Fredag 17.01.

Hermine må ha løpt iallfall 2km på senteret idag :eek: det er jo et enormt senter, og løp i alle retninger...flere ganger :p :)
Vi fikk kjøpt to nye safa strømpiser (svigermor kjøpte), gikk på kafé og spiste salat (Hipp på Hermine) og var en tur innom Søstrene Grenes og kjøpte litt stæsj! Til slutt var Hermine utløpt "mamma bære", så da kjørte vi hjem og hun slokna i bilen :)
Jeg hviler litt, og etterpå skal vi lage biffsnadder til pappan kommer hjem :)
Herlig. Vi skal ha kylling tikka masala i dag :-)

Marianne: eg bi mektige imponert over hermine, ke flenk ho e å prat, og ikje minst do-gåinga :-D

Fie jappel ofte på sett eget språk :-P og ser på meg som om at eg sku forstå det :-P

Her så e fie endå skeptisk tell potta :-S håp det kjæm seg ette kvart :-)

I dag har eg fri, men fie e i barnehagen førde, så eg fækk uinna litt rydding og vasking og handling, så vi kan ta det med ro når ho e heijme :-)

Eg lur på en teng dåkk damer :-)
Eg vaska golve (parkett) i stua i går, med mopp å grønnsåpevattn, og i dag grise eg litt vattn på golve, så eg tok en klut å sku tørk opp, og ser at kluten bi grå!!!! :-o fissss!!! Golve ser næstn litt matt ut!
Har dåkk nån tips?
Keffør bi det sånn?

Kansje eg burde kjøp ny moppeskaft og mopp?! Den eg har ha eg kjøpt på europris, synd den funk helt greit...og den e rimelig ny (6mnd.gammel)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Apoccilin ja. Det smaker jo høgg!!! Ser ikke frem til å gi det. Men transprøyta får vi langt inn, så den er nok grei. Han sover endelig nå mens vi venter på en buss som mest sannsynlig har kjørt seg fast :/
Æsj, den er ille ja! Legen vår sa at hun unngår i det lengste å gi apocilin til småbarn, da det er så vanskelig å få det i de. Vi fikk abotticin mot ørebetennelsen, den smaker love hearts :p
Får håpe bussen deres kommer snart :eek: Hustrig å stå sånn å vente!

Marianne: eg bi mektige imponert over hermine, ke flenk ho e å prat, og ikje minst do-gåinga :-D

Fie jappel ofte på sett eget språk :-P og ser på meg som om at eg sku forstå det :-P

I dag har eg fri, men fie e i barnehagen førde, så eg fækk uinna litt rydding og vasking og handling, så vi kan ta det med ro når ho e heijme :-)

Eg vaska golve (parkett) i stua i går, med mopp å grønnsåpevattn, og i dag grise eg litt vattn på golve, så eg tok en klut å sku tørk opp, og ser at kluten bi grå!!!! :-o fissss!!! Golve ser næstn litt matt ut!
Har dåkk nån tips?
Keffør bi det sånn?

Kansje eg burde kjøp ny moppeskaft og mopp?! Den eg har ha eg kjøpt på europris, synd den funk helt greit...og den e rimelig ny (6mnd.gammel)

Salmiakk :) løsner fettet!!!

Æsj, den er ille ja! Legen vår sa at hun unngår i det lengste å gi apocilin til småbarn, da det er så vanskelig å få det i de. Vi fikk abotticin mot ørebetennelsen, den smaker love hearts :p
Får håpe bussen deres kommer snart :eek: Hustrig å stå sånn å vente!
Ja håper vi får det i han!

Har dåkk nån tips?
Keffør bi det sånn?

Jeg har hørt at grønnsåpe blir som lim på gulvet og skitten setter seg fast fort som fy :eek: Ajax skal visstnok være tingen, og mikrofibermoppene fra Jif ;)

Viktig å ikke presse de mht potta, vil de ikke så må man bare vente litt, så de ikke blir redd for den ;) hvis Hermine sier nei når jeg sier at det er pottetid så lar vi være, for å oppnå suksess må pottetreningen være barnestyrt ;)

Då ska eg prøv Ajax først, også evnt. Salmiakk vattn vis kje det funk, eg bruk alltid vaskehanska når eg vask :-)

Ja men det funker. Fint til avløp også, om vi ikke har plumo :-p
Plumbo er fyfy!!! "Sitat rørlegger" det forsteiner i rørene, og ødelegger plastrør totalt! Man burde bruke annen avløpsåpner som f.eks. Mr.Muscle, klorin...eller salmiak ;) :p

Då ska eg prøv Ajax først, også evnt. Salmiakk vattn vis kje det funk, eg bruk alltid vaskehanska når eg vask :-)

Det var pappa som sa at grønnsåpe blir til et slags lim/klister på gulvet, og det stemmer forsåvidt, iallfall om man bruker for mye :p ;)

Plumbo er fyfy!!! "Sitat rørlegger" det forsteiner i rørene, og ødelegger plastrør totalt! Man burde bruke annen avløpsåpner som f.eks. Mr.Muscle, klorin...eller salmiak ;) :p
Så bra, er det vi har brukt i det siste :-D

Så bra, er det vi har brukt i det siste :-D
Har bussen kommet?
Jeg skulle ha ryddet opp litt leker, og lagt sammen klær, men man blir fryktelig lat når man først har satt seg i sofaen :eek: :p

Det er greit med den magefølelsen altså! Fikk påvist streptokokker i halsen til E' og blitt enige om at han skal ha ganske mye astmamedisin pluss fått større dose til T!! Melk og magen til E blir vi ikke helt kloke på, men vi prøver litt forsiktig med melk i mat og legen mener kalk/kalsium ikke er noe å bekymre seg over!! Så da er jeg trygg på det!

Stakkars liten, godt dere vet hva det er nå i hvertfall. Jeg lurer litt på halsen til nasse selv , men det har sluttet å lukte metallisk nå. Hun skal uansett til øre,nese hals spesiallist den 23. januar, for å sjekke polyppen i halsen igjen.

Har bussen kommet?
Jeg skulle ha ryddet opp litt leker, og lagt sammen klær, men man blir fryktelig lat når man først har satt seg i sofaen :eek: :p
Nei! Skulle kommet en til for 10 min siden. Spurte på en annen buss og de sliter visst veldig!! Mannen kan kanskje hente oss

Stakkars liten, godt dere vet hva det er nå i hvertfall. Jeg lurer litt på halsen til nasse selv , men det har sluttet å lukte metallisk nå. Hun skal uansett til øre,nese hals spesiallist den 23. januar, for å sjekke polyppen i halsen igjen.
Håper det går bra da :)

Back
Topp