Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Ja, ble faktisk veldig glad når det kom blod. Overtenker alt, så det er en lettelse :smiley-ashamed004 Sitter og kjenner på det i dag, at det hadde vært hyggeligere å være gravid en å blø :sorry: Er så jævlig surt egentlig.. Skulle hatt en baby i Februar, nå skulle jeg jo egentlig være gravid, men nei da.. Ble frarøvet begge deler :sad010Ja, tenk at du skulle jo egentlig hatt baby i september.. Det er så vondt å tenke på sånt. Håper virkelig det sitter fort for oss begge to nå :Heartred Klem på deg å snupp:Heartred Heier på oss

Ja, det er lissom uunngåelig når man ser testene går feil vei, at blødning må til❤️ Dritkjipt å gå gjennom det, men må det for å få spiren en så sårt ønsker seg :sad010 :Heartred Håper spiren sitter i denne pp, kjære du:smiley-angelic001:Heartred

Skulle akkurat til å si det, ved min exu kom det jo blødninger hver «vanlige» mens-tid :Heartred Så var veldig flaks at jeg fortsatte å teste. Men godt å se at det ser ut som HCG er ute hos deg, selv om det absolutt ikke var slik det skulle gå:sad010Krysser alt for en spire som holder helt til termin neste måned!!:smiley-angelic001
Uff, ja det er virkelig skummelt det der! Man tror alt er over, men så plutselig går det alvorlig galt. Jeg har bare 1 eggleder igjen. Så det er min største frykt å få en ny EXU selv om sjansen er liten :Heartred Syntes det gikk veldig fort, men er veldig glad for det. Håper det blir en liten som sitter snart. Har mere trua nå en det jeg hadde. Merker at alle endringer og vekt ned gang som jeg har gjort, har en positiv innvirkning :Heartred Er sikker på at jeg blir gravid nå om ikke lenge, MED en termin spire :love017

Samme her. Hvis ikke jeg hadde fortsatt å teste, så hadde kanskje exu fått utvikle seg lenger (jeg stusset veldig over at testene ble sterkere selv etter at jeg blødde såpass mye med koagler og alt). Skumle greier! :nailbiting: :depressed:
Kjempe skummelt :arghh: Skulle ønske det ikke var mulig at det kunne feste seg så feil.

Ja, det er lissom uunngåelig når man ser testene går feil vei, at blødning må til❤️ Dritkjipt å gå gjennom det, men må det for å få spiren en så sårt ønsker seg :sad010 :Heartred Håper spiren sitter i denne pp, kjære du:smiley-angelic001:Heartred
Ikke sant :sad010Men, det eneste positive i det er at da vet man at man fortsatt kan bli gravide. Må bare ha det riktig egget :Heartred Så håper virkelig det slipper snart. Snart blir det baby :Heartred Og nå blir det noen spennende dager med deg :smiley-bounce022

Litt bilder fra gårsdagens kvelds tur :Heartred

Vedlegg

• 66756C30-7788-47A1-A2DA-752E04E991D4.jpeg
    66756C30-7788-47A1-A2DA-752E04E991D4.jpeg
    549,2 KB · Visninger: 32
  • IMG_6129.jpeg
    IMG_6129.jpeg
    439,8 KB · Visninger: 38
  • IMG_6136.jpeg
    IMG_6136.jpeg
    780,5 KB · Visninger: 34
Ikke sant :sad010Men, det eneste positive i det er at da vet man at man fortsatt kan bli gravide. Må bare ha det riktig egget :Heartred Så håper virkelig det slipper snart. Snart blir det baby :Heartred Og nå blir det noen spennende dager med deg :smiley-bounce022

Er rett og slett slik en må tenke; at når det rette egget slippes, så blir det terminspire, kjære du❤️ :love017 :smiley-angelic001 Vært viktig for meg iallefall å se på det positive i det meste, også prøvingen.
Forrige gang brukte vi 7pp og mistet 3 ganger før mini satt hele veien til mål:Heartred Er litt spent nå altså, men har fortsatt ikke trua, faktisk:angelic: Og jeg er litt der at jeg tenker det skjer når det skjer:happy119

Er rett og slett slik en må tenke; at når det rette egget slippes, så blir det terminspire, kjære du❤️ :love017 :smiley-angelic001 Vært viktig for meg iallefall å se på det positive i det meste, også prøvingen.
Forrige gang brukte vi 7pp og mistet 3 ganger før mini satt hele veien til mål:Heartred Er litt spent nå altså, men har fortsatt ikke trua, faktisk:angelic: Og jeg er litt der at jeg tenker det skjer når det skjer:happy119
Ja, for et egg vil være bra til slutt! Når alt annet er bra, så må det gå :Heartred Bare synd de ikke har den samme kvaliteten nå som for 15-10 år siden :dead:
Og være positiv er så viktig, for vi og dem rundt oss skal også ha det bra selv om det er tøft å stå i mnd etter mnd. men, negativitet vil bare gjøre det være.. Er jo så surt nå, men jeg kan virkelig ikke grave meg ned. Må heller se frem til EL og håpe på det beste :Heartred
Utrolig vondt at du måtte oppleve å miste 3 :sad010Er utrolig hvor mange nedturer man må gå igjennom noen ganger før oppturen kommer..

Jeg Må bare Dele :Heartred
Mammaer (og vordende mammaer) – dere må sjekke ut Spirebarn.no!

En venninne av meg har nylig startet en nydelig nettbutikk med babyutstyr og klær, og jeg elsker hvor gjennomført og personlig alt er! Hun kombinerer nye klær og utstyr med brukte skatter, og det kommer jevnlig påfyll!

Akkurat nå har hun 20 % på utstyr til vogna for å gjøre den klar for vår og sommer: Spire vognpose, UV-nett, myggnett og solskjerm!
Alt er håndplukket med kjærlighet og praktiske behov i tankene. Tilbudet varer til 8. mars – anbefales så varmt!

Følg @spirebarn på Instagram og ta en titt – det er virkelig verdt det.

PP11(PP1Etter Kjemisk), CD4

Får starte med å oppdatere samtalen jeg hadde med legen i går.. Veldig Positivt :Heartred
Han sa at kjemisk er leit, men viktig å se det positive i det.. Med at kroppen min er i gang, at de positive endringene jeg startet med i Januar har begynt å vise seg. At jeg fortsatt kan bli gravid som er et tegn på at alt funker som det skal. Nå er det kun gull egget som må slippe :smiley-bounce022 Og jeg skal fortsette med det jeg gjør.
Når jeg blir gravid igjen, så vil han at jeg skal teste etter økning og ta kontakt med han så setter vi opp en oppfølgings plan fremover.

Nå bare håper jeg at det vil skje om ikke lenge… Må bare x alt som x kan :Heartred
Har vært litt i kjelleren i dag med tårer og litt tung til sinns. Godt å få det litt ut med mannen og prate om de tunge tankene som kommer.

Startet å Tempe i dag også, TR er over og første EL test er tatt for syklus Rapport på PreMom.

EL mest sannsynlig på 17 mai.. Håper den kommer før egentlig.. Tenker CD 13 Natt til 14

Vedlegg

• IMG_6241.jpeg
    IMG_6241.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 36
  • IMG_6246.jpeg
    IMG_6246.jpeg
    221,6 KB · Visninger: 35
  • IMG_6245.jpeg
    IMG_6245.jpeg
    94,4 KB · Visninger: 32
Ang De talle 11 Eller 11.1

Som jeg skrev om her
IMG_6248.jpeg

I går kom det opp igjen.. Barnevogna vi ønsker oss er plutselig satt ned fra 13k til 11k

IMG_6198.jpeg

Så da kom det igjen da.. Så da var det bare å sjekke hva det betyr når det kommer i Graviditets sammenheng :love017 :laughing002

IMG_6202.jpeg

IMG_6203.jpeg

Så spennende med engletall! Satser på at det gjør susen :love7 Så god lege du har også, imponert!
Haha, akkurat nå så holder denne lille overtroen min meg oppe. Håper liksom at det er et tegn på en graviditet om ikke lenge :Heartred Kjenner at jeg er så i kjelleren i dag. Liker virkelig ikke være her, så prøver og finne alt som er positivt som kan dra meg litt opp. Legen er helt fantastisk :Heartred Er så glad for at jeg har han.

Ja, for et egg vil være bra til slutt! Når alt annet er bra, så må det gå :Heartred Bare synd de ikke har den samme kvaliteten nå som for 15-10 år siden :dead:
Og være positiv er så viktig, for vi og dem rundt oss skal også ha det bra selv om det er tøft å stå i mnd etter mnd. men, negativitet vil bare gjøre det være.. Er jo så surt nå, men jeg kan virkelig ikke grave meg ned. Må heller se frem til EL og håpe på det beste :Heartred
Utrolig vondt at du måtte oppleve å miste 3 :sad010Er utrolig hvor mange nedturer man må gå igjennom noen ganger før oppturen kommer..

Herregud, har jeg ikke svart deg:bag: Sorry❤️
Ja, det er jeg helt sikker på, tar bare litt tid noen ganger❤️ Kan ikke gi opp fordet om en er blitt litt eldre:smiley-bounce022 Det er bare så sjukt mye som skal klaffe for å bli gravid, skal være perfekte forhold for at det skal utvikle seg og bli til en liten spire som fester seg:love7 Det er vondt å miste, og en kjenner på en stor sorg, men gjelder bare å sørge, få ut tårene og opp på hesten igjen❤️ Ikke så mye annet enn får gjort heller, uansett:smiley-ashamed005:hilarious:

Jeg har mistet 10+ ganger før, så vet det er en del av gamet, og dess eldre en er, dess større er jo dessverre sjansen for nettopp dét, men tenker heller at det skjer når det skjer:binkybaby:love017

Takk :love017 Elsker å ta bilder! Verden er utrolig vakker, og tenk hvor heldige vi er som får oppleve det :Heartred

Er bare å prøve å nyte hver eneste dag, og finne 3 ting en er takknemlig for- f.eks å ta nydelige bilder:love7 Se det fine i naturen, kjæresten, kjæledyr, familie eller venner❤

Back
Topp