framovervendt sete

¤Luga¤

Gift med forumet
Ikke angrip meg nå da!!

Hvis du MÅTTE velge et fremovervendt barnesete, hvilket hadde du valgt?

(Konsekvensen av å ikke velge et framovervendt hadde blitt ikke no sete i det hele tatt, så dere som overhodet ikke hadde valgt det, trenger ikke svare.)

Om det var mulig ville jeg ventet til barnet var 15 kg, så ville jeg kjøpt en beltestol. Maxi Cosi Rodi XR(XP) eller Britax KidFix, men kun om jeg absolutt ikke hadde hatt noe valg(veldig sykt barn eller annen medisinsk grunn. For det finnes b.seter som passer selv i de minste biler).

Men du tenkte kanskje umiddelbart etter første setet.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Om det var mulig ville jeg ventet til barnet var 15 kg, så ville jeg kjøpt en beltestol. Maxi Cosi Rodi XR(XP) eller Britax KidFix, men kun om jeg absolutt ikke hadde hatt noe valg(veldig sykt barn eller annen medisinsk grunn. For det finnes b.seter som passer selv i de minste biler).

Men du tenkte kanskje umiddelbart etter første setet.

Takk for svar[:)]

har akuratt kjøpt ett[:)]vi kjøpte recardo(tror jeg d hette..)

Bare hyggelig :)

ORIGINAL: ~~Laila~~

Recaro tenker jeg :)

Hvor mange kg er det beregnet på da?

ORIGINAL: Dollface™

du helene... recaro young sport 9-36 kg, er det kun forovervendt?

Det er kun fremovervendt ja. Så vidt jeg vet har Recaro bare et sete som er bakovervendt og det er Recaro Polaric m/isofix.

vi har et britax rømer ts king. Trur iallefall det var heile navnet...

Det er kun fremovervendt ja. Så vidt jeg vet har Recaro bare et sete som er bakovervendt og det er Recaro Polaric m/isofix.

kjipern... har besafe nå men det holder jo bare til 18 kg.. hmmm...

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Hvor mange kg er det beregnet på da?
9-18kg. Eller ca 9 mnd-4 år,jeg måtte finne papirene her,det heter recaro young expert plus[:)] På papiret vi fikk med sto d opp til 18 kg,men han i butikken sa opp til 36 kg så jeg vet sannelig ikke...kanskje noen vet d her..?!

ORIGINAL: White Zinfandel

Men det er ikke i butikkene, så per dags dato har de kun fremovervendte, etter den babystolen.

Har det ikke kommet enda?? Skjønte det som om det skulle være i butikkene ila. av april jeg.

Dollface:
Du har jo mange alternativer bakovervendt til 25 kg da. Så setter du barnet fremovervendt i en skikkelig beltestol etter at det har vokst ut av 25 kg setet.

9-18kg. Eller ca 9 mnd-4 år,jeg måtte finne papirene her,det heter recaro young expert plus[:)] På papiret vi fikk med sto d opp til 18 kg,men han i butikken sa opp til 36 kg så jeg vet sannelig ikke...kanskje noen vet d her..?!

På hjemmesiden til Recaro står det 18 kg: http://www.recaro.com/index.php?id=562&L=2

ville kanskje valgt dette jeg da, gabriel's mam..  hvis ikke eksperten har innvendinger [:D]

Men det er ikke i butikkene, så per dags dato har de kun fremovervendte, etter den babystolen.

Har det ikke kommet enda?? Skjønte det som om det skulle være i butikkene ila. av april jeg.

Dollface:
Du har jo mange alternativer bakovervendt til 25 kg da. Så setter du barnet fremovervendt i en skikkelig beltestol etter at det har vokst ut av 25 kg setet.

vet.. han veier 13 kg nå om ikke mer.. så når når han 18 kg liksom [8D]
bytte ut besafen nå eller sjanse på at han er 3-4 år når han er 18 kg..

ville kanskje valgt dette jeg da, gabriel's mam..  hvis ikke eksperten har innvendinger [:D]

Takk skal du ha[:)]

Hva er forskjellen på det og expert plus?

Jeg har IZI comfort X1. Det er jeg storfornøyd med[:)]

Forresten, det er kanskje hvor mange kg det holder til som er forskjellen?

Dollface:

vet.. han veier 13 kg nå om ikke mer.. så når når han 18 kg liksom [8D]
bytte ut besafen nå eller sjanse på at han er 3-4 år når han er 18 kg..

Min gutt blir fire år i år og er 17 kg nå[:)] Vi har nettopp kjøpt den belte stolen til maxi cosi,den sitter han kjempefint i[:)]

Back
Topp