Fredag 13!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har du noen uheldige hendelser å dele fra fredag 13, eller mener du det bare er oppspinn?

Det er nok oppspinn og tilfeldigheter, men for noen år siden ble jeg påkjørt fredag 13, og i vår krasjet jeg selv. Det gikk heldigvis veldig bra med både meg og lillegull <3 I dag er jeg ute og kjører igjen, har liten tro på at dagen fører noe vondt med seg!

Har mer smerter i mage/ livmor i dag enn tidligere.. Satser på det et et fredag 13 tegn bare og blir bedre i morra :p

Syntes dem 13. er en fin dag... og særlig når det er Mars :flower Om det har vært fredag eller ikke har ikke gitt no utslag på burdagene mine hvertfall!!!

Jeg og mannen ble sammen på fredag den 13, så det er en aldeles utmerket dag :-D Ingen dårlige hendelser her i gården!

Syntes dem 13. er en fin dag... og særlig når det er Mars :flower Om det har vært fredag eller ikke har ikke gitt no utslag på burdagene mine hvertfall!!!
Gratulerer med dagen :D

Toillmor, post: 18904120, member: 29360"]Syntes dem 13. er en fin dag... og særlig når det er Mars :flower Om det har vært fredag eller ikke har ikke gitt no utslag på burdagene mine hvertfall!!![/QUOTE]
Gratulere så mye med dagen :-)

Hatt mildere smerter i dag en normalt så det er jo bare bra :p ellers har dagen gått som normalt..

Jeg har til og med turt å jage ut en edderkopp i stedet for å få sambo til
Å drepe den! Redde en edderkopp betyr vel lykke!

Jeg er overtroisk og tror på at fredag den 13 bringer ulykke! Kan nevne flere ting som har skjedd med oss på denne dag. Da jeg gikk gravid med storebror for 3 år siden hadde vi to fredag 13.

Den første fikk jeg min aller første parkeringsbot, og den andre så ble vi stoppet i teknisk kontroll og måtte parkere bilen :p

Men nå hadde vi en dag med bare positive opplevelser! :) jeg må innrømme at jeg er litt ekstra forsiktig på fredag den 13.

Back
Topp