Fredag 11.07

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen ;-)
Vært våken i 2 timer allerede.. trøtt, men skal snart legge meg litt... skulle egentlig jobbe men blir nok ganske varmt i dag og, og da er alle på stranden og ikke på shopping :-(

Hva skal dere? Vi må dra ut på et eller annet :-)

Når kommer de billige hoppe på turene til Syden? ;-)
Tenkte at om vi fant en rimelig tur i august, så kanskje vi skulle ta den. Men tenkte litt på barnehagen og det er nok dumt å ta ferie kort tid etter start. Eller?

Har dere sovet godt i natt?

Æsj har de eggløsninggssmertene i dag. Hater det!

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ta med dere jobben på stranden :P hehe..
Det med å ta ferie kort tid etter start kommer lissom an på barna.. har dem slitet med tilvenningen og begynnelsen, så er det dumt å avbryte det.. men om dem trives godt med engang, så gjør det nok ikke noe;)

Her har jeg vært innom Emira 6 ganget mellom kl 24 og 4! Slitsomt! Så kommer sambo med "inatt har jeg sovet godt":P

Eggl. kan være noe dritt!! Håper smertene går raskt over <3

God morgen :)

Jeg sto opp med Leoh og Emira kl 7:30..Liana våknet i 8tiden:) hun sovnet ikke før 21:30 igår:eek: veldig uvanlig..

Nå skal jeg ta meg en dusj, så får vi se hva dagen går til etter det ;) hehe..

Ønsker dere en fin dag :)

God morgen ;-)
Vært våken i 2 timer allerede.. trøtt, men skal snart legge meg litt... skulle egentlig jobbe men blir nok ganske varmt i dag og, og da er alle på stranden og ikke på shopping :-(

Hva skal dere? Vi må dra ut på et eller annet :-)

Når kommer de billige hoppe på turene til Syden? ;-)
Tenkte at om vi fant en rimelig tur i august, så kanskje vi skulle ta den. Men tenkte litt på barnehagen og det er nok dumt å ta ferie kort tid etter start. Eller?

Har dere sovet godt i natt?

Æsj har de eggløsninggssmertene i dag. Hater det!

Eggl.smerter be gone!!!! Alt man skal ha vondt for også da..:confused:
Turene begynner å bli billige i august, men om dere kan vente til september så kan dere få noen virkelige kupp!:D Kommer litt an på hvor dere vil reise?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :)

Jeg sto opp med Leoh og Emira kl 7:30..Liana våknet i 8tiden:) hun sovnet ikke før 21:30 igår:eek: veldig uvanlig..

Nå skal jeg ta meg en dusj, så får vi se hva dagen går til etter det ;) hehe..

Ønsker dere en fin dag :)
Sikkert godt for Liana å få sove til 08, siden det blei sein kveld.:)

Good day!
God natt, opp 08.30. Frokost og kaffe er inntatt, har støvsuga og drevet microrydding, så nå skal vi straks ut i sola. Ingen planer for dagen egentlig..Kanskje vi drar for å kjøpe ei kasse med jordbær.:)

Eggl.smerter be gone!!!! Alt man skal ha vondt for også da..:confused:
Turene begynner å bli billige i august, men om dere kan vente til september så kan dere få noen virkelige kupp!:D Kommer litt an på hvor dere vil reise?

Alt som er varmt og godt. Kan evt i september og:-) må Være på utkikk etterhvert ;-)
Takk for snapsa jenter ♡

Ta med dere jobben på stranden :P hehe..
Det med å ta ferie kort tid etter start kommer lissom an på barna.. har dem slitet med tilvenningen og begynnelsen, så er det dumt å avbryte det.. men om dem trives godt med engang, så gjør det nok ikke noe;)

Her har jeg vært innom Emira 6 ganget mellom kl 24 og 4! Slitsomt! Så kommer sambo med "inatt har jeg sovet godt":P

Eggl. kan være noe dritt!! Håper smertene går raskt over <3
Hvorfor var hun våken så mye? Stakkars deg :-( ta deg en liten lur snart. Det fortjener du :-) :-)

Sikkert godt for Liana å få sove til 08, siden det blei sein kveld.:)

Ja hun trengte nok det :)

Måtte le av hun igår kveld da. Etter å ha vært innom hun maaange ganger, så sa jeg etter å ha kost med hun "nå må du legge deg ned, ellers må jeg gå ut". Da kom det fra hun "ja, hade!".. haha og når jeg sto i døra og sa igjen at hun må sove, så kom det "gå mamma, GÅ!" :P

Good day!
God natt, opp 08.30. Frokost og kaffe er inntatt, har støvsuga og drevet microrydding, så nå skal vi straks ut i sola. Ingen planer for dagen egentlig..Kanskje vi drar for å kjøpe ei kasse med jordbær.:)

Deilig med fint vær og ingen spesielle planer da:D

Flinka som støvsuger og microrydder;):D hehe.. her har sambo gjort alt sånt idag:eek: tørket støv, støvsugd og vasket gulv og trappa i oppgangen:eek:

Hvorfor var hun våken så mye? Stakkars deg :-( ta deg en liten lur snart. Det fortjener du :-) :-)

Først skvatt hun pga et eller annet bråk utenfor..hørte ut som et fly eller helikopter. Men får jo ikke sett så mye ut av disse vinduene da:P så gikk det videre til dotur og drømming..

Tenkte jeg skulle sove når Leoh la seg.. men hadde ikke lyst der og da:P hehe

Weeehooo! Gått ned 600 gram den siste uken :)

Totalt ca 2 kg på 3 uker :D

Først skvatt hun pga et eller annet bråk utenfor..hørte ut som et fly eller helikopter. Men får jo ikke sett så mye ut av disse vinduene da:P så gikk det videre til dotur og drømming..

Tenkte jeg skulle sove når Leoh la seg.. men hadde ikke lyst der og da:P hehe
Kjedelig :-( Håper denne natten blir bedre :-)

Vi har Vært på stranda i dag og :-) deilig. Kjøpte med oss en deilig pizza hjem. Fikk sovet litt til ;-)

Er dere mer trøtte i varmen? Helt dø jeg.....

Hva Gjør dere og hva skal dere ? :-D

Skulle ønske jeg orket å trene .. Nå har jeg kuttet ut sjokolade i flere dager, men spiser flere is hver dag da haha

Den følelsen når man hør og ser at isbitan smelt i glasset!

Her e det fortsatt Syden temp pluss litt tell... Varmeste dagen va i går...satt nye varmerekorda her :-) eg syns det e litt vell varmt innimellom... Fie e heller ikke super happy over varmen...Ho ha sprønge stort sett naken heile dagen :-P og plaska i bassenget innimellom... Eg bi helt dau a varmen! Og Matløstn e ikje på topp! Ha ikje spist middag på fleire daga kun fie som spis middag, ho e faktisk flenk å spis førde om det e varmt ute :-)

No e snuppi lagt seg, og eg sku egentle rydd å sånt, men klar fint lite i varmen!

Eg ha førrestn kjøp ny bilstol tell fie, akkurat likens som ho hadd, bære med isofix :-) de hadd tilbud på den på barnebarn, så eg ha no fått solgt den gammle tell en billig penge :-)

Ellers så ha eg kommet inn på 2 året på studiet eg går :-D

Jah, ellers så ska eg lag med wok tell kveldsmat... Det e kun på kveldstid og mårran eg har litt matløst :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi har Vært på stranda i dag og :-) deilig. Kjøpte med oss en deilig pizza hjem. Fikk sovet litt til ;-)

Er dere mer trøtte i varmen? Helt dø jeg.....

Hva Gjør dere og hva skal dere ? :-D

Så deilig med strand :D man blir litt slapp av varmen ja! Så gleder meg til kjøligere dager:P hehe..

Skulle ønske jeg orket å trene .. Nå har jeg kuttet ut sjokolade i flere dager, men spiser flere is hver dag da haha

Hahaha :D har spist noen is jeg å :P

Back
Topp