Det er jo en helt utrolig innsats av deg for enorme helsegevinsterDet er helt lov og si. Vi er alle mennesker med våre egne følelser og tanker om ting. Ikke alt som passer for alleOg det er en mening med alt som skjer. Så bra du ble gravid så fort etter. Er litt spent på om det vil ta lang tid til neste gang. Har bare en eggleder
Vi mistet i Juni i fjor, uke 8. men, etter at jeg gikk ned 12 kilo så tror jeg kroppen ble litt mere fruktbar. Har slutta og røyke og ikke mere vin kvelder siden starten av Januar. Så x alt for at det blir baby snart
![]()

Og det er en mening med alt som skjer. Så bra du ble gravid så fort etter. Er litt spent på om det vil ta lang tid til neste gang. Har bare en eggleder
Vi mistet i Juni i fjor, uke 8. men, etter at jeg gikk ned 12 kilo så tror jeg kroppen ble litt mere fruktbar. Har slutta og røyke og ikke mere vin kvelder siden starten av Januar. Så x alt for at det blir baby snart
Så føler at det er nå eller aldri. Må bare gi alt kjenner jeg. Også blir det så fint for han lille å ha en tett søsken og vokse opp med. De to andre er 12 og 18 år eldre 

Urettferdig til 1000- livet er ordentlig heavy, dritt og hardt noen ganger
Håper terminspiren sitter i neste pp
Sender mange trøsteklemmer din vei
var ikke sånn dette skulle gå. Forstår godt at du ikke turte teste. Det er jo fryktelig skummelt når man endelig har fått strekene man ventet på.. Men jeg vet den skal sitte snart!!! Ekstra fruktbar etter kjemisk/sa sier de jo. Det har jo festet seg, det er jo noe
Er kjempe skummelt.. Håper virkelig det. Rart å tenke på at neste uke så er det 1 år siden eggløsningen jeg ble gravid med Mai babyen vår
håper det blir fortgang i ting hvis det er slik at det har gått galt, grusomt å gå og vente på noe man vet kommer likevel
Er så dritt å bli gående å vente på blødning, håper det starter snarlig