Fravokste klær

Hjemmestrikka klær tar e vare på.
Resten blir solgt eller gitt videre til andre.

Det aller fineste / eller det jeg har mest gode minner om, tar jeg vare på til småsøsken. Ellers lar jeg små slektninger arve det de vil ha. Det jeg ikke vil ha mer gir jeg til Fretex. Når jeg er ferdig med å få barn, tenker jeg å ta vare på en liten eske med det fineste babytøyet og favoritt babylekene fra hver, som et lite minne de kan ha til egne barn om de vil.

Har foreløpig tatt vare på alt. Men må vel ta ei opprydding etterkvart:-)

Tok vare på alt etter første, men ble motsatt kjønn. Tok vare på det som kunne brukes, ga bort resten.

Samme nå. Sparer på regntøy og dresser etter eldste så langt opp i alder som jeg tror lillesøster ikke tenker over farget osv. Resten gir jeg bort. (putter på småsamleren)

Sparer på alt som ikke er slitt. Har to gutter og venter gutt nr 3 så det kommer godt med

Tanteungen min og venners barn arver endel, og resten av det som er helt og pent sendes til Ukraina. Hjemmestrikk og spesielle plagg tar jeg vare på :-)

Etter første tok jeg vare på det aller meste. Nå etter andremann har jeg både solgt noe (de dyreste klærne) for en symbolsk sum. Men mesteparten er gitt bort nå etterhvert. Vi er veldig usikker på om vi ønsker flere barn, og det blir i allefall ikke før om 5år. Har rett og slett ikke plass til alt :)

Har spart på en del av klærne fra den aller første tida etter fødsel, nesten alle strikkeklær, noen finklær (klærne til første jula, 17. mai, fotografering o.l), de første skoene og sånt. Det som det er mest minner rundt :) Resten er arvet bort eller sendt til barnehjemsbarn i Estland. Har så langt ikke solgt noe, men ser det kan være noe etter minstemor som muligens blir solgt.

Kommer vel til å selge etter at nr to kommer, fler unger blir det ikke ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sparer på strikkeklær og ellers klær jeg likte veldig godt eller som har mye minner.
Resten blir gitt bort og solgt fortløpende.
Vil ikke ha flere barn, så da trenger jeg det ikke. :)

Vi vet ikke kjønn på nr 2 enda, men om det blir gutt kommer vi til å spare på noe og så gi vekk/prøve å selge noe :)

Back
Topp