Fredag 13. :eek:

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Jeg oopdaga nettopp at det er fredag den 13. idag :eek: Bra jeg ikke er overtroisk da :p

Idag har jeg hjemmedag :D Skal gjøre husarbeid, bake brød og forhåpentligvis lese litt :p

Skulle starte dagen med en joggetur i skogen, men så begynte det å regne da jeg var på tur hjem fra bhg :eek: ...så nå sitter jeg med en islatte og venter på at det skal slutte å regne :p

Skal hente Hermine tidlig idag og så skal vi reise til byen og besøke pappan på jobben, hun vil så gjerne være med han på jobb om dagen :)

Jeg oopdaga nettopp at det er fredag den 13. idag :eek: Bra jeg ikke er overtroisk da :p

Idag har jeg hjemmedag :D Skal gjøre husarbeid, bake brød og forhåpentligvis lese litt :p

Skulle starte dagen med en joggetur i skogen, men så begynte det å regne da jeg var på tur hjem fra bhg :eek: ...så nå sitter jeg med en islatte og venter på at det skal slutte å regne :p

Skal hente Hermine tidlig idag og så skal vi reise til byen og besøke pappan på jobben, hun vil så gjerne være med han på jobb om dagen :)

Høres ut som en grei dag.:) Så koselig at Hermine vil være sammen med pappaen. Det blir nok stas med et besøk for både H og H.:)
Kos deg med bakst, husarbeid, lesing og latte!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn!
Trøtt som bare rakkern i dag..Sov hele natta og stod opp 07.30, men det spørst om batteriene trenger å lades rett og slett.
Vi har ingen planer. Tenkte å ta det rolig i dag og heller dra på en "markedsdag" i morra, og siden den er like ved alle mine besteforeldre + mamma/pappa, så tar vi oss en besøksrunde da.
Nå skal vi ta på regnklær og ta oss en tur ut, for vesla har MASSE energi på lager.:p

Ha en fin dag!

??? :P
1402645348267.jpg

Så gøy å få besøke pappa på jobb :D er det første gangen? (av det hun selv kan huske?)..

Morn!
Trøtt som bare rakkern i dag..Sov hele natta og stod opp 07.30, men det spørst om batteriene trenger å lades rett og slett.
Vi har ingen planer. Tenkte å ta det rolig i dag og heller dra på en "markedsdag" i morra, og siden den er like ved alle mine besteforeldre + mamma/pappa, så tar vi oss en besøksrunde da.
Nå skal vi ta på regnklær og ta oss en tur ut, for vesla har MASSE energi på lager.:p

Ha en fin dag!

Ha en fin tur ut i vått vær:D ekstra gøy for de små;):)

Du får satse på å lade opp i helgen :)

Ha en fin tur ut i vått vær:D ekstra gøy for de små;):)

Du får satse på å lade opp i helgen :)
En fryktelig kort tur ut ble det, men vi ble rett og slett omsverma av knott og måtte gå inn igjen! Lua til Jen var FULL av knott etter 5min ute og de gikk rundt på ansiktene våre. Makan..

Ooogså dukka det opp åtte røde prikker i ansiktet/på halsen etter knottangrepet..:p
1402646875246.jpg

Go'morn! :)

Her var natten god, men jeg våkna kl 1 av de som har ferieleilighet over oss! De/han kom rundt midnatt og grusomt til bråk! Gikk og gikk og gikk og gikk og flyttet på ting osv:oops: også kaller jeg dem for trappetrolla, for de går i trappa hele dagen! Opp og ned, opp og ned:P

Jeg har fått tørket støv, vasket bad og gulvene, støvsugd, og skiftet på noen av sengene:) nå spiser jeg drøfere (Emira sitt ord for brødskive i gamledager:rolleyes::p ).. skal hjelpe sambo med å male etterhvert ;)

Legger ved noen bilder av snuppene før barnehage:)
1402650577265.jpg
1402650585951.jpg

En fryktelig kort tur ut ble det, men vi ble rett og slett omsverma av knott og måtte gå inn igjen! Lua til Jen var FULL av knott etter 5min ute og de gikk rundt på ansiktene våre. Makan..

Ooogså dukka det opp åtte røde prikker i ansiktet/på halsen etter knottangrepet..:p
Vis vedlegget 65050

Åj da:eek: gjør det vondt å bli bitt av dem?? Har lite av sånt her:P teit at sånne dumme dyr skal ødelegge moroa!

Eurax har vi.:)
Hvor kjøper du myggmelka? Har pleid å blir sår i huden av "myggprodukter", så jeg har ikke brukt det på 10 år.:p

Myggmelk får du på apotek, det er det eneste produktet som hjelper (spør du meg) og det skal være trygt å bruke på barn :)

Åj da:eek: gjør det vondt å bli bitt av dem?? Har lite av sånt her:P teit at sånne dumme dyr skal ødelegge moroa!
Tror ikke det gjør vondt, siden de er så små. (De er sikkert til for å irritere vettet av folk!!!) Her er det masse av dem på sene sommerkvelder uten vind, så de kom litt overraskende på i dag.:p Nå blåser det mer, så vi får prøve oss ut en tur til. ;)

Eurax har vi.:)
Hvor kjøper du myggmelka? Har pleid å blir sår i huden av "myggprodukter", så jeg har ikke brukt det på 10 år.:p

Anbefaler Badger sine myggmiddler. Uten masse skumle ingredienser! :)

Surfer mobilt!

Back
Topp