Fra 3kløver til 4kløver

Det er så grusomt, blitt noen tårer av og på de siste ukene :Heartred Gikk i kjelleren på PP6, om det ikke er noe nå så blir det tungt. Men, mannen er så flink til å trøste og støtte meg opp :Heartred Og Tusen takk gode du :Heartred
Åå det skjønner jeg så godt.. er ekstra tungt med sånne dager om ting ikke ser ut som man har håpet. Blir liksom et ekstra press på at det må gå innen da og da.. Håper alt på at det klaffer til 4 februar!! :Heartred Og om ikke vet jeg det ikke er langt unna:Heartred

Ja, ang sjekk så kommer jeg til å be om det om det ikke skjer noe i snart. Han får litt angst av tanken tror jeg. Er vel den stoltheten og at han ikke syntes det hadde vært noe særlig om sæden var dårlig. Han skal ned i vekt nå, starter i dag.

Det viste jeg ikke om progesteron, da lært jeg noe nytt :D
Samme greia med gubben her, får angst av tanken på å gjøre sitt i en kopp :hilarious:

Åå det skjønner jeg så godt.. er ekstra tungt med sånne dager om ting ikke ser ut som man har håpet. Blir liksom et ekstra press på at det må gå innen da og da.. Håper alt på at det klaffer til 4 februar!! :Heartred Og om ikke vet jeg det ikke er langt unna:Heartred
Ja :sad010 Hadde jo også håpet at jeg var gravid lenge før også, men det tar jo plutselig kjempelang tid. Føler meg så uheldig. Hvorfor kan det ikke bare skje snart :Heartred

Samme greia med gubben her, får angst av tanken på å gjøre sitt i en kopp :hilarious:
Ja, skjønner dem godt egentlig. Prøve å sette meg inn i den runke båsen i går(visualisere) :laughing002 kan skjønne de får litt klaustrofobi av tanken :laughing002

Ja :sad010 Hadde jo også håpet at jeg var gravid lenge før også, men det tar jo plutselig kjempelang tid. Føler meg så uheldig. Hvorfor kan det ikke bare skje snart :Heartred
Skjønner deg godt :Heartred Det er så urettferdig at det skal ta lenger tid for noen, og det føles som alt tar enda lenger tid når man har mistet.. men nå er det snart din tur!!! Det må det!:Heartred

Skjønner deg godt :Heartred Det er så urettferdig at det skal ta lenger tid for noen, og det føles som alt tar enda lenger tid når man har mistet.. men nå er det snart din tur!!! Det må det!:Heartred
Ja, men skjønner ikke hvorfor det er sånn her egentlig. Men, nå tror jeg faktisk det er mannen som er problemet. Han har lagt på seg en del. Sa det til han, så han skal ned nå. Men, skal spørre om han vil ta en sæd test. Vet han får hetta, så kanskje han får litt mere motivasjon også.

PP7, CD26, 8DPO … Når skal jeg lære!?!

Ja, når skal jeg lære at de testene bare er skygger.. Men, man blir så optimistisk et lite øyeblikk og håpe vokser.. Har liksom hatt så god følelse denne PP..:sorry:
Er jo bare 8 DPO så er jo enda tidlig, men føler alt håpet bare ble sugd ut av meg..
Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid, når man alltid har blitt fort gravid.. men, ja en eggleder er ikke akkurat det beste å ha det heller og nå er jeg 41 år..
Har sagt til mannen at det kan være hans svømmere så nå må han ned i vekt, evt skal spørre om han vil ta en sæd prøve. Kanskje han blir litt mere motivert da, siden det går mye på hans stolthet..

Håper sånn for deg denne PP! Er jo tidlig ennå, ikke gi opp helt ennå! :Heartred
Lurt at mannen gjør litt innsats også, det skal jo ikke bare stå på deg, spesielt når du ikke har et ideelt utgangspunkt. Min mann røyker, har bedt han om å slutte, men han er egentlig ikke motivert til det. Gidder ikke mase med mindre prøvingen begynner å drøye :dead:

Håper sånn for deg denne PP! Er jo tidlig ennå, ikke gi opp helt ennå! :Heartred
Lurt at mannen gjør litt innsats også, det skal jo ikke bare stå på deg, spesielt når du ikke har et ideelt utgangspunkt. Min mann røyker, har bedt han om å slutte, men han er egentlig ikke motivert til det. Gidder ikke mase med mindre prøvingen begynner å drøye :dead:
Han her snuser, noen ganger går det i et. Noen ganger kan det faktisk gå en uke uten. Men, han har jo lagt på seg en del nå det siste året. Han er glad i å kose seg. Tenker det må være litt hans svømmere også. Jeg har alltid merket når han kommer for det er en del, med de siste mnd har det vært minimalt for merker det så og si ikke. Men, nå merka jeg det og da ble jeg mere optimistisk. Tar vitaminer hverdag så kanskje effekten begynner og komme nå? Uannsett så må det jo skje snart.. :dead: blir så deppa av det her.

Hvis han klarer en uke uten, burde han klare å slutte! Og antar at vekt er en fertilitetsfaktor for menn også. Min mann liker også å kose seg, men har faktisk gått ned i det siste fordi han glemmer å spise fordi det er så travelt på jobb :smiley-ashamed004 Han er bare litt overvektig, så er nok ikke så farlig fra eller til.
Men det at du merker at det er lite sæd kan kanskje være et rødt flagg :wideyed: Håper vitaminer har begynt å hjelpe nå, alle har godt av det.
Skjønner at det er hardt med alt det her :sorry: Det må jo gå snart!

Hvis han klarer en uke uten, burde han klare å slutte! Og antar at vekt er en fertilitetsfaktor for menn også. Min mann liker også å kose seg, men har faktisk gått ned i det siste fordi han glemmer å spise fordi det er så travelt på jobb :smiley-ashamed004 Han er bare litt overvektig, så er nok ikke så farlig fra eller til.
Men det at du merker at det er lite sæd kan kanskje være et rødt flagg :wideyed: Håper vitaminer har begynt å hjelpe nå, alle har godt av det.
Skjønner at det er hardt med alt det her :sorry: Det må jo gå snart!
Tror vekt har mere å si en man egentlig er klar over selv. Mamma og x Stefaren min drakk øl og røyka.. han røyka som en hest. Han var 38 og tynn som en flis(danske) drakk noen få øl nesten hver dag faktisk og mamma var 43 mamma tok noen øl i helgen. Ikke sånn ukontrollert, men ja kos. Hadde jo bare voksne barn. Og mamma ble gravid med Lillesøster på første forsøk. De var normal vektige. Gubben er jo overvektig blitt, snuser og tar seg en øl innimellom. Jeg røyker ikke, drikker ikke, men er overvektig. Så tror vekta er problemet vårt. Han skal ned i vekt nå og jeg driver på. Og det er ikke mye vekt som må bort før det blir bra.

Men, dosene han gir har økt så håper det er et positivt tegn på at noe begynner å skjer

Tror vekt har mere å si en man egentlig er klar over selv. Mamma og x Stefaren min drakk øl og røyka.. han røyka som en hest. Han var 38 og tynn som en flis(danske) drakk noen få øl nesten hver dag faktisk og mamma var 43 mamma tok noen øl i helgen. Ikke sånn ukontrollert, men ja kos. Hadde jo bare voksne barn. Og mamma ble gravid med Lillesøster på første forsøk. De var normal vektige. Gubben er jo overvektig blitt, snuser og tar seg en øl innimellom. Jeg røyker ikke, drikker ikke, men er overvektig. Så tror vekta er problemet vårt. Han skal ned i vekt nå og jeg driver på. Og det er ikke mye vekt som må bort før det blir bra.

Men, dosene han gir har økt så håper det er et positivt tegn på at noe begynner å skjer
Fant det her: https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3521747/#sec15
Så det har nok en del å si ja. Bra det blir forsket på, siden det ofte antas det er kvinnen det er noe galt med. Men vi må jo få gode ingredienser til å lage baby :hilarious:

Tror mannen min veier mindre nå enn da vi prøvde på første, men nå røyker han istedet. Vi er 3 år eldre, men det har nok ikke så mye å si når vi fortsatt er såpass unge. Så da får vi se hvor lang tid det tar denne gangen, aksjelegging i PP2 er i gang :joyful:

Fant det her: https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3521747/#sec15
Så det har nok en del å si ja. Bra det blir forsket på, siden det ofte antas det er kvinnen det er noe galt med. Men vi må jo få gode ingredienser til å lage baby :hilarious:

Tror mannen min veier mindre nå enn da vi prøvde på første, men nå røyker han istedet. Vi er 3 år eldre, men det har nok ikke så mye å si når vi fortsatt er såpass unge. Så da får vi se hvor lang tid det tar denne gangen, aksjelegging i PP2 er i gang :joyful:
Nei, dere blir nok gravide snart :love7 Så spennende.. Her går vi annen hver gang:laughing002 Håper vi kommer i samme termin forum. Det hadde vært kjempe hyggelig.

Fortalte han om det her.. Nå må han slankes :laughing001

Nei, dere blir nok gravide snart :love7 Så spennende.. Her går vi annen hver gang:laughing002 Håper vi kommer i samme termin forum. Det hadde vært kjempe hyggelig.

Fortalte han om det her.. Nå må han slankes :laughing001
Heldigvis har ikke vi hastverk ennå uansett, jeg kan lett gå 3 PPer hvertfall :p Egentlig greit at vi ikke er synkronisert, da kan vi få tiden til å gå ved å følge med på hverandre :joyful: Hadde vært kjempegøy å være i samme termingruppe igjen! :woot:

Hahahah :laughing002

Heldigvis har ikke vi hastverk ennå uansett, jeg kan lett gå 3 PPer hvertfall :p Egentlig greit at vi ikke er synkronisert, da kan vi få tiden til å gå ved å følge med på hverandre :joyful: Hadde vært kjempegøy å være i samme termingruppe igjen! :woot:

Hahahah :laughing002
Ja, veldig enig! Nå som jeg er ferdig, så er det din tur.. Går dagene litt fortere også blir de mere spennende :love7 Når får du termin om det klaffe?

PP7, CD31, 13DPO:

Æsj, i dag har jeg en skikkelig dritt dag! Mensen i morgen, håper den kommer like fort som den går.. Gleder meg til neste PP..
Syntes de dagene her hvor man vet man ikke er gravid og skal gå igjennom mensen er skikkelig pyton!
Blir så deppa og drittlei egentlig.
Føler at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Blir så lei meg…
Mannen skal slutte og snuse når han er ferdig med de 8 boksene han har. Er veldig glad for det. Bestilte også en sæd test… vet den ikke er 100% men, om den blir dårlig så får han en liten oppvekker. Han har 0 peiling, men kanskje det er det som skal til for at han skal skjønne at sæden hans kan bli dårlig. Om det slår ut på testen vel og merke.

Vedlegg

• IMG_1548.jpeg
    IMG_1548.jpeg
    136,1 KB · Visninger: 10
Æsj, helt enig med deg :hungover: :hug003 vanskelig den tiden.. Vil liksom bare komme i gang igjen. Men du har bare tatt én testdag? Så du vet jo egentlig ikke.. Dumt å få opp håpet selvsagt, men en liten sjanse er det jo :Heartred

Lurer på om vi har testet den der? Den var vanskelig synes jeg, men den måler vel kun mengde. Men kanskje en start, om han vil gjøre det i en kopp på Ullevål etterpå? Fort gjort, ordentlig gjort til der osv. Men tar jo litt tid da, å komme seg til og fra.

Æsj, helt enig med deg :hungover: :hug003 vanskelig den tiden.. Vil liksom bare komme i gang igjen. Men du har bare tatt én testdag? Så du vet jo egentlig ikke.. Dumt å få opp håpet selvsagt, men en liten sjanse er det jo :Heartred

Lurer på om vi har testet den der? Den var vanskelig synes jeg, men den måler vel kun mengde. Men kanskje en start, om han vil gjøre det i en kopp på Ullevål etterpå? Fort gjort, ordentlig gjort til der osv. Men tar jo litt tid da, å komme seg til og fra.
Syntes det er så pyton! Vet TR kommer med et brak i morgen, har ikke flere tester. Får mange i morgen. Kjente på tapen i stad og der var det rosa utflod :dead: Hvorfor skal det være så jævelig vanskelig.. og blir gravid :arghh:

Han fikk angst av Ullvål, men ble med på den her. Vet den måler mengden, men føler de PP mnd vi har hatt frem til denne så har han hatt så lite. Nå var det faktisk mye mere mengde en tidligere. Kanskje vitaminene hjelper? Om den viser dårlig så får han nok en oppvekker. Han er litt i den fornektelsen at det ikke er noe galt med hans svømmere.. Vi har ikke hatt sex utenom Eggløsnings dagene nå.. så vet ikke helt mengden etter.. Men, etter TR så blir det å kjøre på så finner ut da, merker det når han kommer. Sa til han at nå må vi øke på sexen rundt eggløsning også for jeg kjenner jeg begynner og bli litt oppgitt. Jo mere jo bedre, uannsett så blir det en stor sannsynlighet for at jeg slipper fra høyre denne mnd så har ikke høye forventninger.

Dette ble kanskje litt langt å rotete :hilarious: men er bare så frustrert og møkka humør i dag :banghead:

PP7, CD31, 13DPO:

Æsj, i dag har jeg en skikkelig dritt dag! Mensen i morgen, håper den kommer like fort som den går.. Gleder meg til neste PP..
Syntes de dagene her hvor man vet man ikke er gravid og skal gå igjennom mensen er skikkelig pyton!
Blir så deppa og drittlei egentlig.
Føler at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Blir så lei meg…
Mannen skal slutte og snuse når han er ferdig med de 8 boksene han har. Er veldig glad for det. Bestilte også en sæd test… vet den ikke er 100% men, om den blir dårlig så får han en liten oppvekker. Han har 0 peiling, men kanskje det er det som skal til for at han skal skjønne at sæden hans kan bli dårlig. Om det slår ut på testen vel og merke.

Det er den verste tiden, å bare gå å vente på å få mens:confused: Spill av dager, der en kunne begynt mens på forhånd:shifty: Det er liv å ha noen "deppedager" der en sørger litt❤️

vet ikke hvor pålitelig den sædtesten er, men er da greit å bare gjøre det, så kanskje han får seg en liten støkk og wake-up call:p

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp