Fredag 13. :eek:

Hallo hallo!
Minsten tok morgen 4.30 :-o
Men etter mye om og men sovnet han igjen sammen med meg. Jeg fikk lettere sjokk da jeg ikke fant han etter at jeg trodde jeg hadde duppet av litt. Men han lå gjemt under dyna og må ha sovet en liten time.
Nå står vi i kø på vei til Oslo. Har et ærend i Oslo som vi er litt for sene til :p
Etter det blir det litt handling og kursen mot hotellet vi skal til :)
Ha en fin helg!!

Surfer mobilt!

Hallo hallo!
Men etter mye om og men sovnet han igjen sammen med meg. Jeg fikk lettere sjokk da jeg ikke fant han etter at jeg trodde jeg hadde duppet av litt. Men han lå gjemt under dyna og må ha sovet en liten time.
Nå står vi i kø på vei til Oslo. Har et ærend i Oslo som vi er litt for sene til :p
Ha en fin helg!!

Surfer mobilt!

Ønsker dere begge en fin helg :D kos dere masse! :)

Hei rekker ikke å svare dere alle nå :-) bare noen :-) Ingrid : æsj knott er noe dritt. Klør mye . Håper det går bort.

Anita : så fine jentene dine er :-) Så fine klær :-D

Fruh: god tur til Oslo. Kos dere i helgen :-)

Marianne : flink du er til å jogge. Vil jeg og.tiltak. maten så god ut :-)

Håper ikke jeg har glemt noen nå.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Har vært med venninnen min. De skrev kontrakt i dag. Så jeg sa tolken hennes hehe. De forstår ikke bergensere her :-( og ikke kunne de mye engelsk. I morgen skal vi jobbe i Karlstad. På et torg ala Youngstorget. Blir deilig å tjene penger. Håper salget går bra :-D :-D

Etterpå skal vi på IKEA hun og jeg å kjøpe bord til markedet i morgen.
Blåser masse her i dag.

Hva skal dere?:-)

Har vært med venninnen min. De skrev kontrakt i dag. Så jeg sa tolken hennes hehe. De forstår ikke bergensere her :-( og ikke kunne de mye engelsk. I morgen skal vi jobbe i Karlstad. På et torg ala Youngstorget. Blir deilig å tjene penger. Håper salget går bra :-D :-D

Etterpå skal vi på IKEA hun og jeg å kjøpe bord til markedet i morgen.
Blåser masse her i dag.

Hva skal dere?:-)

Blir spennede å se hvordan salget går:D lykke til ;)

Hallo hallo!
Ha en fin helg!!

Surfer mobilt!
Godt at dere fikk sove litt til etter oppvåkninga da.:)
Kos dere masse i helga, lovebirds!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har sett på programmet og diskutert om "opplegg utendørs" skulle være før eller etter middag kl 19. Begge deler var feil! Vi skal ut på sjøen og få servert sjømat på båt!! :-D
Ikke noe å klage på!!!
Ha en fin kveld! ;)

Surfer mobilt!

Vi har sett på programmet og diskutert om "opplegg utendørs" skulle være før eller etter middag kl 19. Begge deler var feil! Vi skal ut på sjøen og få servert sjømat på båt!! :-D
Ikke noe å klage på!!!
Ha en fin kveld! ;)

Surfer mobilt!
Oooh, så herlig :D

Kos dere masse :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God kveld :)
Hermine har ikke hatt noen uhell i bhg idag, eller på hele dagen :D Tross bytur med buss og det hele :)
...i kveld holdt jeg henne på armen og da sa hun "ikke tisse på mamma" og så kjente jeg noe varmt på magen og hofta :eek: :P men vi sto over potta så rakk det akkurat, ikke :P Hun ble så lei seg fordi det kom tiss på gulvet da jeg satte henne ned på potta, så måtte trøste masse og si at det ikke gjør noe med litt tiss på gulvet :rolleyes: ;)

Hun var helt utslitt nå i kveld og alt ble bare leit, håper hun sover nå og uten å drømme for mye om det hun har opplevd idag ;)

Mannen er på fjelltur med noen kompiser, så nå skal jeg slappe av i sofaen :)

Hermine har ikke hatt noen uhell i bhg idag, eller på hele dagen :D Tross bytur med buss og det hele :)
...i kveld holdt jeg henne på armen og da sa hun "ikke tisse på mamma" og så kjente jeg noe varmt på magen og hofta :eek: :P men vi sto over potta så rakk det akkurat, ikke :P Hun ble så lei seg fordi det kom tiss på gulvet da jeg satte henne ned på potta, så måtte trøste masse og si at det ikke gjør noe med litt tiss på gulvet :rolleyes: ;)

Hun var helt utslitt nå i kveld og alt ble bare leit, håper hun sover nå og uten å drømme for mye om det hun har opplevd idag ;)

Hehe stakkars lille som blir så fortvilet! Ikke lett å forstå at det går bra med uhell..hehe..

Slitsomt med slitne unger! Har hatt det samme her..bare ×3 :P

God kveld:)

Utslitt jeg å! Hehe.. etter masse husarbeid, maling, passing av Leoh, handling og 3 slitne barn! Leoh har nesten ikke sovet i dag pga borring i veggene fra utsiden:confused: og jentene var veldig slitne når de kom hjem! Eller mest Emira da..Liana var mest lei seg fordi hun ikke fikk lov å hakke på søsteren sin;) men var em stund her hvor alle 3 barne gråt for alt og ingenting:( ble bedre heldigvis;) hehe..

Nå blir det chilling i sofan..nakken er helt utkjørt den å! Så skal bli godt å slappe av:D

Hehe stakkars lille som blir så fortvilet! Ikke lett å forstå at det går bra med uhell..hehe..

Slitsomt med slitne unger! Har hatt det samme her..bare ×3 :P
Holy moly :eek: Og jeg som vil ha 4 :eek: :p

Stort sett går det sånn høvelig knirkefritt med leggingen, men idag var hun ekstra sliten og mannen var ikke hjemme, OG jeg var sliten og det lukter hun og blir ekstra sutrete ;)

Utslitt jeg å! Hehe.. etter masse husarbeid, maling, passing av Leoh, handling og 3 slitne barn! Leoh har nesten ikke sovet i dag pga borring i veggene fra utsiden:confused: og jentene var veldig slitne når de kom hjem! Eller mest Emira da..Liana var mest lei seg fordi hun ikke fikk lov å hakke på søsteren sin;) men var em stund her hvor alle 3 barne gråt for alt og ingenting:( ble bedre heldigvis;) hehe..

Nå blir det chilling i sofan..nakken er helt utkjørt den å! Så skal bli godt å slappe av:D
Hehe, jeg må bare le, ser for meg hele gjengen som tuter samtidig :p Jeg hadde blitt litt kokko :p Måtte puste dypt flere ganger selv for ikke å blir FOR frusterert på henne ;)

Naaaw, lille jenta.♡ Håper hun sover godt og lenge nå da.:)
Kos deg på sofaen!!

Unner deg masse godis og skikkelig avslapping!:D

Holy moly :eek: Og jeg som vil ha 4 :eek: :p

Stort sett går det sånn høvelig knirkefritt med leggingen, men idag var hun ekstra sliten og mannen var ikke hjemme, OG jeg var sliten og det lukter hun og blir ekstra sutrete ;)

Haha ja derfor jeg har sagt "en unge av gangen" etter at Emira ble født :P hehe..

Ja uff, smitter veldig på humør hvertfall:confused:

Back
Topp