Fredag 13. :eek:

Hehe, jeg må bare le, ser for meg hele gjengen som tuter samtidig :p Jeg hadde blitt litt kokko :p Måtte puste dypt flere ganger selv for ikke å blir FOR frusterert på henne ;)

Haha ja når Emira griner for ALT, Liana griner også fordi hun ikke får gjøre som hun vil eller fordi hun blir snakket til når hun slår Emira, og Leoh fordi han var sliten og ikke ville bli lagt ned.. morro!!:D:P haha.. er heldigvis sjeldent sånn her da :)

Veeeldig vanskelig å ikke bli FOR frustrert selv ja! Jeg og sambo bare så på hverandre og skjønte ikke helt hva som skjer:P haha

Unner deg masse godis og skikkelig avslapping!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe takk søta :D sitter her med en pakke myke cookies:rolleyes: mmmm.. hehe..

God kveld!
Vesla vår var også sliten til kvelden og sovna 18.45.:)

Vi gikk oss en tur etter at Jenny hadde sovet i dag, men vi stoppa hos naboene våre som holdt på ute. To herlige pensjonister som er så glade i jenta mi!!:) Dama sang, leika og plukka blomster sammen med Jen, mens mannen henta eplejuice i en tutkopp og tre gullvafler til henne. Etter "lunsjpausa" gikk mannen og vesla hand i hand ned til leikeplassen nedafor huset deres. Kosa seg begge to, tror jeg. :)
1402686889894.jpg
Fant også en norsk orkidé i grøfta ved oppkjørselen vår: 1402687001925.jpg

God kveld!

Vi gikk oss en tur etter at Jenny hadde sovet i dag, men vi stoppa hos naboene våre som holdt på ute. To herlige pensjonister som er så glade i jenta mi!!:) Dama sang, leika og plukka blomster sammen med Jen, mens mannen henta eplejuice i en tutkopp og tre gullvafler til henne. Etter "lunsjpausa" gikk mannen og vesla hand i hand ned til leikeplassen nedafor huset deres. Kosa seg begge to, tror jeg. :)
Vis vedlegget 65115
Fant også en norsk orkidé i grøfta ved oppkjørselen vår: Vis vedlegget 65117

Så koselig:D jenny har nok hatt en super dag ;) herlig bilde også!

God kveld!

Vis vedlegget 65115

Såå fint det er hos dere <3 skikkelig idyll :)
Koselig med eldre som bryr seg og er så gode med barn :) de liker vi :)

Wow,visste ikke at de fantes i Norge en gang jeg :) fikk ikke opp blomsten da,bare Jenny. Nettet er helt klikka :(

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Såå fint det er hos dere <3 skikkelig idyll :)
Koselig med eldre som bryr seg og er så gode med barn :) de liker vi :)

Wow,visste ikke at de fantes i Norge en gang jeg :) fikk ikke opp blomsten da,bare Jenny. Nettet er helt klikka :(

Sent from my iPad using BV Forum bsq
Takk! Det er veldig fint her når været er greit.:)
Ja, de liker vi!!;) Det varmer virkelig et mammahjerte når andre er så gode med vesla vår, og vi er heldige med med mange eldre/koselige naboer. Som vinker eller gjemmer seg bak buskene i hagene sine og leker borte-borte-tittei når Jenny kommer gående langs veien. Hehe..:)

Var ikke klar over at vi hadde "egne" orkideer, men det er visst mange forskjellige arter. De er ikke lik de man kjøper på butikken da, men fine likevel.:) Prøver å legge ved et nytt bilde:
1402728177187.jpg

God kveld!

Vis vedlegget 65115

Så koselig med slike ekstrabesteforeldre da :D De har kanskje ikke barnebarna sine i nærheta? Kjekt med slike naboer :)

Så flott blomst!!! Her er det kun løvetann :p

Takk! Det er veldig fint her når været er greit.:)
Ja, de liker vi!!;) Det varmer virkelig et mammahjerte når andre er så gode med vesla vår, og vi er heldige med med mange eldre/koselige naboer. Som vinker eller gjemmer seg bak buskene i hagene sine og leker borte-borte-tittei når Jenny kommer gående langs veien. Hehe..:)

Var ikke klar over at vi hadde "egne" orkideer, men det er visst mange forskjellige arter. De er ikke lik de man kjøper på butikken da, men fine likevel.:) Prøver å legge ved et nytt bilde:
Vis vedlegget 65140

Hahahahaa, jeg ser for meg pensjonister som ligger på lur i buskene når Jenny kommer labbende neover gata og hopper fram når hun passerer :D :p :cool:

Hahahahaa, jeg ser for meg pensjonister som ligger på lur i buskene når Jenny kommer labbende neover gata og hopper fram når hun passerer :D :p :cool:

Hahaha! Det er nesten sånn!:D Nærmeste nabomann blir så lys i målet når vi stopper opp ved postkassa vår nedafor huset hans. "Heiiaaaa Jennyyyy!!" og bøyer seg ned bak ripsbuska.;)

Så koselig med slike ekstrabesteforeldre da :D De har kanskje ikke barnebarna sine i nærheta? Kjekt med slike naboer :)

Så flott blomst!!! Her er det kun løvetann :p

Tror ikke barnebarna er så veldig langt unna, men jeg tror ikke de har så mange av dem eller at de er en del eldre enn Jenny. Har iallfall ikke sett mange småbarn på besøk borti høgget her.:)
Føler jeg kan spørre dem om å sitte barnvakt i noen timer hvis det skulle være nødvendig, og slikt naboskap setter jeg pris på.:)

Vi har mye løvetann også, men den er stort sett avblomstra og har spredd frø for alle vinder. ;)

Hahaha! Det er nesten sånn!:D Nærmeste nabomann blir så lys i målet når vi stopper opp ved postkassa vår nedafor huset hans. "Heiiaaaa Jennyyyy!!" og bøyer seg ned bak ripsbuska.;)

Hahaha så herlig:D og sikkert kjempe gøy for Jenny :)

Hahahah, så morro :D

Høres ut som idyllisk landsbygdliv hos dere :rolleyes:

I borettslaget her hilser folk knapt nok på hverandre :-/

Hahahah, så morro :D

Høres ut som idyllisk landsbygdliv hos dere :rolleyes:

I borettslaget her hilser folk knapt nok på hverandre :-/

Ja, det er ikke så værst her.:) Sikkert stor forskjell på livet i bygd og by. Og ikke minst forskjell på folk og folk!;) Det er ikke alle her som hilser heller, men vi er skikkelig heldige med naboene våre. Få på vår alder, men det gjør meg ingenting.:)

Back
Topp