Fredaaaaa`n:-D

Så fine bilder og jenta di er jo bare så søt Anita87 :)

I dag får jeg hjem eldste etter at han har hatt uka si hos faren og det skal bli godt :) Dagen starta ikke så bra her for da jeg skulle sette på en vask til morran i dag så fant jeg ut at fryseren hadde gått rett åt ******* så hadde litt av en jobb der inne med å få rydde vekk alt som var der og få tørka opp. Jaja fikk ihvertfall en unnskyldning til å rydde der inne, det trengtes ;) Har fått bert ut fryseren men må klare meg en uke uten, kjedelig men går vel det og.. Resten av dagen skal brukes på å kose meg med barna, skal spise god mat i kveld og kose oss..

Ja ENDELIG er det straks helg :D

gleder meg til å ha jentene hjemme! Hvertfall Liana, for jeg har virkelig begynt å grue meg når jeg skal levere hun:( hadde ikke dette problemet med Emira, men så er Liana en som viser sine følelser mye mer enn det Emira gjorde når hun var andre steder enn hjemme:P men vi må vel bare gå gjennom dette og vende hun/meg til å være i barnehagen, for er jo ikke såå lenge til vi får en til her!:P og da må hun hvertfall være i barnehagen..

Ellers er planen å drikke litt te og brodere før det braker løs med helgevask :P hihi..
Ha en super-fredag alle sammen!

Noen bilder av snuppa fikk jeg tatt idag å:D
Vis vedlegget 27454
Vis vedlegget 27455

Ogsååå var det å starte med å lage grimaser hver gang jeg skulle ta flere bilder :P
Vis vedlegget 27456
Vis vedlegget 27457

"Borteeeee - der!
Vis vedlegget 27458

★Sender fra pipe-gjøken★
Så søt og morsom hun er :rolleyes::D

*Surfer mobilt*

Så fine bilder og jenta di er jo bare så søt Anita87 :)

I dag får jeg hjem eldste etter at han har hatt uka si hos faren og det skal bli godt :) Dagen starta ikke så bra her for da jeg skulle sette på en vask til morran i dag så fant jeg ut at fryseren hadde gått rett åt ******* så hadde litt av en jobb der inne med å få rydde vekk alt som var der og få tørka opp. Jaja fikk ihvertfall en unnskyldning til å rydde der inne, det trengtes ;) Har fått bert ut fryseren men må klare meg en uke uten, kjedelig men går vel det og.. Resten av dagen skal brukes på å kose meg med barna, skal spise god mat i kveld og kose oss..

Tusen takk :)

Kjedelig når sånt blir ødelagt!:confused: hadde du mye mat der som ble ødelagt eller?
Hva skal dere kose dere med idag da?:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så søt og morsom hun er :rolleyes::D

*Surfer mobilt*

Hehe takk :D hun begynte plutselig med merkelige ansikter idag:eek::p:D vet ikke om hun prøvde å smile eller hva hun gjorde, men ble mange morsomme bilder :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flink du er :D Gleder meg til å se resultatet *hint hint* :D

★Sender fra pipe-gjøken★

får ta bilder når alt er glasurert og pynta! Akkurat nå er cupcakesene ennå muffins og banankaka litt grå og kjedelig :P

Men DU, har du noen erfaring med marengsfrosting??? Smaker det noe godt eller blir det bare kliss?

Tusen takk :)

Kjedelig når sånt blir ødelagt!:confused: hadde du mye mat der som ble ødelagt eller?
Hva skal dere kose dere med idag da?:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja den var halvfull for var i sverige på tirsdag og fylte opp men skal overleve uten ;) Skal kose oss med lasagne og hvitløksbaguetter :) Men har min egen vri på lasagna for pleier og ha litt tacosaus i kjøttdeigen og så litt rømme :D

Ja hun digga det! Men fikk nok mer i håret enn i magen :p

*Surfer mobilt*

Hahah sånn det skal være :P men nesten merkelig hvor mye de klarer å søle av bitte litt :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Middag idag da???
Her ble det kyllingsalat med hjemmelaga chilimajones og grovt brød :D
1377267159357.jpg

*Surfer mobilt*

får ta bilder når alt er glasurert og pynta! Akkurat nå er cupcakesene ennå muffins og banankaka litt grå og kjedelig :P

Men DU, har du noen erfaring med marengsfrosting??? Smaker det noe godt eller blir det bare kliss?

Hmmm marengsfrosting.. jeg har ikke laget det selv, men mener jeg har smakt det og at det var godt.. men bitte litt usikker på om det var det jeg hadde smakt :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja den var halvfull for var i sverige på tirsdag og fylte opp men skal overleve uten ;) Skal kose oss med lasagne og hvitløksbaguetter :) Men har min egen vri på lasagna for pleier og ha litt tacosaus i kjøttdeigen og så litt rømme :D

Er jo kjedelig når man har fylt den såpass opp, men man klarer seg vel fint forde :P
Maten høres kjempe god ut! Sikkert godt med litt tacosaus i :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Nå er jeg ganske glad og letta!

For selvom Liana gråter når jeg reiser fra bhgen, så går det over nesten med engang jeg er ute av bilde:D og hun er blid og fornøyd ellers :D når jeg hentet snuppene idag, så satt Liana ute i sanda og hadde det SÅÅÅÅ gøy! Og krabbet rundt der helt uredd:) var en veldig god følelse å se dette :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Nå er jeg ganske glad og letta!

For selvom Liana gråter når jeg reiser fra bhgen, så går det over nesten med engang jeg er ute av bilde:D og hun er blid og fornøyd ellers :D når jeg hentet snuppene idag, så satt Liana ute i sanda og hadde det SÅÅÅÅ gøy! Og krabbet rundt der helt uredd:) var en veldig god følelse å se dette :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Så bra!!! Betryggende å vite at hun trives :)

*Surfer mobilt*

Hmmm marengsfrosting.. jeg har ikke laget det selv, men mener jeg har smakt det og at det var godt.. men bitte litt usikker på om det var det jeg hadde smakt :P

★Sender fra pipe-gjøken★
Hva har du i glasur til muffins da?

Så bra!!! Betryggende å vite at hun trives :)

*Surfer mobilt*

Ja det hjelper på mammahjertet! :) hehe.. men dem sier jo å at om hun ikke skulle roet seg, så ringer de meg, for tar meg under 5 min å gå til barnehagen, og dem vet jeg er hjemme :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp