Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Ja, man blir litt sånn hvorfor gjorde jeg ikke det.. da hadde jeg viste det nå at det ikke gikk. Men, men får ikke gjort noe med det nå. Håper det går bedre neste gang og at jeg slipper 10 ny PP :arghh:
God klem til deg. Er skikkelig dritt. Håper også at det går bedre neste gang for deg :Heartred

Er så ufattelig lei meg på dine vegne, kjære du :sad010 Urettferdig til 1000- livet er ordentlig heavy, dritt og hardt noen ganger:smiley-angry017 Håper terminspiren sitter i neste pp:Heartred:smiley-angelic001 Sender mange trøsteklemmer din vei❤️

Klem! Ikke noe gøy å høre dette... Jeg ville heller ikke testet og testet, så det er ikke dumt tenkt. <3 Testene gjør jo dessverre ikke noe fra eller til, uansett utfall. :(

Ååånei, dette var forferdelig leit å lese :crybaby2var ikke sånn dette skulle gå. Forstår godt at du ikke turte teste. Det er jo fryktelig skummelt når man endelig har fått strekene man ventet på.. Men jeg vet den skal sitte snart!!! Ekstra fruktbar etter kjemisk/sa sier de jo. Det har jo festet seg, det er jo noe :Heartred Heier og tenker på deg!

Skulle vært 4+2..

Tok ikke Cylogest før jeg la meg i går, tenker det var riktig. For testen var enda svakere i dag. Håper bare at det ikke tar for lange tid å vente på en blødning..
Neiiii :sorry: Det var jo sånn det ble til meg, først strek så ventet jeg to dager (4+2) og da var den nesten helt borte :arghh: Jeg hadde i det minste håpet det skulle sitte til deg nå da :sorry: Nei dette var skikkelig trist og leit :Heartpink Jeg begynte å blø samme kvelden som den svake testen, og varte 3 dager. Nå er jeg CD6 og øm i eggstokkene, så kroppen jobber videre, veldig rart, men fint å kjenne at den så raskt gjør seg klar på ny også :Heartpink Håper vi får medfart til neste runde! Mange klemmer :Heartpink

Fikk de her nå.. Får så angst for at det skal være EXU igjen!?! Har ikke noe stikk/murringer eller små blødninger.. Får faktisk kjempe angst nå. Eller kan det gå et døgn før de begynner å gå ned?

Vedlegg

• IMG_6039.jpeg
    IMG_6039.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 71
  • IMG_6038.jpeg
    IMG_6038.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 78
  • IMG_6027.jpeg
    IMG_6027.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 76
Last edited:
De her er fra i går..

Vedlegg

• B246C5F2-80C7-44EF-9A42-C5CD8C54133B.jpeg
    B246C5F2-80C7-44EF-9A42-C5CD8C54133B.jpeg
    901 KB · Visninger: 78
Fikk de her nå.. Får så angst for at det skal være EXU igjen!?! Har ikke noe stikk/murringer eller små blødninger.. Får faktisk kjempe angst nå. Eller kan det gå et døgn før de begynner å gå ned?
Mine denne gangen gikk veldig sakte opp i starten, og en dag var de svakere enn dagen før, før de økte litt igjen. Endte jo ikke bra da, men var ikke exu i alle fall. Kan jo være noe sånt skjer hos deg også?

Mine denne gangen gikk veldig sakte opp i starten, og en dag var de svakere enn dagen før, før de økte litt igjen. Endte jo ikke bra da, men var ikke exu i alle fall. Kan jo være noe sånt skjer hos deg også?
Tok Cylogest i går på morningen, ikke på kvelden. Vet ikke om det kanskje kan være derfor det også tar tid? De ømme puppene er på vei bort. Ja, kan være som du sier at det tar tid!? Har bare 10000 tanker i hodet. Har liksom bare 1 eggleder så hadde vært krise om noe hendte med den

Hos meg økte det kjempesakte fra 9 dpo til 15 dpo. Da kom mensen. Kan laste opp tester om du vil se.

Hos meg økte det kjempesakte fra 9 dpo til 15 dpo. Da kom mensen. Kan laste opp tester om du vil se.
Så rart at det øker for du begynner å blø. Bare å dele :Heartred Skal ta blodprøve hos legen på mandag.. heldigvis. Bare kjenner jeg er veldig klar for at det skal bli ferdig så vi kan starte på nytt :sorry:

Så rart at det øker for du begynner å blø. Bare å dele :Heartred Skal ta blodprøve hos legen på mandag.. heldigvis. Bare kjenner jeg er veldig klar for at det skal bli ferdig så vi kan starte på nytt :sorry:

Vedlegg

• 20250113_060557-COLLAGE.jpg
    20250113_060557-COLLAGE.jpg
    896,7 KB · Visninger: 65
  • 20250113_202832-COLLAGE.jpg
    20250113_202832-COLLAGE.jpg
    686,1 KB · Visninger: 74
Skjønner godt at du syns det er tungt. Det er så opptur å få positiv test, og så er det et stort slag i magen når det ikke utvikler seg :sorry: Jeg fikk masse positive tester i løpet av en liten uke, også digital slo ut, men merket ganske kjapt at det gikk for sakte fremover. Hadde 25 i hcg da jeg målte hos legen ca ved IKM, så tok det to dager før ny syklus startet. Håper det går raskt for deg også. Man vil bare gå videre når det først ikke lykkes. Krysser alle fingre og tær for at neste forsøk blir ditt forsøk :Heartpink

Se de
Skjønner godt at du syns det er tungt. Det er så opptur å få positiv test, og så er det et stort slag i magen når det ikke utvikler seg :sorry: Jeg fikk masse positive tester i løpet av en liten uke, også digital slo ut, men merket ganske kjapt at det gikk for sakte fremover. Hadde 25 i hcg da jeg målte hos legen ca ved IKM, så tok det to dager før ny syklus startet. Håper det går raskt for deg også. Man vil bare gå videre når det først ikke lykkes. Krysser alle fingre og tær for at neste forsøk blir ditt forsøk :Heartpink
En Utrolig kjedelig situasjon. Man blir liksom bare sittende å vente på at det skal skje no.. Rart at det også kan øke så begynne å blø, men enda godt det ikke var EXU. Tok det lang tid før du ble gravid etterpå? Gratulerer med tvillinger, så på desember forumet :Heartred

Se de

En Utrolig kjedelig situasjon. Man blir liksom bare sittende å vente på at det skal skje no.. Rart at det også kan øke så begynne å blø, men enda godt det ikke var EXU. Tok det lang tid før du ble gravid etterpå? Gratulerer med tvillinger, så på desember forumet :Heartred
Ble gravid bare to sykluser etterpå. Og den kjemiske kom rett etter SA uten mensen imellom. Håper det går fort for deg også!! :love2 Jo, takk for det. Kun den ene som hadde hjerteaksjon forrige ultralyd. Spent på om den andre er "borte" på neste ul, legen mente den ville forsvinne :dead: Har lenge vært veldig usikker på om jeg egentlig er klar for én til, så ble ganske lettet over at ikke begge var levedyktige (om det er innafor å si). Hadde mistanker om tvillinger fra start pga veldig høy hcg.

Ble gravid bare to sykluser etterpå. Og den kjemiske kom rett etter SA uten mensen imellom. Håper det går fort for deg også!! :love2 Jo, takk for det. Kun den ene som hadde hjerteaksjon forrige ultralyd. Spent på om den andre er "borte" på neste ul, legen mente den ville forsvinne :dead: Har lenge vært veldig usikker på om jeg egentlig er klar for én til, så ble ganske lettet over at ikke begge var levedyktige (om det er innafor å si). Hadde mistanker om tvillinger fra start pga veldig høy hcg.
Det er helt lov og si. Vi er alle mennesker med våre egne følelser og tanker om ting. Ikke alt som passer for alle :Heartred Og det er en mening med alt som skjer. Så bra du ble gravid så fort etter. Er litt spent på om det vil ta lang tid til neste gang. Har bare en eggleder :arghh: Vi mistet i Juni i fjor, uke 8. men, etter at jeg gikk ned 12 kilo så tror jeg kroppen ble litt mere fruktbar. Har slutta og røyke og ikke mere vin kvelder siden starten av Januar. Så x alt for at det blir baby snart :Heartred

Back
Topp