Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer an på hvordan plagget ser ut, men om det er vanlig tøy så bør man kanskje ikke sette så høy pris, 30-50 kr kanskje. Og er det tøy som er slitesterkt, som dresser, regntøy og jakker så har jeg tatt litt over halv pris (igjen, kommer an på hvordan det ser ut). Det anbefales å ikke selge sko! Skoene er som regel inngått av sin første eier og fotstillingen til et evt annet barn er annerledes..Dere som har solgt klær, hvordan prissetter dere klærne for salg?
Hvis jeg skal ha flere barn har jeg tatt vare på dyre klær som er pent brukt. Ulltøy og vinterdresser ol. Resten har jeg gitt til kommunens lager til de barnefamiliene som trenger det.Hva gjør du med klær baby/barnet har vokst fra? Klær etter eldste har til nå blitt spart siden vi har ønsket et barn til. Men siden vi nå får en av hver, har vi en god del fra før som ikke vil passe til neste. Samt vil trenge påfyll av mer til neste som har "riktige " farger. Hvor gjør du av klærne etter hvert? Alt kan jo ikke spares på. Arver videre til andre? Selger? Gir bort?
Første barn, så kommer til å spare alt som ble godt brukt.
Resten kommer jeg til å bytte i større str på Needy i Telemark.
Da får vanlige familier med dårligere råd, klær de kan bytte inn i![]()