Fra mor og barn til familie.

Da er jeg endelig i gang med prosjekt søsken. Det tok sin tid å avslutte amming, og deretter få tilbake mens. Men, nå har jeg hatt samtale med klinikken, og i dag fikk jeg reseptene i posten. Så da venter jeg bare på mensen, som er litt uregelmessig, men 3 uker siden forrige. :)

Blir spennende å følge deg[emoji5][emoji5]
 
Så var det denne ventingen da... 6 uker siden forrige mens. Kom da!!!
 
Så spennende at du er i gang igjen, Heila. Gleder meg til å følge deg [emoji16][emoji173]️
 
Så spennende at du er i gang igjen, Heila. Gleder meg til å følge deg [emoji16][emoji173]️
Takk for det! :) Gratulerer med aprilbabyen. Håper alt er bra, sånn at dere får kost dere med nurket :)
 
Du vet du er midt i ivf sirkuset, når du feller tårer av ren lykke over å få mensen :)
Den kom i dag, så nå begynner berg- og dalbanen :D
 
Takk for det! :) Gratulerer med aprilbabyen. Håper alt er bra, sånn at dere får kost dere med nurket :)
Tusen takk for det :) Her er alt supert, og vi prøver å nyte så godt vi bare kan :D
 
Alt fint på ul i dag, bortsett fra at gynekologen ikke fant den ene eggstokken. Aldri skjedd meg før ....
Begynner med 112,5 med Menopur i kveld. Wheeeee
 
Da har jeg bestilt sæd fra samme donor som sist, og håper det bringer lykke igjen :)
Er veldig spent på ul på onsdag, om eggene har begynt å respondere ...
 
Så spennende[emoji7]Masse lykke til[emoji175]
 
Kontroll i dag, og som forventet var folliklene fortsatt knøttsmå. 2 på 6 mm og 6 under 5 mm.
Øker dosen med menopur fra 150 til 187,5. Litt kjedelig, selv om det var forventet ...
 
2 dager med økt dose, og jeg synes jeg merker det litt for godt. Kjenner det i eggstokkene, og blir småkvalm rett etter sprøyta er satt. Klør også i huden på bena. Er litt redd for overstimulering.
 
Masse masse lykke til [emoji173]️[emoji7]så utrolig spennende! Nå vil det skje mye fremover her får man tro [emoji7][emoji106][emoji6]
 
Masse masse lykke til [emoji173]️[emoji7]så utrolig spennende! Nå vil det skje mye fremover her får man tro [emoji7][emoji106][emoji6]
Takk for det :Heartred
 
Kjip dag i dag :( Det går ikke veien denne gangen ser det ut til. Fortsatt kun ett egg som vokser, og jeg har hatt lavere doseøkning nå enn sist. Nå ser det ut til å bli enten avbrutt eller inseminasjon ... Har aldri sjekket om egglederne er åpne, så usikker på om jeg får sjekket det først. Deppa nå ...
 
Kjip dag i dag :( Det går ikke veien denne gangen ser det ut til. Fortsatt kun ett egg som vokser, og jeg har hatt lavere doseøkning nå enn sist. Nå ser det ut til å bli enten avbrutt eller inseminasjon ... Har aldri sjekket om egglederne er åpne, så usikker på om jeg får sjekket det først. Deppa nå ...
Så kjedelig[emoji53] Håper du får sjekka om eggleder er åpen sånn at inseminasjon er mulig[emoji175] Stor klem
 
Så kjedelig[emoji53] Håper du får sjekka om eggleder er åpen sånn at inseminasjon er mulig[emoji175] Stor klem
Takk :)
Man kan visst ikke sjekke eggleder midt i stimuleringen, så får evt sjekke senere. Tar uansett sjansen, så blir inseminasjon på mandag.
 
Back
Topp