mat og legen mener kalk/kalsium ikke er noe å bekymre seg over!! Så da er jeg trygg på det!
Bra dere fikk pratet med fastlegen da! :)
Er det halsbetennelse han har?

God morgen:)

Natten har vært grei, men Liana våkna litt i 4 tiden..men måtte bare finne fram smokken (jepp, hun tar latex nå:D ) og Bæ for hun, så var det greit :) syns hun ligger overraskende rolig etter at hun fikk pute! Dyna er like ofte av da, men har stort sett hodet på puta :) kansje hun tidligere har lagt seg oppå dyna for å ha noe mykt å legge hodet på?:s før var hun jo en skikkelig sove-turner:P

Nå sitter jeg her med fyr i peisen, kaffe mocca (nesten tom:( ), og installerer ting på pcen, fordi samboer har "renset" den :) etterpå skal jeg lage klar en pizza som vi skal ha til middag :D hurraaa :P:))

Ønsker dere en strålende dag :))
Så bra hun tar latexsmokken da :D

Vi skal spise biffsnadder idag :rolleyes: ;)

Hermine må ha løpt iallfall 2km på senteret idag :eek: det er jo et enormt senter, og løp i alle retninger...flere ganger :p :)
Vi fikk kjøpt to nye safa strømpiser (svigermor kjøpte), gikk på kafé og spiste salat (Hipp på Hermine) og var en tur innom Søstrene Grenes og kjøpte litt stæsj! Til slutt var Hermine utløpt "mamma bære", så da kjørte vi hjem og hun slokna i bilen :)
Jeg hviler litt, og etterpå skal vi lage biffsnadder til pappan kommer hjem :)

Stakkars :( fikk han antibiotika da?
Apoccilin ja. Det smaker jo høgg!!! Ser ikke frem til å gi det. Men transprøyta får vi langt inn, så den er nok grei. Han sover endelig nå mens vi venter på en buss som mest sannsynlig har kjørt seg fast :/

Back
Topp