mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Nei, nei, nei, kjære du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei, så utrolig leit! Nå skulle det jo endelig være din tur4+1….Oppdatering Fra Legen
Jeg har ikke tatt noen G tester siden tirsdag. Rett og slett pga angst for at det ikke skal gå. Legen min ringte meg nå og var ikke fornøyd med blodprøven min. Så skal ta ny på mandag. Tok en G test nå på utvannet urin. Det er ikke noe økning. Skal holde meg i 2 timer nå og se om neste test blir litt sterkere noe jeg er redd den ikke blir.. så da gikk det ikke denne gangen heller! Nesten gang skal jeg bitte i det sure eplet å teste uansett hvor angst jeg får![]()
Stor klem 

Ja, har tenkt det samme. Virker som om han teller uker i svangerskapet i USA lenge innimellom ogsåOpplevde det samme og tror den bare er i en annen tidssone faktisk![]()
Jeg stoppet og teste og var så dum og droppet ekstra blodprøve pga de sa på kontoret at det var en kjempe fin prøve.. Og jeg ble så stressa og redd det skulle gå galt, også gikk det galt.. Veldig kjedeligNei, så utrolig leit! Nå skulle det jo endelig være din tur![]()
Forstår deg også veldig godt mtp testing. Jeg var fylt med angst hele tiden nå i mars/april. Samtidig var det litt lettere å takle da jeg endelig begynte å blø
Skulle ønske han ringte meg før, men han hadde ikke mulighet.. nå blir det bare å vente på første blødning. Har virkelig ikke troen, for mener testene burde vært mye sterkere selv om det var litt utvannet urin?Ja, de burde sannsynligvis vært litt sterkere. Men håper på et mirakel for degJeg stoppet og teste og var så dum og droppet ekstra blodprøve pga de sa på kontoret at det var en kjempe fin prøve.. Og jeg ble så stressa og redd det skulle gå galt, også gikk det galt.. Veldig kjedeligSkulle ønske han ringte meg før, men han hadde ikke mulighet.. nå blir det bare å vente på første blødning. Har virkelig ikke troen, for mener testene burde vært mye sterkere selv om det var litt utvannet urin?

Hadde vært fint med et mirakel, men tror ikke det skjer. Så jævelig kjipt.. Håper ikke det tar 10 nye PP nå! Skal fokusere på vekten min og gå enda mere ned, for tror det er derfor jeg har hatt 2 kjemiske nå eller blir 1 kjemisk og en ny SA som legen kalte det på tlf.. Så håper jeg det blir en vellykket graviditet om ikke lengeJa, de burde sannsynligvis vært litt sterkere. Men håper på et mirakel for deg![]()

Ja, håper det går fort for oss begge nå. Det er ekstremt tøft når tiden bare går og gårHadde vært fint med et mirakel, men tror ikke det skjer. Så jævelig kjipt.. Håper ikke det tar 10 nye PP nå! Skal fokusere på vekten min og gå enda mere ned, for tror det er derfor jeg har hatt 2 kjemiske nå eller blir 1 kjemisk og en ny SA som legen kalte det på tlf.. Så håper jeg det blir en vellykket graviditet om ikke lenge![]()

Håper den sitter på neste! Men får du evt. noe (mer) hjelp nå da?Hadde vært fint med et mirakel, men tror ikke det skjer. Så jævelig kjipt.. Håper ikke det tar 10 nye PP nå! Skal fokusere på vekten min og gå enda mere ned, for tror det er derfor jeg har hatt 2 kjemiske nå eller blir 1 kjemisk og en ny SA som legen kalte det på tlf.. Så håper jeg det blir en vellykket graviditet om ikke lenge![]()
Ikke dette jeg ville lese.4+1….Oppdatering Fra Legen
Jeg har ikke tatt noen G tester siden tirsdag. Rett og slett pga angst for at det ikke skal gå. Legen min ringte meg nå og var ikke fornøyd med blodprøven min. Så skal ta ny på mandag. Tok en G test nå på utvannet urin. Det er ikke noe økning. Skal holde meg i 2 timer nå og se om neste test blir litt sterkere noe jeg er redd den ikke blir.. så da gikk det ikke denne gangen heller! Nesten gang skal jeg bitte i det sure eplet å teste uansett hvor angst jeg får![]()

Jeg tok ikke ny blodprøve. Ringte, for håpet å få snakke med legen før fredag(i går) men han hadde ikke mulighet. men, de sa at den blodprøven jeg tok var fin så jeg trengte ikke det.. For jeg kviet meg litt for en ny, tørte ikke å teste mer heller. Var vel egentlig litt redd for at det skulle gå galt noe det gjorde. Angrer på det nåÅ neihva var prøvesvaret på fra legen i dag? PS, så lenge du velger progesteron får du ikke blødning, men det pratet du kanskje med legen om?
Neste gang blir det bare å ta flere blodprøver og tester. For er jo ikke noe hyggelig det her. Tenkte at det her skal gå bra! Føler meg så teit nå egentlig.. Uff det her var bare så kjipt..Ja, det var skikkelig kjipt. Trodde virkelig ikke at det her skulle skjeIkke dette jeg ville lese.Så urettferdig at det skjer igjen. Håper det blir terminspire snart på deg.
![]()

Får høre hva han sier på tirsdagHåper den sitter på neste! Men får du evt. noe (mer) hjelp nå da?

Ja, virkeligJa, håper det går fort for oss begge nå. Det er ekstremt tøft når tiden bare går og går![]()
Jeg var så innstilt på detvher skulle gå helle veien
Men, Neste gang så går det bra for oss begge to
det må det bareJa, man blir litt sånn hvorfor gjorde jeg ikke det.. da hadde jeg viste det nå at det ikke gikk. Men, men får ikke gjort noe med det nå. Håper det går bedre neste gang og at jeg slipper 10 ny PPHuff, dette var ikke noe kjekt å lese. Skjønner hva du mener med å føle seg teit, men det skal du bare legge fra deg med en gang! Livet er merkelig noen ganger, og det suger! Det blir din tur igjen![]()