Takk! Han kvikner veldig av ibux daStakkars Eskil..Lykke til hos legen og masse god bedring! Kos dere hjemme så lenge.♡
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Men greit å sjekke han likevel synes jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Han kvikner veldig av ibux daStakkars Eskil..Lykke til hos legen og masse god bedring! Kos dere hjemme så lenge.♡
Hehe..Ja, den ibuxen er fin!Takk! Han kvikner veldig av ibux da![]()
Men greit å sjekke han likevel synes jeg!
Ja det kan hendeHehe..Ja, den ibuxen er fin!Søt som bare det. Hyper av alt sukkeret kanskje?
Sikkert greit med en legesjekk før helga.
God morgen!
Kl 06: "æ bæsje, æ bæsje, mamma? Æ bæsje potta!!! OOOOPP!!!" Da sto hun med nesetippen opp mot min nese og var VELDIG klar i sin taleHeldigvis var mannen ennå hjemme og fikk henne på potta og av med den TØRRE nattbleien
![]()
Idag skal vi ha fri, vi får jo en veldig lang fridag da, når vi var så tidlig oppeNå koser vi oss med cheerios, Ella's coockies, barne-tv og kaffe
Hermine har sovet litt for lite de to siste dagene, så skal se om jeg klarer å få henne til å ta igjen litt søvn idag med en ekstra blund
Så skal vi en tur til olde, kjøpe noen nye ullstrømpiser fra Safa (80 var plutselig for kort) og ellers bare kose oss sammen
Hva skal dere denne fredagen???
God helg![]()
Vi skal til legen.
Liker ikke formen til Lillebror, altså.
Veldig urolig natt. Han etterspurte ikke puppen, så det er noe helt annet som er problemet. Synes det lukter av munnen hans også, han surver mye og har over 39 i feber fortsatt…
Synes alt dette er litt for mye til å kun være pga en vaksine.
Så vi skal slappe av hjemme, kanskje sove litt, før mamma kommer for å hente oss kl 13 og kjøre oss til legetime![]()
Ja.Huff stakkars, luktet det metallisk?
Vi fikk beskje om å stoppe i 3 uker for å se om hosten kom tilbake, eller om det var tilfeldig at den forsvant når hun begynte på FlutideNoen spesiell grunn for at dere kuttet ut? Tar jo lang tid før den virker igjen (med mindre dere har fått ventoline nå)
SkjønnerVi fikk beskje om å stoppe i 3 uker for å se om hosten kom tilbake, eller om det var tilfeldig at den forsvant når hun begynte på FlutideVi har resept på Ventoline klar
![]()
Vi skjønte som regel at hun måtte bæsje før hun kunne prate også, var noen tegn til detMarianne: Haha så flink snuppe du har!er jo sååå bra at hun er så flink med språket, ellers hadde det sikkert blitt litt problemer med pottetrening?
Liana bare setter igang! Igår bæsja hun i badevannet sitt
så jeg måtte ta hun ut av vannet, og få dusjet hun istedet
haha..
Ha en fin dag hjemme med Hermine
Lilla: kjedelig når dem våkner sånn midt på natta! Er hun bare våken og glad, eller er det gråt?
*krysser fingra* for at du blir fornøyd med foreleseren
Fru H: er nok mer enn vaksine dette jahåper dere finner ut at det, og at det ikke er noe alvorlig med lillebror! God bedring til Eskil og masse lykke til hos legen!
![]()
Bra dere fikk pratet med fastlegen da!Det er greit med den magefølelsen altså! Fikk påvist streptokokker i halsen til E' og blitt enige om at han skal ha ganske mye astmamedisin pluss fått større dose til T!! Melk og magen til E blir vi ikke helt kloke på, men vi prøver litt forsiktig med melk i mat og legen mener kalk/kalsium ikke er noe å bekymre seg over!! Så da er jeg trygg på det!
Betennelse/streptokokker sa han. Var veldig rødt og hissig i halsenBra dere fikk pratet med fastlegen da!![]()
Er det halsbetennelse han har?
Så bra hun tar latexsmokken daGod morgen
Natten har vært grei, men Liana våkna litt i 4 tiden..men måtte bare finne fram smokken (jepp, hun tar latex nå) og Bæ for hun, så var det greit
syns hun ligger overraskende rolig etter at hun fikk pute! Dyna er like ofte av da, men har stort sett hodet på puta
kansje hun tidligere har lagt seg oppå dyna for å ha noe mykt å legge hodet på?:s før var hun jo en skikkelig sove-turner
Nå sitter jeg her med fyr i peisen, kaffe mocca (nesten tom), og installerer ting på pcen, fordi samboer har "renset" den
etterpå skal jeg lage klar en pizza som vi skal ha til middag
hurraaa
)
Ønsker dere en strålende dag)
StakkarsBetennelse/streptokokker sa han. Var veldig rødt og hissig i halsen![]()
Apoccilin ja. Det smaker jo høgg!!! Ser ikke frem til å gi det. Men transprøyta får vi langt inn, så den er nok grei. Han sover endelig nå mens vi venter på en buss som mest sannsynlig har kjørt seg fast :/Stakkarsfikk han antibiotika da?