Tenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i natt Så er veldig glad nåMon tro om det har noe med letrozol å gjøre? Eller kanskje det bare var sykdommen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i natt Så er veldig glad nåMon tro om det har noe med letrozol å gjøre? Eller kanskje det bare var sykdommen?
Hurra!! Happy humpingTenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i natt Så er veldig glad nå
Nå føler jeg aksjelegging er så perfekt også. Ble i går, så tar vi i morgen og fredag! Håper det blir baby snartHurra!! Happy humping
Så spennende! Tenk om spådommen er riktig Blir en spennende uke nå!PP7, CD18.. Eggløsning:
I dag fikk jeg endelig eggløsning
Kom kl 09:30 i dag tidlig.. Er veldig glad jeg får såpass sterke smerter, for da vet jeg at den er..
La inn aksjer på Tirsdag og i går kveld/natt. Det skal være bra, for tirsdagens sperm skal være i live enda, forhåpentligvis.
Skulle i dag tidlig også, men måtte til legen med han minste. Han har fått halsbetennelse og hadde 80 i CRP stakkars. Fikk antibiotika så håper han blir fort frisk Er virkelig ikke noe hyggelig når de små blir syke, og spes når dem ikke spiser noe mat.
Blir så spennende å se om det klaffer denne mnd, for i følge spådommen på ETZY så var jordebær et tegn, og det ser jeg mye av for tiden
Gleder meg til å rykke på første test neste fredag 7 DPO
Da kommer jeg til å få sjokk Men, ja gleder meg til å teste. Forventer nesten at jeg blir gravid nåSå spennende! Tenk om spådommen er riktig Blir en spennende uke nå!