Fredag 11.07

Den følelsen når man hør og ser at isbitan smelt i glasset!

Her e det fortsatt Syden temp pluss litt tell... Varmeste dagen va i går...satt nye varmerekorda her :-) eg syns det e litt vell varmt innimellom... Fie e heller ikke super happy over varmen...Ho ha sprønge stort sett naken heile dagen :-P og plaska i bassenget innimellom... Eg bi helt dau a varmen! Og Matløstn e ikje på topp! Ha ikje spist middag på fleire daga kun fie som spis middag, ho e faktisk flenk å spis førde om det e varmt ute :-)

No e snuppi lagt seg, og eg sku egentle rydd å sånt, men klar fint lite i varmen!

Eg ha førrestn kjøp ny bilstol tell fie, akkurat likens som ho hadd, bære med isofix :-) de hadd tilbud på den på barnebarn, så eg ha no fått solgt den gammle tell en billig penge :-)

Ellers så ha eg kommet inn på 2 året på studiet eg går :-D

Jah, ellers så ska eg lag med wok tell kveldsmat... Det e kun på kveldstid og mårran eg har litt matløst :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja må si alt over 25 grader kan fort bli for mye! ;) hvertfall i lengden..

Godt Fie spiser mat da :) jeg som er på diett, har masse matlyst :P haha..

Hurra og gratulerer med plass på skole :D

God kveld på dere! :)
Vi har vært ute hele dagen og bare kosa oss hjemme. Naboen og barna hennes kom til middag og fikk servert grønn salat, hjemmelaga potetsalat, grilla marinerte koteletter og pølser. Guttene styra i sklia hele ettermiddagen, mens jentene leika seg på verandaen. Jenny slo seg og fikk en god kul i panna og jeg er spent på hvordan den vil se ut i morra.(Bilde på secret)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld på dere! :)
Vi har vært ute hele dagen og bare kosa oss hjemme. Naboen og barna hennes kom til middag og fikk servert grønn salat, hjemmelaga potetsalat, grilla marinerte koteletter og pølser. Guttene styra i sklia hele ettermiddagen, mens jentene leika seg på verandaen. Jenny slo seg og fikk en god kul i panna og jeg er spent på hvordan den vil se ut i morra.(Bilde på secret)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Deilig med grillmat da :) mmm fikk lyst på det nå jeg :)
Auda,håper den ikke blir så stor.. Skal inn på secret å sjekke nå...

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Natta jenter :-) Sov godt :-)
Mye soving på dagen, må prøve å tvinge meg selv i seng ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Back
Topp