Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Min mann vet knapt hva slimproppen er, tror jeg, men se den vil han i alle fall ikke!Neh, han har lagt ned karantene på seg sjøl, virker det som. Ikke vil han reise på fjellet og herje ut tredveårsdagen sin på stisykkelen, heller. Det er IKKE så langt til fjells at han ikke ville rukket å kjøre hjem om fødselen starta, uten å gå glipp av stort. Han er livredd for å gå glipp av noe "kult" (?!), han har sagt at om slimproppen min går mens han er på jobb, så skal jeg spare på den eller ta bilde så han får se...
Haha! Min mann vet knapt hva slimproppen er, tror jeg, men se den vil han i alle fall ikke!
Men her er også mannen strengere med seg selv enn hva jeg er når det kommer til drikking i disse dager - jeg synes ikke det gjør noe om han tar seg en eller to øl f.eks., vi kan ta taxi til sykehuset, så jeg er bare opptatt av at han ikke er full. Men han vil ikke drikke noe nå i det hele tatt, så den saken er jo grei.
For en utrolig praktisk mann å ha da! Fantastisk med noen som bare fikser alt det kjedelige!Da er vi heeeelt på samme side, jeg hadde ikke hatt noe imot at han tok seg et par kalde når det er deilig vær, er jo ikke krise om han ikke får kjørt og vi må ta taxi isteden uansett, det er så dyrt å parkere på sykehuset at kostnadene antagelig hadde gått opp i opp og ny bil med vakre seter har vi og... skulle gjerne sett at de holdt seg frie for tiss og fostervann, men det er jo bare meg
Joda mannen her er hyperopptatt av alt som har med graviditet og baby å gjøre, hver dag kommer han med noe nytt... "Om noen dager kan babyen smile inni magen, vet du det?" Sa han istad. Nei... Sånt veit ikke jeg det er han som ordner oss jordmortimer, han skrev oss inn på sykehuset i god tid, ordnet med foreldrepengesøknader og fødselsforberedende kurs. Han vil være med på alle undersøkelser, han spør nesten mer enn meg, og husker alt jeg har klaget over og minner meg på å spørre om det jeg har sagt han må bli gynekolog eller kvinnelege, men han sier at han er redd folk tror han blir det bare fordi han liker å se på vulvaer jeg har sagt han ikke må la andres fordommer sette en stopp for drømmene hans, men jeg tror han trives som IT-gutt i kommunen også, så...
For en utrolig praktisk mann å ha da! Fantastisk med noen som bare fikser alt det kjedelige!
Høres bra utÅh, ja! Også så praktisk å ha med på ferie, for eksempel! Vi går oss aldri vill, for han har innebygget kompass og er en mester på logistikk. Eneste problemet er at han får stressdrømmer om at reisefølget ikke hører på han og går på feil ferje eller noe kommer til å være den perfekte far