igår var vi å kjøpte bilstol til største jenta som straks fyller 3 år (19 kg og 101 cm). Jeg var fast bestemt på å kjøpe ny bakovervendt bilstol, som går opp til 25 kg. Vi fant en som passa, men hu i butikken mente vi bare kunne bruke den et par måneder før jenta er for lang. Rygglengden var visst akkurat i grenseland. Det endte opp med at vi kjøpte framovervendt beltestol istedet. Nå angrer jeg fælt! Av en eller annen grunn trodde jeg at hun skulle sitte ordentlig fastspent i denne også, men hun kan jo bøye seg langt fram siden selen er så fleksibel. Jeg synes det ser skikkelig utrygt ut! men kanskje jeg bare var så vant til at hun satt spikra fast før?
Nå er jo spørsmålet om vi skal bruke 5000 kr på en bakovervendt stol som hun bare kommer til å bruke noen måneder
Noen som har noen gode tips eller råd?
Jeg tenker at vi skal nok ha barn nr.3 etterhvert så vi trenger jo sikkert likevel en haug med bilstoler
Nå er jo spørsmålet om vi skal bruke 5000 kr på en bakovervendt stol som hun bare kommer til å bruke noen måneder
Noen som har noen gode tips eller råd?
Jeg tenker at vi skal nok ha barn nr.3 etterhvert så vi trenger jo sikkert likevel en haug med bilstoler