Fredag 13...

Juli_august2015

Gleder oss til nr. 2 :-)
Er det flere som føler det har skjedd litt mange "dårlige" ting i dag??

Begynte med at vi mista først første buss til barnehagen, så mista jeg andre buss fra barnehagen, så jeg kom for sent på jobb.
Får tilbakemelding fra sjefen om at noen har lagt merke til at jeg har kommet litt mye for sent i det siste, så får jeg tilsnakk av en av de andre på jobb, ren misforståelse, og hormonene mine bobler over av frustrasjon, for jeg får ikke forklart meg der og da). Utrolig hvordan EN av så mange mennesker kan ødelegge dagen så mye..
Jeg kommer hjem, og får vite at onkelen min er død :-(
Setter meg ned for å betale regninger, litt motvillig går jeg inn på kontoen min, og HURRA! Ca 1000kr disponibelt. Lønn i slutten av mnd. Jaggu bra jeg har en sparekonto nå altså.... Og så strekker livmora seg så iiiinnmari!!!
Og så får jeg beskjed om å jobbe overtid i tillegg til å komme før 8 hver dag. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke det!
Puh, mye som datt ut her nå..
Sorry for all negativiteten. Følte bare det var på sin plass siden det er fredag 13. i dag :p

Last edited:
Vel... Tror du har hatt en litt verre dag enn meg, men dagen har vært forferdelig! Startet med spying hele morgenen (kvalmen har holdt seg i sjakk noen uker så det er ikke vanlig) og dårlig på mange måter hele dagen på jobb! Føler at det ble sånn bare fordi det er fredag den 13. :P håper dagen din blir bedre i løpet av kvelden :)

Huff, vi får støtte hverandre, vi ulykkesfugler, når hele verden går imot oss.. :-) finner senga snart og håper på en bedre dag på valentinsdagen i morgen ;)

Hørtes ut som en dårlig start på helgen ja:( kondolerer for onkelen din...

Fredag 13. var lenge en lykkedag for meg når jeg var liten, men så en gang ble jeg lagt inn på sykehuset fredag den 13.... Hehe... Typisk!! Men ingen dårlig dag i går!

Back
Topp