TakkDu er kjempegod!
Jeg har dessverre startet igjen, klarer ikke å ta alle utfordringene på en gang![]()
Det skjønner jeg godt.. Det er viktig å ta sånne valg når man føler seg klar for det
Skal heie på deg hele veien når det er din tur 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDu er kjempegod!
Jeg har dessverre startet igjen, klarer ikke å ta alle utfordringene på en gang![]()
Skal heie på deg hele veien når det er din tur 
Takk
Det skjønner jeg godt.. Det er viktig å ta sånne valg når man føler seg klar for detSkal heie på deg hele veien når det er din tur
![]()

16 Uker..
Tenk at det er 16 uker siden jeg tok min siste røyk! Altså det er så deilig at det har vært så lett og slutte.. Savner det ikke i det helle tattMåtte slutte og drikke kaffe de første 2 mnd og Sluttet helt å drikke vin/alkohol også, for med det så følger røyksuget… Er veldig stolt av meg selv som har Stoppet med den røyken
![]()

PP11, CD1
Endelig begynte jeg å blø, trodde ikke at jeg skulle bli glad for det, men da kan vi starte ny PP og håpe det blir vår tur snartDrt fine med kjemisk er at man vet at man kan bli gravid. Så vi får bare håpe gullegget slipper snart
![]()
Skulle selv vært halvveis i graviditet med termin i september, men slik ble det ikkeSå utrolig flink du har vært!16 Uker..
Tenk at det er 16 uker siden jeg tok min siste røyk! Altså det er så deilig at det har vært så lett og slutte.. Savner det ikke i det helle tattMåtte slutte og drikke kaffe de første 2 mnd og Sluttet helt å drikke vin/alkohol også, for med det så følger røyksuget… Er veldig stolt av meg selv som har Stoppet med den røyken
![]()

Ja, ble faktisk veldig glad når det kom blod. Overtenker alt, så det er en lettelseSå bra du slapp å bli gående å vente lenger på blødningVet det er fryktelig tøft, når en skulle vært i en termingruppe istedenfor.
Skulle selv vært halvveis i graviditet med termin i september, men slik ble det ikke
Heier deg hele veien fram til terminspiren, kjære du
Klemmepå
![]()
Sitter og kjenner på det i dag, at det hadde vært hyggeligere å være gravid en å blø
Er så jævlig surt egentlig.. Skulle hatt en baby i Februar, nå skulle jeg jo egentlig være gravid, men nei da.. Ble frarøvet begge deler
Ja, tenk at du skulle jo egentlig hatt baby i september.. Det er så vondt å tenke på sånt. Håper virkelig det sitter fort for oss begge to nå
Klem på deg å snupp
Heier på ossKjempe kjempe kjedeligDette var trist å lese.. det var ikke slik det skulle gåkjenner alt for godt til disse kjemiske, håper det går bra med deg, og at terminspiren sitter på neste el
God klem![]()

Veldig unødvendig at man skal få det altså. Men, må bare håpe det blir en termin spire om ikke lenge. Trøster meg med tanken om at det var et dårlig egg og heller nå en seinere
klemTusen takkSå utrolig flink du har vært!![]()

Helt sant. Nå må neste egg være gulleggetKjempe kjempe kjedeligVeldig unødvendig at man skal få det altså. Men, må bare håpe det blir en termin spire om ikke lenge. Trøster meg med tanken om at det var et dårlig egg og heller nå en seinere
klem
Og jeg hadde termin 1.juni med den som endte i MA og 11.desember med den som endte i SA. Er født 11/11 også, så mye entall på meg ogEngletall
Termin på Januar babyen som ikke ble noe av var 11/1 så vi går nå inn i PP11, PP 1 etter kjemisk med ny mens Termin 11 Februar
Herregud så morsomt.. Hva blir det neste, en egget tvillinger?![]()

Herregud, så morsomtOg jeg hadde termin 1.juni med den som endte i MA og 11.desember med den som endte i SA. Er født 11/11 også, så mye entall på meg og![]()
Det må bare bety noe
Det sies at alle gode ting er 3.. 1+1+1=3Håper det!Herregud, så morsomt![]()
Det må bare bety noe
Det sies at alle gode ting er 3.. 1+1+1=3

DittoHeier masse på deg![]()

Skulle akkurat til å si det, ved min exu kom det jo blødninger hver «vanlige» mens-tidEr viktig å dobbelt sjekke selv om man blør, da vet man at det er over![]()
Så var veldig flaks at jeg fortsatte å teste. Men godt å se at det ser ut som HCG er ute hos deg, selv om det absolutt ikke var slik det skulle gå
Krysser alt for en spire som holder helt til termin neste måned!!
Samme her. Hvis ikke jeg hadde fortsatt å teste, så hadde kanskje exu fått utvikle seg lenger (jeg stusset veldig over at testene ble sterkere selv etter at jeg blødde såpass mye med koagler og alt). Skumle greier!Skulle akkurat til å si det, ved min exu kom det jo blødninger hver «vanlige» mens-tidSå var veldig flaks at jeg fortsatte å teste. Men godt å se at det ser ut som HCG er ute hos deg, selv om det absolutt ikke var slik det skulle gå
Krysser alt for en spire som holder helt til termin neste måned!!
![]()