Fra mor og barn til familie.

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Assistert-jentene
Novemberlykke 2015
Hei!

Da er jeg tilbake her på forumet.
Denne dagboken skal forhåpentligvis følge oss på veien fra å "bare" være mor og barn, til å bli en familie.
Høres kanskje rart ut, men for meg blir vi ikke en skikkelig familie før vi er minst 3. Selv om vi selvfølgelig kommer til å leve bra som "mor og sønn", skulle jeg ikke lykkes med søskenforsøk.

Jeg har altså en sønn som nå nærmer seg 10 mnd. Han er også et donorbarn. I skrivende stund har jeg såvidt begynt forberedelsene til et nytt forsøk. Jeg tok alle nødvendige blodprøver og celleprøve denne uken. Håpet er at jeg kanskje får til første forsøk før jul, men det er ikke noe stress ennå. Jeg må blant annet slutte å amme lillemann først, og det er ikke noe jeg kommer til å tvinge gjennom helt ennå.

Siden alderen min er såpass at jeg ikke kan vente veldig lenge (42), så er målet å ha gjort tre forsøk før jeg blir 43 (juni '17).

Håper å kunne få dele oppturer og nedturer med dere andre her inne. :)

PS Jeg har dagbok fra forrige forsøk liggende lengre bak i forumet :)
 
Last edited:
Velkommen tilbake :D Hyggelig å se deg her inne igjen og at se at alt er bra med dere to. Krysser fingrene for at nummer to sitter kjapt :)
 
Så gøy at du skal starte opp igjen :) Kjenner jeg nesten blir misunnelig, har lyst på søskenforsøk selv. Men jeg ammer, og Albert er bare 3 måneder. Så det blir en god stund til. Håper du lykkes fort, og at ammeslutten går greit. Jeg skal heie på deg :) Godt at alt er bra med dere.
 
Hei!

Da er jeg tilbake her på forumet.
Denne dagboken skal forhåpentligvis følge oss på veien fra å "bare" være mor og barn, til å bli en familie.
Høres kanskje rart ut, men meg blir vi ikke en skikkelig familie før vi er minst 3. Selv om vi selvfølgelig kommer til å leve bra som "mor og sønn", skulle jeg ikke lykkes med søskenforsøk.

Jeg har altså en sånn som nå nærmer seg 10 mnd. Han er også et donorbarn. I skrivende stund har jeg såvidt begynt forberedelsene til et nytt forsøk. Jeg tok alle nødvendige blodprøver og celleprøve denne uken. Håpet er at jeg kanskje får til første forsøk før jul, men det er ikke noe stress ennå. jeg må bla annet slitte å amem lillemann først, og det er ikke noe jeg kommer til å tvinge gjennom helt ennå.

Siden alderen min er såpass at jeg ikke kan vente veldig lenge (4), så er målet å ha gjort tre forsøk før jeg blir 43 (juni '17).

Håper å kunne få dele oppturer og nedturer med dere andre her inne. :)

PS jeg har dagbok fra forrige forsøk liggende lengre bak i forumet :)

Velkommen tilbake og gratulerer med han du har fra før :D

Gjør du dette alene? Hvor hører du til da? Veldig spennende og tøft i så fall :)
Masse lykke til med planlegging og etterhvert oppstart! :)
 
Velkommen tilbake :D Hyggelig å se deg her inne igjen og at se at alt er bra med dere to. Krysser fingrene for at nummer to sitter kjapt :)
Takk, og gratulerer med graviditet :)
 
Så gøy at du skal starte opp igjen :) Kjenner jeg nesten blir misunnelig, har lyst på søskenforsøk selv. Men jeg ammer, og Albert er bare 3 måneder. Så det blir en god stund til. Håper du lykkes fort, og at ammeslutten går greit. Jeg skal heie på deg :) Godt at alt er bra med dere.
Takk :) Koselig med lille Albert. Litt tidlig for deg nå ja, man må nyyyte tiden hjemme med mini først :)
 
Velkommen tilbake og gratulerer med han du har fra før :D

Gjør du dette alene? Hvor hører du til da? Veldig spennende og tøft i så fall :)
Masse lykke til med planlegging og etterhvert oppstart! :)
Takk! Ja, jeg gjør dette alene.
Jeg ble gravid ved Stork klinikk i DK sist, og står mellom Stork og Maigaard denne gangen. :)
 
Velkommen tilbake!! Syns også det er kjekt å se deg her igjen ❤❤ måtte det bli et kjapt besøk :) :)
 
Hei! Takk for det :)
Håper du har det bra!!!
:D joda fit for fight nå (første innsett etter ett år pause ufrivillig sådan) TD på mandag :O ;) karusell tjoheiii :p
 
Velkommen tilbake! Krysser fingrene for at veien til familien din blir kort! :)
 
:D joda fit for fight nå (første innsett etter ett år pause ufrivillig sådan) TD på mandag :O ;) karusell tjoheiii :p
Så godt å høre! Jeg var litt redd for å spørre ang. nye forsøk.
Jeg heier på deg, mer enn noen gang (om mulig) :)
 
Så godt å høre! Jeg var litt redd for å spørre ang. nye forsøk.
Jeg heier på deg, mer enn noen gang (om mulig) :)
Aldri vær redd for å spørre meg om noe kjære deg ❤❤❤ tusen takk for god heiing hihi ❤ også gleder jeg meg igjen å følge deg fremover håper og tror det skal gå bra og fort ;) :D
 
Kjenner på det skumle som skal komme, her jeg sitter og leser andres dagbøker med oppturer og nedturer. Både gleder og gruer meg til å komme i gang. Blir nok ikke før tidligst desember nå, for jeg må nok regne med like lang stimuleringstid denne gangen også. Noe som vil si at jeg må regne med rundt en måned fra oppstart til innsett. Gikk 25 dager på menopur sist. Da krasjer det med ferietur jeg skal ha i okt/november. Men, siden lillemann ikke er mer enn snart 10 mnd er det like greit. Da kan jeg amme frem til han blir 1 år, slik jeg hadde planlagt :)
 
Velkommen tilbake! Håper det blir en kort affære og at det klaffer på første forsøk:)
 
Da er jeg endelig i gang med prosjekt søsken. Det tok sin tid å avslutte amming, og deretter få tilbake mens. Men, nå har jeg hatt samtale med klinikken, og i dag fikk jeg reseptene i posten. Så da venter jeg bare på mensen, som er litt uregelmessig, men 3 uker siden forrige. :)
 
Da er jeg endelig i gang med prosjekt søsken. Det tok sin tid å avslutte amming, og deretter få tilbake mens. Men, nå har jeg hatt samtale med klinikken, og i dag fikk jeg reseptene i posten. Så da venter jeg bare på mensen, som er litt uregelmessig, men 3 uker siden forrige. :)
Så spennende[emoji176][emoji176]
 
Da er jeg endelig i gang med prosjekt søsken. Det tok sin tid å avslutte amming, og deretter få tilbake mens. Men, nå har jeg hatt samtale med klinikken, og i dag fikk jeg reseptene i posten. Så da venter jeg bare på mensen, som er litt uregelmessig, men 3 uker siden forrige. :)

Blir spennende å følge deg her inne da [emoji5]
 
Back
Topp