Fredag 10.01 - Helg!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Gudd morning!

Liana våkna 5:30 idag! Tidlig til å være hun..hehe.. sambo syntes at jeg (som bare har sovet 3,5 t. Som også har vært avbrutt) skulle stå opp, siden han skulle på jobb og la seg kl 23?:P endte opp med at begge sto opp.. hahah :) nå har gjengen reist, og jeg er klar for litt mer søvn:D

Hvordan har deres natt vært?
Noen spesielle planer for dagen?:)
Vi skal nok bare være hjemme idag!;)

Ønsker dere en såååå fin dag! <3

Morn!
Så kjedelig med tidlig morgen hos dere, Anita. Hehe..De mannfolka.. Vet ikke sitt eget beste. :p :D
Ønsker deg en god hvil videre og er SÅ misunnelig!!!

Jeg satt oppe med innleveringsopgava i samfunnsfag i hele går kveld og ble ikke ferdig med den før 01.37!:eek::confused: Mannen hadde sovna på sofaen, men blei med til sengs, hvor han begynte å snorke. Han fikk streng beskjed om å ta nesespray, men blei sur og la seg på sofaen igjen. Haha!:p Jeg slapp iallfall å ligge våken og fikk lurt meg til 4 timers søvn før Jenny våkna 06.35.

I dag er jeg trøtt og sliten. Skippertakslivet tar på,så her blir det nok kaffe for alle penga. Jenny, som går og går og går for tiden :D, skal til dm og jeg skal ha PEL-forelesning/gruppearbeid noe jeg ikke ser frem til pga dårlig opplegg/foreleser.
MEN i går fikk jeg vite at jeg bestod norskeksamen! Jeg fikk en D, slik som forventa, og selv om det ikke blei en god karakter denne gang, er jeg stolt over å ha bestått alle oppgavene og innleveringene i høstsemesteret på et HEFTIG nettstudie.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal jeg fortelle hvordan natten vår har vært?
Jeg er nærmest sjokkskadet!
:o
Jeg våknet kl 7. FØR LILLEBROR. Og måtte tenke meg HARDT om. Hadde jeg vært våken i natt? Ammet han? Bysset lenge for å få han til å sovne igjen og sittet med hånda hans i min og kost til han roet seg nok til at jeg kunne snike meg tilbake i min egen varme seng?
NEI!
OG han sov ytterligere 45 minutter før han våknet. 7.45! HELE NATTEN!
ERREMULIG?!
Jeg regner absolutt ikke med gjentakelse. Det er for godt til å være sant!

Mannen har tatt langhelg, så her koste vi oss med lang frokost sammen. Pannekakerester på ungene, egg og bacon på oss voksne, presskannekaffe og tøys ved bordet =)
Nå er T i bhg, mannen skal på fjellet og gå litt på ski.
Lillebror raser rundt, og det spørs om jeg får tid til å rydde i kleshaugen på vaskerommet før han skal sove :D
Han har fått smaken på å se på DVD! Henter Brannmann Sam-filmer hele tiden "BÆÆBU!!" og går til TV-en :p
Raringen!
Kl 15 skal jeg noen timer på samling. Håper jeg rekker postkontoret for å hente nye bøker først =)

Haha, tilpass for han at han måtte stå opp og;) Ikke alltid mannfolka skjønner så mye;) LOL!
Kjedelig med såå lite søvn, men godt du får deg noen timer på øyet nå:) Sove godt:)<3

Emmeth er lagt for den første luren sin, men virker ikek som han vil sove nå heller. Han vil ikke sove om dagen, nekta og sove igår kveld også og sovna ikke før kl 22.00! Og våkna kl 5 idag tidlig av jentene:o
hjørnetenner oppe er på vei ut nå og han har feber, men jeg klarer ikke og avgjøre om det er pga tannvondt eller ørevondt?
Han tar seg mye i det ene og slår litt på det også. Kanskje det er for og vise meg at" mamma, det gjør vondt i dette øret mitt"

Jeg er kvalm og trøtt, men ikke noe nytt der;) Tok en test og kom en skyggestrek ser det ut som. Kom med en gang jeg tok testen, men ser fargeløs ut!? Tror uansett ikke jeg er preggy;)
Hjemmedag på oss og! Begynner og bli kaldt igjen her nå.. Spådd -15 ila helga:o

Haha, tilpass for han at han måtte stå opp og;) Ikke alltid mannfolka skjønner så mye;) LOL!
Kjedelig med såå lite søvn, men godt du får deg noen timer på øyet nå:) Sove godt:)<3

Emmeth er lagt for den første luren sin, men virker ikek som han vil sove nå heller. Han vil ikke sove om dagen, nekta og sove igår kveld også og sovna ikke før kl 22.00! Og våkna kl 5 idag tidlig av jentene:eek:
hjørnetenner oppe er på vei ut nå og han har feber, men jeg klarer ikke og avgjøre om det er pga tannvondt eller ørevondt?
Han tar seg mye i det ene og slår litt på det også. Kanskje det er for og vise meg at" mamma, det gjør vondt i dette øret mitt"

Jeg er kvalm og trøtt, men ikke noe nytt der;) Tok en test og kom en skyggestrek ser det ut som. Kom med en gang jeg tok testen, men ser fargeløs ut!? Tror uansett ikke jeg er preggy;)
Hjemmedag på oss og! Begynner og bli kaldt igjen her nå.. Spådd -15 ila helga:eek:
Om det er tenner på vei kan de føle det vondt i ørene også, tror jeg? Jeg får vondt mange steder når visdomstennene mine presser på, hvertfall. Og det er ofte i forbinnelse med forkjølelse og vondter pga det.
Så rart med den formen din, altså. Og mange rare tester osv. I all min testetid har jeg aldri fått hverken skyggestreker eller falske positive...

Skal jeg fortelle hvordan natten vår har vært?
Jeg er nærmest sjokkskadet!
:eek:
Jeg våknet kl 7. FØR LILLEBROR. Og måtte tenke meg HARDT om. Hadde jeg vært våken i natt? Ammet han? Bysset lenge for å få han til å sovne igjen og sittet med hånda hans i min og kost til han roet seg nok til at jeg kunne snike meg tilbake i min egen varme seng?
NEI!
OG han sov ytterligere 45 minutter før han våknet. 7.45! HELE NATTEN!
ERREMULIG?!
Jeg regner absolutt ikke med gjentakelse. Det er for godt til å være sant!

Mannen har tatt langhelg, så her koste vi oss med lang frokost sammen. Pannekakerester på ungene, egg og bacon på oss voksne, presskannekaffe og tøys ved bordet =)
Nå er T i bhg, mannen skal på fjellet og gå litt på ski.
Lillebror raser rundt, og det spørs om jeg får tid til å rydde i kleshaugen på vaskerommet før han skal sove :D
Han har fått smaken på å se på DVD! Henter Brannmann Sam-filmer hele tiden "BÆÆBU!!" og går til TV-en :p
Raringen!
Kl 15 skal jeg noen timer på samling. Håper jeg rekker postkontoret for å hente nye bøker først =)

Så bra at han sov HELE natten:D
Måtte det fortsette sånn:) Kan jo hende han har skjønt hva Jon blund har snakka om hele tiden;):p hihi!
Hørtes kjempekoselig ut med felles familiefrokost:) Hadde ikke sagt nei takk til pannekaker til frokost;):)

Hehe, moro han synes Brannmann Sam er Kult, det var favoritten til Neline:D
Emmeth synes Drømmehagen er fasinerende!

Så bra at han sov HELE natten:D
Måtte det fortsette sånn:) Kan jo hende han har skjønt hva Jon blund har snakka om hele tiden;):p hihi!
Hørtes kjempekoselig ut med felles familiefrokost:) Hadde ikke sagt nei takk til pannekaker til frokost;):)

Hehe, moro han synes Brannmann Sam er Kult, det var favoritten til Neline:D
Emmeth synes Drømmehagen er fasinerende!
Vi har jo prøvd med barne-tv for "babyer", Drømmehagen og slikt. Men han vil se på det T ser på, og Brannmann Sam er skikkelig populært!
Ja jeg ble helt overrasket da jeg våknet og tenkte selvsagt at det hadde skjedd han noe da vi ikke hadde hørt han i natt!

Om det er tenner på vei kan de føle det vondt i ørene også, tror jeg? Jeg får vondt mange steder når visdomstennene mine presser på, hvertfall. Og det er ofte i forbinnelse med forkjølelse og vondter pga det.
Så rart med den formen din, altså. Og mange rare tester osv. I all min testetid har jeg aldri fått hverken skyggestreker eller falske positive...

Jeg spiser sunt, mye salat og grønnsaker:) Så kan ikke forstå hvorfor formen min er slik, men, men!
Var bare en skyggestrek, men uansett, irriterende!

Må nesten på legevakten om feberen hans fortsetter, så det ikke er pga ørene han har vondt igjen, menkan jo hende det er som du sier, at han har vondt i ørene og pga tenner!

Jeg spiser sunt, mye salat og grønnsaker:) Så kan ikke forstå hvorfor formen min er slik, men, men!
Var bare en skyggestrek, men uansett, irriterende!

Må nesten på legevakten om feberen hans fortsetter, så det ikke er pga ørene han har vondt igjen, menkan jo hende det er som du sier, at han har vondt i ørene og pga tenner!
Ikke lett å si. Du får nesten bare vurdere hva du tenker!

Bilder av testen. Dårlige bilder, men.
1389348239362.jpg
1389348267575.jpg
1389348288329.jpg

•☆tastedingsen☆•

Morn!
Så kjedelig med tidlig morgen hos dere, Anita. Hehe..De mannfolka.. Vet ikke sitt eget beste. :p :D
Ønsker deg en god hvil videre og er SÅ misunnelig!!!

Jeg satt oppe med innleveringsopgava i samfunnsfag i hele går kveld og ble ikke ferdig med den før 01.37!:eek::confused: Mannen hadde sovna på sofaen, men blei med til sengs, hvor han begynte å snorke. Han fikk streng beskjed om å ta nesespray, men blei sur og la seg på sofaen igjen. Haha!:p Jeg slapp iallfall å ligge våken og fikk lurt meg til 4 timers søvn før Jenny våkna 06.35.

I dag er jeg trøtt og sliten. Skippertakslivet tar på,så her blir det nok kaffe for alle penga. Jenny, som går og går og går for tiden :D, skal til dm og jeg skal ha PEL-forelesning/gruppearbeid noe jeg ikke ser frem til pga dårlig opplegg/foreleser.
MEN i går fikk jeg vite at jeg bestod norskeksamen! Jeg fikk en D, slik som forventa, og selv om det ikke blei en god karakter denne gang, er jeg stolt over å ha bestått alle oppgavene og innleveringene i høstsemesteret på et HEFTIG nettstudie.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahaha ja disse mannfolka har sin unike tankegang :P hahah må le her:D La han seg virkelig tilbake på sofan, istedenfor å bare ta nesespray? :eek::p:rolleyes: nesten litt trassing:P

Lenge oppe du satt med oppgave:eek: imponerende!;) godt Jenny ikke tok en enda tidligere morgen;)

Næææ:D jeg har ikke fått med meg at hun går!:D så flink lille Jenny er:rolleyes::D;) når begynte hun?

Det er tydeligere på testen, så mannen så det lett, men er skyggestrek, heldigvis!

•☆tastedingsen☆•

Er det ikke slik at om den ikke har farge så er det skyggestrek?
Aldri fått noen slike heller jeg da.

Jo, det er det:) Ånei, fått mange sånne!

•☆tastedingsen☆•

Her har det også vært en trøblete natt, mye oppvåkninger, og hun tok morgen til slutt klokka fem. Lurer på om det er litt ettervirkninger av vaksinen, eller enda mer tenner. Kanskje hun bør få litt ibux før hun legger seg ikveld, hun er jo helt utslitt stakkars lita.

Ellers har det snødd i natt, og nå er kulda kommet til midtnorge, -5 her nå, og kaldere skal det vist bli:-)

Back
Topp