Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Det er helt lov og si. Vi er alle mennesker med våre egne følelser og tanker om ting. Ikke alt som passer for alle :Heartred Og det er en mening med alt som skjer. Så bra du ble gravid så fort etter. Er litt spent på om det vil ta lang tid til neste gang. Har bare en eggleder :arghh: Vi mistet i Juni i fjor, uke 8. men, etter at jeg gikk ned 12 kilo så tror jeg kroppen ble litt mere fruktbar. Har slutta og røyke og ikke mere vin kvelder siden starten av Januar. Så x alt for at det blir baby snart :Heartred
Det er jo en helt utrolig innsats av deg for enorme helsegevinster :D Håper virkelig at den sitter for dere snarere enn snarest! :Heartpink

Det er jo en helt utrolig innsats av deg for enorme helsegevinster :D Håper virkelig at den sitter for dere snarere enn snarest! :Heartpink
Tusen takk :Heartred Jeg blir 42 i november :angelic: Så føler at det er nå eller aldri. Må bare gi alt kjenner jeg. Også blir det så fint for han lille å ha en tett søsken og vokse opp med. De to andre er 12 og 18 år eldre :hilarious:

Tusen takk :Heartred Jeg blir 42 i november :angelic: Så føler at det er nå eller aldri. Må bare gi alt kjenner jeg. Også blir det så fint for han lille å ha en tett søsken og vokse opp med. De to andre er 12 og 18 år eldre :hilarious:
Skjønner godt at dere ønsker et søsken. Hvor gammel er minste? Det høres ut som du har gjort alt du kan for å legge til rette for at dere skal lykkes. Mer enn det får man jo dessverre ikke gjort :Heartpink Jeg er 40 og har kjent på den samme "nå eller aldri"-følelsen. Syns det var fint å komme inn i forumet her og se at vi er mange i samme båt både mht alder og mislykkede svangerskap. Håper at alle lykkes til slutt. Det er vondt å ikke få det til.

Skjønner godt at dere ønsker et søsken. Hvor gammel er minste? Det høres ut som du har gjort alt du kan for å legge til rette for at dere skal lykkes. Mer enn det får man jo dessverre ikke gjort :Heartpink Jeg er 40 og har kjent på den samme "nå eller aldri"-følelsen. Syns det var fint å komme inn i forumet her og se at vi er mange i samme båt både mht alder og mislykkede svangerskap. Håper at alle lykkes til slutt. Det er vondt å ikke få det til.
Han ble født Mars 2023, ble gravid med han samme år som jeg fylte 39. Ja, det forumet her er virkelig gull verdt :Heartred Er så fint at vi er i alle aldersgrupper og at vi er så mange som er nær eller har rundet 40 tallet. Man får så mye støtte, hjelp og råd :Heartred Man mister i hvert fall ikke håpet her inne. Er så mange utrolige historier og fine heiagjenger :Heartred

Er så ufattelig lei meg på dine vegne, kjære du :sad010 Urettferdig til 1000- livet er ordentlig heavy, dritt og hardt noen ganger:smiley-angry017 Håper terminspiren sitter i neste pp:Heartred:smiley-angelic001 Sender mange trøsteklemmer din vei❤️
Kan virkelig signere det!! Som jeg sa til mamma, må alltid være noe dritt.. Hvorfor kan ikke det ikke ting man ønsker gå på skinner noen ganger… :arghh: Takk kjære du, håper det samme, nå bare håper jeg at det starter å blø snart så vi kan komme oss inn i ny PP og håpe på det beste! :Heartred

Klem! Ikke noe gøy å høre dette... Jeg ville heller ikke testet og testet, så det er ikke dumt tenkt. <3 Testene gjør jo dessverre ikke noe fra eller til, uansett utfall. :(
Blir faktisk litt glad når jeg leser det her :Heartred Tenkte at jeg testet kun en gang med de to først og 3 ganger med han minste. Så hvorfor mere nå!?! Man vil jo gjerne stole på kroppen sin og tenke at det her går helle veien.. uff, men men sånn er det ikke alltid. Nei, dem gjør jo egentlig ikke det heller de testene.. Håper det sitter neste gang.. :Heartred Alle gode ting er 3

Ååånei, dette var forferdelig leit å lese :crybaby2var ikke sånn dette skulle gå. Forstår godt at du ikke turte teste. Det er jo fryktelig skummelt når man endelig har fått strekene man ventet på.. Men jeg vet den skal sitte snart!!! Ekstra fruktbar etter kjemisk/sa sier de jo. Det har jo festet seg, det er jo noe :Heartred Heier og tenker på deg!
Jaaaa :sorry: Er kjempe skummelt.. Håper virkelig det. Rart å tenke på at neste uke så er det 1 år siden eggløsningen jeg ble gravid med Mai babyen vår :sorry: Håper vi blir gravide det året her med en liten som sitter hele veien. Skal absolutt ikke gi oss.. for den som gir seg er en dritt eller hva :Heartred Du er bare skjønn, setter stor pris på deg, en dag kommer jeg etter :Heartred

Æsj, det var ikke slik det skulle gå :shy: håper det blir fortgang i ting hvis det er slik at det har gått galt, grusomt å gå og vente på noe man vet kommer likevel ❤️

Æsj, det var ikke slik det skulle gå :shy: håper det blir fortgang i ting hvis det er slik at det har gått galt, grusomt å gå og vente på noe man vet kommer likevel ❤️
Føler det er veldig synd på oss og @Tinycow :Heartred Nå syntes jeg faktisk at vi 3 fortjener hver vår positive test og en liten termin spire :Heartred Er kjempe kjedelig at det skal ende sånn her.

Kan virkelig signere det!! Som jeg sa til mamma, må alltid være noe dritt.. Hvorfor kan ikke det ikke ting man ønsker gå på skinner noen ganger… :arghh: Takk kjære du, håper det samme, nå bare håper jeg at det starter å blø snart så vi kan komme oss inn i ny PP og håpe på det beste! :Heartred

Livet er ikke for pyser, det er sikkert og visst:sad010 Er så utrolig lei meg på dine vegne:confused: Gjør så vondt å miste den lille:sad002 Er så dritt å bli gående å vente på blødning, håper det starter snarlig❤️ Krysser alt jeg kan for at terminspiren sitter i neste pp:smiley-angelic001:Heartred

PP11(PP1Etter Kjemisk), CD1

Endelig begynte jeg å blø, trodde ikke at jeg skulle bli glad for det, men da kan vi starte ny PP og håpe det blir vår tur snart :Heartred Drt fine med kjemisk er at man vet at man kan bli gravid. Så vi får bare håpe gullegget slipper snart :Heartred

Vedlegg

• temp_image_B9606D6A-2B47-4C18-92D1-267A8CC80112.webp
    temp_image_B9606D6A-2B47-4C18-92D1-267A8CC80112.webp
    126,9 KB · Visninger: 47
Last edited:
Livet er ikke for pyser, det er sikkert og visst:sad010 Er så utrolig lei meg på dine vegne:confused: Gjør så vondt å miste den lille:sad002 Er så dritt å bli gående å vente på blødning, håper det starter snarlig❤️ Krysser alt jeg kan for at terminspiren sitter i neste pp:smiley-angelic001:Heartred
Veldig enig :Heartred Må bare stå i stormen å håpe på bedre tider :Heartred

16 Uker..

Tenk at det er 16 uker siden jeg tok min siste røyk! Altså det er så deilig at det har vært så lett og slutte.. Savner det ikke i det helle tatt :Heartred Måtte slutte og drikke kaffe de første 2 mnd og Sluttet helt å drikke vin/alkohol også, for med det så følger røyksuget… Er veldig stolt av meg selv som har Stoppet med den røyken :smiley-bounce022

Vedlegg

• IMG_6066.jpeg
    IMG_6066.jpeg
    216,4 KB · Visninger: 32
  • IMG_6067.jpeg
    IMG_6067.jpeg
    186,1 KB · Visninger: 35
  • IMG_6068.jpeg
    IMG_6068.jpeg
    190,1 KB · Visninger: 36
16 Uker..

Tenk at det er 16 uker siden jeg tok min siste røyk! Altså det er så deilig at det har vært så lett og slutte.. Savner det ikke i det helle tatt :Heartred Måtte slutte og drikke kaffe de første 2 mnd og Sluttet helt å drikke vin/alkohol også, for med det så følger røyksuget… Er veldig stolt av meg selv som har Stoppet med den røyken :smiley-bounce022
Du er kjempegod!
Jeg har dessverre startet igjen, klarer ikke å ta alle utfordringene på en gang :shy:

Back
Topp