Fra 3kløver til 4kløver

Mon tro om det har noe med letrozol å gjøre? Eller kanskje det bare var sykdommen?
Tenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i natt :Heartred Så er veldig glad nå

Vedlegg

• IMG_0888.png
    IMG_0888.png
    1,3 MB · Visninger: 22
PP7, CD17:

Endelig er eggløsnings dagen her.
Egget slipper seint i kveld eller natt til i morgen.
Fikk lagt aksjer på tirsdag også legger vi i kveld og i morgen.
Håper virkelig det blir en baby denne mnd.
Føler jeg virkelig har satt inn støtet nå, har ikke drukket noe annet en vann siden mensen, jeg går ned i vekt. Spiser ikke noe godteri og fokuserer bare på rein mat.. Blir ikke mere ultraprosessert mat på meg. Det gjelder vel egentlig alle i huset.. men, mest meg :laughing002 Har også begynt med riktig Q10, tar alle riktige vitaminer. Så blir og leve sånn her i hvert fall til jeg blir gravid i svangerskapet og etter, trives veldig godt med det og føler at jeg er på et skikkelig godt spor :love7
Føler meg så glad og lettet for de positive testene, nå gleder jeg masse til DPO dager. Kanskje spådommen er riktig og lille jordebær blir til nå :love7

Vedlegg

• IMG_0905.png
    IMG_0905.png
    1,3 MB · Visninger: 10
  • IMG_0904.jpeg
    IMG_0904.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 9
PP7, CD18.. Eggløsning:

I dag fikk jeg endelig eggløsning :smiley-bounce012
Kom kl 09:30 i dag tidlig.. Er veldig glad jeg får såpass sterke smerter, for da vet jeg at den er..
La inn aksjer på Tirsdag og i går kveld/natt. Det skal være bra, for tirsdagens sperm skal være i live enda, forhåpentligvis.
Skulle i dag tidlig også, men måtte til legen med han minste. Han har fått halsbetennelse og hadde 80 i CRP stakkars. Fikk antibiotika så håper han blir fort frisk :Heartred Er virkelig ikke noe hyggelig når de små blir syke, og spes når dem ikke spiser noe mat.

Blir så spennende å se om det klaffer denne mnd, for i følge spådommen på ETZY så var jordebær et tegn, og det ser jeg mye av for tiden :laughing002
Gleder meg til å rykke på første test neste fredag 7 DPO

PP7, CD18.. Eggløsning:

I dag fikk jeg endelig eggløsning :smiley-bounce012
Kom kl 09:30 i dag tidlig.. Er veldig glad jeg får såpass sterke smerter, for da vet jeg at den er..
La inn aksjer på Tirsdag og i går kveld/natt. Det skal være bra, for tirsdagens sperm skal være i live enda, forhåpentligvis.
Skulle i dag tidlig også, men måtte til legen med han minste. Han har fått halsbetennelse og hadde 80 i CRP stakkars. Fikk antibiotika så håper han blir fort frisk :Heartred Er virkelig ikke noe hyggelig når de små blir syke, og spes når dem ikke spiser noe mat.

Blir så spennende å se om det klaffer denne mnd, for i følge spådommen på ETZY så var jordebær et tegn, og det ser jeg mye av for tiden :laughing002
Gleder meg til å rykke på første test neste fredag 7 DPO
Så spennende! Tenk om spådommen er riktig :laughing002 Blir en spennende uke nå!

Back
Topp