Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smart tips det med hårstrikken! Ikke noe behov for det her ennå, men magen begynner vel å vokse snart [emoji4]Tøy og strekk!
I dag har jeg vært skikkelig oppblåst med en del stikkinger og ligamentsmerter [emoji85] Kjekt å kjenne at det skjer noe, men det er faktisk ganske slitsomt til tider.. Har enda ikke noe særlig mage, så vanlige jeans holdes lukket med hårstrikk [emoji108]
Håper formen bedrer seg [emoji4] Er det bra å tøye og strekke når man er gravid? Venter første barn, så er litt grønn på dette.. [emoji14]Frøkna var oppe kl.06 i dag Ganske bortskjemt med at hun sover til rundt 8, så dette var et sjokk for kroppen! Kjenner at det skal bli godt med senga straks, bare strikke litt først[emoji6] Ellers går det i tøy og strekk fortsatt, trøtt og kvalm[emoji85] Håper jeg kommer litt i vater etterhvert[emoji4]
Mente vel egentlig at det tøyer og strekker i magen[emoji85] men gravidyoga er bra[emoji4] Gjorde det første gang jeg var gravid[emoji108]Håper formen bedrer seg [emoji4] Er det bra å tøye og strekke når man er gravid? Venter første barn, så er litt grønn på dette.. [emoji14]
Ja, gjorde det ved forrige graviditet. Det hjalp noe på fødselsangsten også mtp pusteøvelser og det å gå inn i seg selv. Får dessverre ikke mulighet til å gjøre det denne gangen[emoji17] men får se hva Youtube har å by på[emoji6]Ah, ja den tøying kjenner jeg innimellom også [emoji4] Gikk du på gravidyoga-kurs?
Takktakk[emoji4]Gratulerer med ny uke