Fredaaaaa`n:-D

Jeg har nettopp puttet en indrefilet i ovnen. Skal steke grønnsaker og stue de med fløte :D
Brekkbønner og asparges ble det :D

Jeg har fått sovet litt med Lillebror og det var nok godt! Merker at humøret er skikkelig på bånn, må jobbe litt med det kjenner jeg.
Noen timer igjen til Teodor kommer hjem! :D

Herlige bilder av ei nydelig Liana som leker seg med grimaser:rolleyes::D og for ei grom Hermine-mor som koser seg med kakedeig:D:D:D:D Er dårlig på og svare om dagen, men har så lite ork og energi. Vi har planer om Taco ikveld. Svigermor ringte for 20 min siden og ville ha jentene fra idag til i morra:eek: Blir litt kort tid og si ifra om det. Tar oss 40 min og kjøre de også. Så nå er vi på vei dit:)

Herlige bilder av ei nydelig Liana som leker seg med grimaser:rolleyes::D og for ei grom Hermine-mor som koser seg med kakedeig:D:D:D:D Er dårlig på og svare om dagen, men har så lite ork og energi. Vi har planer om Taco ikveld. Svigermor ringte for 20 min siden og ville ha jentene fra idag til i morra:eek: Blir litt kort tid og si ifra om det. Tar oss 40 min og kjøre de også. Så nå er vi på vei dit:)

Takk takk :)
Skjønner godt at du ikke orker å skrive/svare så mye for tiden;)
Er litt kort varsel ja, men skal vel bli godt forde? Så har dere 2 barn mindre å ta dere av:) kos dere med taco! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Vi har vært i Sverige idag. Koselig.
Mina har grått og hatt vondt i hele dag. Paracet hjelper ikke,ei heller dentidoX. Tenner er no dritt altså..stakkars :confused:

Skal legge meg tidlig idag. Gleder meg :-) hehe

Er det noe spennende på tv idag da?
Sent from my GT-I9300

Takk takk :)
Skjønner godt at du ikke orker å skrive/svare så mye for tiden;)
Er litt kort varsel ja, men skal vel bli godt forde? Så har dere 2 barn mindre å ta dere av:) kos dere med taco! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Joda, er veldig glad for og få barnefri fordet:D
Var bare litt seint og få endring i planene, men gikk da fint fordet:) Var inne og kjøpte en fin blomst til svigermor også:)Eller sambo gjorde det;):p Liana er virkelig helskjønn<3<3<3<3

Var bare litt seint og få endring i planene, men gikk da fint fordet:) Var inne og kjøpte en fin blomst til svigermor også:)Eller sambo gjorde det;):p Liana er virkelig helskjønn<3<3<3<3
Kos dere masse og slapp av så godt dere kan :D

Vi har fått hjem eldstemann og det var veldig koselig.
Han og pappaen bygger litt av all legoen han har kjøpt før han skal legge seg :)

Hehe ja man merker fort at man er mer avhengig av å planlegge enn å ta ting på sparket :P så snille dere er som kjøpte blomst:D
Ntååå takk:rolleyes::D det er Emmeth også ;):D

★Sender fra pipe-gjøken★

Men godt ment likevel at hun ønsker å ha jentene ;)
Skjønner godt at energien og tida er på bånn kjære deg! Ikke tenk på oss ;)

*Surfer mobilt*

Jeg har nettopp puttet en indrefilet i ovnen. Skal steke grønnsaker og stue de med fløte :D
Brekkbønner og asparges ble det :D

Jeg har fått sovet litt med Lillebror og det var nok godt! Merker at humøret er skikkelig på bånn, må jobbe litt med det kjenner jeg.
Noen timer igjen til Teodor kommer hjem! :D
Søvnmangel tærer på humør og energi kan skjønne!
Var det godt å få gutten hjem?

*Surfer mobilt*

Søvnmangel tærer på humør og energi kan skjønne!
Var det godt å få gutten hjem?

*Surfer mobilt*
Helt herlig :D
Han har så mye å fortelle! Men nå måtte han i seng :p

Er jo kjedelig når man har fylt den såpass opp, men man klarer seg vel fint forde :p
Maten høres kjempe god ut! Sikkert godt med litt tacosaus i :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja da vi sulter ikke i hjel her akkurat :) ja blir som taco på en måte,ungene har helt dilla på det, fikk det etter at vi var borte og da fikk jeg beskjed om at "mamma,sånn må du lage og " :p

Ja da vi sulter ikke i hjel her akkurat :) ja blir som taco på en måte,ungene har helt dilla på det, fikk det etter at vi var borte og da fikk jeg beskjed om at "mamma,sånn må du lage og " :p

Hehe så moro! Alltid gøy når maten man lager blir godt likt i familien:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp