Lilla-87
Forumet er livet
Takk for tips!Anbefaler Badger sine myggmiddler. Uten masse skumle ingredienser!
Surfer mobilt!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips!Anbefaler Badger sine myggmiddler. Uten masse skumle ingredienser!
Surfer mobilt!
Ble 2km løpetur opp på en liten "fjelltopp", ble søkksvett og gelé i beina![]()
Nå litt eggewraps til lunsj![]()
Vis vedlegget 65061
![]()
Hallo hallo!
Minsten tok morgen 4.30 :-o
Men etter mye om og men sovnet han igjen sammen med meg. Jeg fikk lettere sjokk da jeg ikke fant han etter at jeg trodde jeg hadde duppet av litt. Men han lå gjemt under dyna og må ha sovet en liten time.
Nå står vi i kø på vei til Oslo. Har et ærend i Oslo som vi er litt for sene til
Etter det blir det litt handling og kursen mot hotellet vi skal til
Ha en fin helg!!
Surfer mobilt!
Har vært med venninnen min. De skrev kontrakt i dag. Så jeg sa tolken hennes hehe. De forstår ikke bergensere her :-( og ikke kunne de mye engelsk. I morgen skal vi jobbe i Karlstad. På et torg ala Youngstorget. Blir deilig å tjene penger. Håper salget går bra :-D :-D
Etterpå skal vi på IKEA hun og jeg å kjøpe bord til markedet i morgen.
Blåser masse her i dag.
Hva skal dere?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Tusen takkBlir spennede å se hvordan salget gårlykke til
![]()
Godt at dere fikk sove litt til etter oppvåkninga da.Hallo hallo!
Minsten tok morgen 4.30 :-o
Men etter mye om og men sovnet han igjen sammen med meg. Jeg fikk lettere sjokk da jeg ikke fant han etter at jeg trodde jeg hadde duppet av litt. Men han lå gjemt under dyna og må ha sovet en liten time.
Nå står vi i kø på vei til Oslo. Har et ærend i Oslo som vi er litt for sene til
Etter det blir det litt handling og kursen mot hotellet vi skal til
Ha en fin helg!!
Surfer mobilt!
Oooh, så herligVi har sett på programmet og diskutert om "opplegg utendørs" skulle være før eller etter middag kl 19. Begge deler var feil! Vi skal ut på sjøen og få servert sjømat på båt!! :-D
Ikke noe å klage på!!!
Ha en fin kveld!
Surfer mobilt!
Tusen takk;-)
Spent og nervøs selv
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
God kveld![]()
Hermine har ikke hatt noen uhell i bhg idag, eller på hele dagenTross bytur med buss og det hele
![]()
...i kveld holdt jeg henne på armen og da sa hun "ikke tisse på mamma" og så kjente jeg noe varmt på magen og hofta![]()
men vi sto over potta så rakk det akkurat, ikke
Hun ble så lei seg fordi det kom tiss på gulvet da jeg satte henne ned på potta, så måtte trøste masse og si at det ikke gjør noe med litt tiss på gulvet
![]()
![]()
Hun var helt utslitt nå i kveld og alt ble bare leit, håper hun sover nå og uten å drømme for mye om det hun har opplevd idag![]()
Mannen er på fjelltur med noen kompiser, så nå skal jeg slappe av i sofaen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Holy molyHehe stakkars lille som blir så fortvilet! Ikke lett å forstå at det går bra med uhell..hehe..
Slitsomt med slitne unger! Har hatt det samme her..bare ×3![]()

Hehe, jeg må bare le, ser for meg hele gjengen som tuter samtidigGod kveld
Utslitt jeg å! Hehe.. etter masse husarbeid, maling, passing av Leoh, handling og 3 slitne barn! Leoh har nesten ikke sovet i dag pga borring i veggene fra utsidenog jentene var veldig slitne når de kom hjem! Eller mest Emira da..Liana var mest lei seg fordi hun ikke fikk lov å hakke på søsteren sin
men var em stund her hvor alle 3 barne gråt for alt og ingenting
ble bedre heldigvis
hehe..
Nå blir det chilling i sofan..nakken er helt utkjørt den å! Så skal bli godt å slappe av![]()

Naaaw, lille jenta.♡ Håper hun sover godt og lenge nå da.God kveld![]()
Hermine har ikke hatt noen uhell i bhg idag, eller på hele dagenTross bytur med buss og det hele
![]()
...i kveld holdt jeg henne på armen og da sa hun "ikke tisse på mamma" og så kjente jeg noe varmt på magen og hofta![]()
men vi sto over potta så rakk det akkurat, ikke
Hun ble så lei seg fordi det kom tiss på gulvet da jeg satte henne ned på potta, så måtte trøste masse og si at det ikke gjør noe med litt tiss på gulvet
![]()
![]()
Hun var helt utslitt nå i kveld og alt ble bare leit, håper hun sover nå og uten å drømme for mye om det hun har opplevd idag![]()
Mannen er på fjelltur med noen kompiser, så nå skal jeg slappe av i sofaen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Unner deg masse godis og skikkelig avslapping!God kveld
Utslitt jeg å! Hehe.. etter masse husarbeid, maling, passing av Leoh, handling og 3 slitne barn! Leoh har nesten ikke sovet i dag pga borring i veggene fra utsidenog jentene var veldig slitne når de kom hjem! Eller mest Emira da..Liana var mest lei seg fordi hun ikke fikk lov å hakke på søsteren sin
men var em stund her hvor alle 3 barne gråt for alt og ingenting
ble bedre heldigvis
hehe..
Nå blir det chilling i sofan..nakken er helt utkjørt den å! Så skal bli godt å slappe av![]()