Tenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i nattMon tro om det har noe med letrozol å gjøre? Eller kanskje det bare var sykdommen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i nattMon tro om det har noe med letrozol å gjøre? Eller kanskje det bare var sykdommen?
Hurra!! Happy humpingTenker det kan være pga influensa/korona. Men, får topp i nattSå er veldig glad nå
Nå føler jeg aksjelegging er så perfekt også. Ble i går, så tar vi i morgen og fredag! Håper det blir baby snartHurra!! Happy humping![]()
![]()
![]()
![]()
Så spennende! Tenk om spådommen er riktigPP7, CD18.. Eggløsning:
I dag fikk jeg endelig eggløsning
Kom kl 09:30 i dag tidlig.. Er veldig glad jeg får såpass sterke smerter, for da vet jeg at den er..
La inn aksjer på Tirsdag og i går kveld/natt. Det skal være bra, for tirsdagens sperm skal være i live enda, forhåpentligvis.
Skulle i dag tidlig også, men måtte til legen med han minste. Han har fått halsbetennelse og hadde 80 i CRP stakkars. Fikk antibiotika så håper han blir fort friskEr virkelig ikke noe hyggelig når de små blir syke, og spes når dem ikke spiser noe mat.
Blir så spennende å se om det klaffer denne mnd, for i følge spådommen på ETZY så var jordebær et tegn, og det ser jeg mye av for tiden
Gleder meg til å rykke på første test neste fredag 7 DPO
Da kommer jeg til å få sjokkSå spennende! Tenk om spådommen er riktigBlir en spennende uke nå!
Åå spennende!! Håper sånnPP7, CD18.. Eggløsning:
I dag fikk jeg endelig eggløsning
Kom kl 09:30 i dag tidlig.. Er veldig glad jeg får såpass sterke smerter, for da vet jeg at den er..
La inn aksjer på Tirsdag og i går kveld/natt. Det skal være bra, for tirsdagens sperm skal være i live enda, forhåpentligvis.
Skulle i dag tidlig også, men måtte til legen med han minste. Han har fått halsbetennelse og hadde 80 i CRP stakkars. Fikk antibiotika så håper han blir fort friskEr virkelig ikke noe hyggelig når de små blir syke, og spes når dem ikke spiser noe mat.
Blir så spennende å se om det klaffer denne mnd, for i følge spådommen på ETZY så var jordebær et tegn, og det ser jeg mye av for tiden
Gleder meg til å rykke på første test neste fredag 7 DPO
Jaaa, tenkte på detÅå spennende!! Håper sånnså tilbake og min el var på cd22!!!!! Den gangen er hvor det klaffet nå, også unormalt sen for meg. Men da får vi jo veldig tykk og fin slimhinne, klar for å ta i mot et egg
![]()
Så flink du er! Alt ligger hvert fall tilretteJaaa, tenkte på detHar blitt helt ekstrem på kostholdet mitt nå også, så håper det vil hjelpe.
Har aldri vært så sunn før som jeg er nåSå flink du er! Alt ligger hvert fall tilrette![]()
Så utrolig godt jobbet!Har aldri vært så sunn før som jeg er nåHar kun drukket vann.. Ikke saft, melk, kaffe eller brus. Spiser alt fra bunn av og ikke noe ultraprossert. Kommer til å leve sånn til jeg blir gravid og tiden etter. Trives med det selv om jeg føler meg litt ekstrem
![]()
TakkSå utrolig godt jobbet!Og så bra at du har funnet en metode som funker for deg! Håper virkelig det gir resultater denne runden!
![]()
Håper du har rettSå flink du har vært med kostholdetMye murringer og strekk i eggleder kan være veldig gode tegn på spire på gang
Håper sånn du får en positiv test om ikke mange dagene
![]()
Det er så grusomt, blitt noen tårer av og på de siste ukeneSånne merkedager er tunge, og da føles det bare så ekstra fint og spesielt om en har en ny spire I magen å glede seg overHåper sånn med deg
![]()
![]()
Ja, ang sjekk så kommer jeg til å be om det om det ikke skjer noe i snart. Han får litt angst av tanken tror jeg. Er vel den stoltheten og at han ikke syntes det hadde vært noe særlig om sæden var dårlig. Han skal ned i vekt nå, starter i dag.Krysser fingrene! Dette blir spennendeAng sjekk av mannen, det er veldig lettvindt da han kan bestille time selv, da er det masse både dager og tider å ta av. Om det ikke klaffer nå kan det jo være greit å vite. Fort gjort..i en kopp
Flink du er med kostholdet forresten! Og jeg merker at progesteronet gir ulvehunger.. Så er nok litt det som driver nå!