Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei!
Travel dag her idag!
Har ei veeeldig til skravlebøtte her som krever min fulle oppmerksomhet ellers står hun på repeat til jeg blir kokko![]()
![]()
"Mamma tegne mjæo, mamma tegne mjæo, mamma tegne mjæo" osv. "Hemine bise miggag, Hemine bise migga, Hemine bise miggag", "mamma sitte, drikke koppen, mamma sitte, drikke koppen"![]()
ooog hun spør kontinuerlig etter "Nangen" og "oga" (Fantorangen som synger oga boga), så den spilles på repeat nå...en time and still going strong "mere" sier hun bare når den stopper :confused"
Vis vedlegget 46505Vis vedlegget 46506
Nattposen har allerede kommet, så var og henta den i stadOg han var varm og god da vi tok han opp fra luren sin igjen
•☆tastedingsen☆•
Hahaha, ja det tror jeg på du! Men da kan man iallfall sifra når man er sliten i ørene så de kan være stille littÅ bare vent til hun blir litt større! Skravla har bare blitt "verre" for hvor eldre Emira har blitthehe
Kjip gubbe du har daHer er jentene i sengLiana la seg 18:30 og Emira litt før 20
jeg har akkurat gitt Leoh flaske, og sitter med hodepine! Er trøtt å..hehe.. har lyst på burn og noe sjokolade! Men samboer gidder ikke ut å kjøpe til meg
broren min var her å, og skulle til butikken..men gadd han å kjøpe noe til meg? Neeeeida
så får sitte her å furte da!
hahaha..
Meeen sitter å har en herlig samtale med Leoh dagår mye i "uuuuææææ" "ææææguuuuu"
![]()
Jeeey! Super dupert! Åssen er den i ryggen? Samme som på framsiden eller er den helt flat?
Hahaha, ja det tror jeg på du! Men da kan man iallfall sifra når man er sliten i ørene så de kan være stille litt![]()
![]()
Kjip gubbe du har da![]()
ta det to paracet og lag deg en kopp kakao da
![]()
Det har jeg ikke sjekka engangmen tror den er sånn som den er foran
•☆tastedingsen☆•
Den ser veldig god ut.. men om Liana skulle hatt noe sånt, så må det være sån i ryggen å..for hun ligger stort sett på magenmen er den veldig tykk?
Den er som en dundyne, men ikke så tykk det blir ubehageligEmmeth sover uten seler nå, så han roter rundt i senga og sover og mye på magen
•☆tastedingsen☆•
Her er det iskaldt idagHerlig! Passet jo bra at den kom nå da, siden det er meldt så kaldt![]()
Her er det iskaldt idag-11! Litt merkelig når det har vært mildt så lenge liksom!
De hadde vært inne i bhg idag, hvis kulda blir langvarig tror jeg vi må dra på kjøpesenter så hun får løpe litt![]()
Herlig! Passet jo bra at den kom nå da, siden det er meldt så kaldt![]()
Var det jeg tenkte og
Og tok under ett døgn fra jeg bestilte den til jeg fikk den
•☆tastedingsen☆•
Det er hva man kan kalle god service!![]()