Fredag 10.01 - Helg!

Ja, er kun skyggestrek. En del tidligere enn på bildene, men uansett grå;)

•☆tastedingsen☆•

Jeg lurer litt på om kvalmen kan skyldes at du er sliten jeg, du står jo på som rakkern hver dag, det hadde ikke jeg klart. Ofte kan man bli syk før man føler seg utbrent.

Jeg lurer litt på om kvalmen kan skyldes at du er sliten jeg, du står jo på som rakkern hver dag, det hadde ikke jeg klart. Ofte kan man bli syk før man føler seg utbrent.

Begynner og lure på selv om det pga jeg er så sliten:confused: Slapper alt for lite av, men prøver så godt jeg kan nå og slappe av;):)

•☆tastedingsen☆•

Skal jeg fortelle hvordan natten vår har vært?
Jeg er nærmest sjokkskadet!
:o
Jeg våknet kl 7. FØR LILLEBROR. Og måtte tenke meg HARDT om. Hadde jeg vært våken i natt? Ammet han? Bysset lenge for å få han til å sovne igjen og sittet med hånda hans i min og kost til han roet seg nok til at jeg kunne snike meg tilbake i min egen varme seng?
NEI!
OG han sov ytterligere 45 minutter før han våknet. 7.45! HELE NATTEN!
ERREMULIG?!
Jeg regner absolutt ikke med gjentakelse. Det er for godt til å være sant!

Mannen har tatt langhelg, så her koste vi oss med lang frokost sammen. Pannekakerester på ungene, egg og bacon på oss voksne, presskannekaffe og tøys ved bordet =)
Nå er T i bhg, mannen skal på fjellet og gå litt på ski.
Lillebror raser rundt, og det spørs om jeg får tid til å rydde i kleshaugen på vaskerommet før han skal sove :D
Han har fått smaken på å se på DVD! Henter Brannmann Sam-filmer hele tiden "BÆÆBU!!" og går til TV-en :p
Raringen!
Kl 15 skal jeg noen timer på samling. Håper jeg rekker postkontoret for å hente nye bøker først =)

Ojojoj:D så utrolig bra at han har sovet hele natten gjennom:D må være kjempe godt for deg å;) *hurra for Eskil*:D

Misunner hele frokosten deres :D så koselig:rolleyes:

Her er ikke interessen for tv stor, om det ikke et barnesanger på den :P (ja, og the fox da).. Liana kommer med mobilene våres istedet, for hun vil høre og se musikk :P:)

Haha, tilpass for han at han måtte stå opp og;) Ikke alltid mannfolka skjønner så mye;) LOL!
Kjedelig med såå lite søvn, men godt du får deg noen timer på øyet nå:) Sove godt:)<3

Emmeth er lagt for den første luren sin, men virker ikek som han vil sove nå heller. Han vil ikke sove om dagen, nekta og sove igår kveld også og sovna ikke før kl 22.00! Og våkna kl 5 idag tidlig av jentene:o
hjørnetenner oppe er på vei ut nå og han har feber, men jeg klarer ikke og avgjøre om det er pga tannvondt eller ørevondt?
Han tar seg mye i det ene og slår litt på det også. Kanskje det er for og vise meg at" mamma, det gjør vondt i dette øret mitt"

Jeg er kvalm og trøtt, men ikke noe nytt der;) Tok en test og kom en skyggestrek ser det ut som. Kom med en gang jeg tok testen, men ser fargeløs ut!? Tror uansett ikke jeg er preggy;)
Hjemmedag på oss og! Begynner og bli kaldt igjen her nå.. Spådd -15 ila helga:o

Hahaha ja det hadde han godt av!:P han hadde jo tross alt sovet dobbelt av det jeg hadde, og jeg satt ikke oppe frivillig heller;) hehe..

Merkelig at han ikke vil sove? Er han ikke trøtt nok, eller er det pga at han har vondt tror du? Kan verke i ørene ved tannutbrudd også (som Fru H skriver) jeg fikk vondt i halve trynet og ene øret den ene gangen vosdomstanna beveget seg..

Jeg vet ikke åssen test du har tatt, men dem jeg har tatt har det vært sånn at om det har kommet så mye som et svakt svakt "+", så er den positiv:eek:

Er meldt like kaldt her å i helga! Men sjansen er stor for at det blir enda kaldere, siden vi ikke har sol:eek: kommer til å dæue jeg da altså!:P

Begynner og lure på selv om det pga jeg er så sliten:confused: Slapper alt for lite av, men prøver så godt jeg kan nå og slappe av;):)

•☆tastedingsen☆•
Jeg har også tenkt som sukkersnusk egentlig :)

Har også tenkt dette ;) jeg kan hvertfall bli helt uvel av å være utslitt!

Skal jeg fortelle hvordan natten vår har vært?
Jeg er nærmest sjokkskadet!
:o
Jeg våknet kl 7. FØR LILLEBROR. Og måtte tenke meg HARDT om. Hadde jeg vært våken i natt? Ammet han? Bysset lenge for å få han til å sovne igjen og sittet med hånda hans i min og kost til han roet seg nok til at jeg kunne snike meg tilbake i min egen varme seng?
NEI!
OG han sov ytterligere 45 minutter før han våknet. 7.45! HELE NATTEN!
ERREMULIG?!
Jeg regner absolutt ikke med gjentakelse. Det er for godt til å være sant!

Mannen har tatt langhelg, så her koste vi oss med lang frokost sammen. Pannekakerester på ungene, egg og bacon på oss voksne, presskannekaffe og tøys ved bordet =)
Nå er T i bhg, mannen skal på fjellet og gå litt på ski.
Lillebror raser rundt, og det spørs om jeg får tid til å rydde i kleshaugen på vaskerommet før han skal sove :D
Han har fått smaken på å se på DVD! Henter Brannmann Sam-filmer hele tiden "BÆÆBU!!" og går til TV-en :p
Raringen!
Kl 15 skal jeg noen timer på samling. Håper jeg rekker postkontoret for å hente nye bøker først =)
Hurra for ei god natt!!!:D:D
Det var godt for både liten og stor tenker jeg. Krysser fingrene for gjentagelse. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahaha ja disse mannfolka har sin unike tankegang :P hahah må le her:D La han seg virkelig tilbake på sofan, istedenfor å bare ta nesespray? :eek::p:rolleyes: nesten litt trassing:P

Lenge oppe du satt med oppgave:eek: imponerende!;) godt Jenny ikke tok en enda tidligere morgen;)

Næææ:D jeg har ikke fått med meg at hun går!:D så flink lille Jenny er:rolleyes::D;) når begynte hun?
Ja, han er i trassalderen den mannen min. Eller kanskje jeg har vært for dårlig med oppdragelsen? :p ;)

Jenny går veittu! Hun tok sine første steg aleine 2.desember, men det er først de siste dagene at hun virkelig har tatt seg opp. Hun bærer bamser og leker rundt i stua, detter en del, men er raskt opp på beina igjen. :)

Ja, han er i trassalderen den mannen min. Eller kanskje jeg har vært for dårlig med oppdragelsen? :p ;)

Jenny går veittu! Hun tok sine første steg aleine 2.desember, men det er først de siste dagene at hun virkelig har tatt seg opp. Hun bærer bamser og leker rundt i stua, detter en del, men er raskt opp på beina igjen. :)

Haha ja kansje du må gi han litt "time-out":P hahah det sksl visst hjelpe;):P

Må si det har fått raskt fra første skritt til å gå rundt :D så flink! Er moro når del går rundt :) hvertfall når dem har fått mer kontroll på det :P:)

Heija jenter :)

No e det helg, eller før meg va det helg i går, sian vi har studiedag kvar fredag :D godt!!
Sku no les litt, men vart ikke om førr meg i går :P ska sjå om eg får tæll å jær nåkka i kveld :)

Ha vøre plaga med ont i hode i dag….sliiitsomt! må snart fyll på med paracet kjenn eg!

Ska ræs i barnehagen snart å hent Fie :) Ho e vørte så flenk å søv i barnehagen :D søv 3 tima!!!
og ho søv heile natta og! :D meeen ho styr og grein i senga i 1.5 time før ho legg seg ned :P

Ellers så e det lite nytt her :) Den nye tainna e nedå ikje kommen helt igjønnom, men den plag ho ikje like mysje lenger :)
Vi ska va bære heime i dag, og lek å slapp av! e -10 i her i dag!! brrrr….så vi bi bære inne :)

Vi ska ha fullkorns spagetti og heimlaga kjøttbolle og grønnskaker tell middag i dag :)

Eg ha kjøpt meg julebrus i dag, feir at det e helg :) Ha ikje drøkke brus på ei uka no :D

Heihei!
Travel dag her idag!
Har ei veeeldig til skravlebøtte her som krever min fulle oppmerksomhet ellers står hun på repeat til jeg blir kokko :P :eek:
"Mamma tegne mjæo, mamma tegne mjæo, mamma tegne mjæo" osv. "Hemine bise miggag, Hemine bise migga, Hemine bise miggag", "mamma sitte, drikke koppen, mamma sitte, drikke koppen" :eek: :P ooog hun spør kontinuerlig etter "Nangen" og "oga" (Fantorangen som synger oga boga), så den spilles på repeat nå...en time and still going strong "mere" sier hun bare når den stopper :confused"
ImageUploadedByBV Forum1389367779.955165.jpgImageUploadedByBV Forum1389367817.085031.jpg

Nattposen har allerede kommet, så var og henta den i stad:D:D:D:D Og han var varm og god da vi tok han opp fra luren sin igjen:D:D:D;):)

•☆tastedingsen☆•

Jeg ser ingen skyggestrek altså ;)

Den var tydligere enn på bildene, men var uansett kun en skyggestrek:p;)
Er nok kvalme pga jeg er sliten. Har nok kjørt meg selv litt for hardt og sover i tillegg til det svært lite.

•☆tastedingsen☆•

Ååå, det er så gøy når de akkurat er begynt å gå masse, raver rundt som fulle skjømenn :rolleyes: ...iallfall her da :p Men nå løper hun mest i grunnen :eek:

Ja, det er gøy.:) I dag har hun vært en ramp i tillegg, så vi hadde noen hektiske timer her før pappaen kom hjem.:D

Sånn det skal være vettu! Flinke Jenny! :D ;)

Back
Topp