God klem til deg. Er skikkelig dritt. Håper også at det går bedre neste gang for degJa, man blir litt sånn hvorfor gjorde jeg ikke det.. da hadde jeg viste det nå at det ikke gikk. Men, men får ikke gjort noe med det nå. Håper det går bedre neste gang og at jeg slipper 10 ny PP![]()

Håper terminspiren sitter i neste pp
Sender mange trøsteklemmer din vei
var ikke sånn dette skulle gå. Forstår godt at du ikke turte teste. Det er jo fryktelig skummelt når man endelig har fått strekene man ventet på.. Men jeg vet den skal sitte snart!!! Ekstra fruktbar etter kjemisk/sa sier de jo. Det har jo festet seg, det er jo noe
Det var jo sånn det ble til meg, først strek så ventet jeg to dager (4+2) og da var den nesten helt borte
Jo, takk for det. Kun den ene som hadde hjerteaksjon forrige ultralyd. Spent på om den andre er "borte" på neste ul, legen mente den ville forsvinne
Har lenge vært veldig usikker på om jeg egentlig er klar for én til, så ble ganske lettet over at ikke begge var levedyktige (om det er innafor å si). Hadde mistanker om tvillinger fra start pga veldig høy hcg.