Frøken navnegal!

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Guttenavn er vi ganske enige om, står mellom 2. Men etter å ha studert NUB’en litt etter sist UL bikker jeg mot at det kan være jente. Å jentenavn har vi ikke klart! Mine favoritter er:
Eira
Hedvig
Helene
Serine
Olea
Mannen er sterkt uenig i de to øverste, som er mine absolutte favoritter. Han liker Helene og Olea, men synes Serine blir litt «sukkersøtt» etterhvert som hun vokser opp. Hva er dine favoritt-jentenavn? :happy:

Sist hadde vi Eira, Frøya, Saga og Erica langt oppe på lista. Stod til slutt mellom min favoritt Eira og samboers favoritt Frøya, og det ble Frøya til slutt.

Jeg liker også Hedvig, Maiken, Madeleine, Lilja, Vega, Vilja.

Det er så sykt mange fine navn, men kjenner på veldig mange, også mine egen favoritter at det er fint, men at det ikke passer inn hos oss liksom. Eira som er min favoritt er for det første ikke mannen noe glad i, i tillegg har vi en hund som heter Mira, å synes nesten det blir litt for likt :hilarious:

Guttenavn er vi ganske enige om, står mellom 2. Men etter å ha studert NUB’en litt etter sist UL bikker jeg mot at det kan være jente. Å jentenavn har vi ikke klart! Mine favoritter er:
Eira
Hedvig
Helene
Serine
Olea
Mannen er sterkt uenig i de to øverste, som er mine absolutte favoritter. Han liker Helene og Olea, men synes Serine blir litt «sukkersøtt» etterhvert som hun vokser opp. Hva er dine favoritt-jentenavn? :happy:
Eira var nyyydelig❤️❤️❤️

Her tenker jeg litt på Selma dersom det blir en jente :)
Det har jeg og på lista mi, som har vokst betydelig siden i går :hilarious:
Elli, Selma, Hennie, Oline, Live, Othilie, Erle og Ylva har blitt lagt til :hilarious:
Men Erle går ikke, jeg er nordlending, gift med en fra Stavanger og bosatt i Stavanger, Erle blir to forskjellige navn her og hos mormor og morfar :facepalm:

Heidi
Helle
:)

Mine to favoritter holder jeg hemmelig akkurat her, men her noen av de andre jentenavnene jeg har på lista:
- Lilli/Lily
- Vilde
- Marina
- Linnea
- Alva

Mine to favoritter holder jeg hemmelig akkurat her, men her noen av de andre jentenavnene jeg har på lista:
- Lilli/Lily
- Vilde
- Marina
- Linnea
- Alva
Lilly hadde æ, men de e blitt litt i overkant populært synes æ.. Har Vilde og Alva på lista! Kjempefine navn :Heartpink

Lilly hadde æ, men de e blitt litt i overkant populært synes æ.. Har Vilde og Alva på lista! Kjempefine navn :Heartpink
Hadde Linnea øverst før, men syns det har blitt litt for populært nå, dessverre :(

Hadde Linnea øverst før, men syns det har blitt litt for populært nå, dessverre :(
Ja, det kan ødelegge litt for mange. Jeg blir litt opphengt i sånt, selv om det jo egentlig er dumt man bør jo bare velge det man liker best..

Vi har landet på navn allerede:angelic: Blir det gutt så skal han hete Svale, og blir det jente så skal hun hete Talia.:Heartred Sjeldne nydelige navn som absolutt burde vært mer populære! Finnes masse annet fint og men disse to er veldig spesielle for oss da både betydning og grunnen til at de ble valgt betyr så mye.

Da jeg ventet datteren min hadde jeg Enya, Eira, Sanne, Dina, Tindra, Rikke, Aurelia og Synne på lista :) Det ble Tindra :Heartpink

Da jeg ventet datteren min hadde jeg Enya, Eira, Sanne, Dina, Tindra, Rikke, Aurelia og Synne på lista :) Det ble Tindra :Heartpink
Tindra er nydelig, men mannen er litt vanskelig ril tider :hilarious: Nå har vi endelig funnet et som begge liker og som nå står øverst på lista. Othilie :Heartpink så blir det spennende å se om det kommer ei Othilie eller en Nils Olai :Heartpink:Heartblue eller om det blir et helt annet navn :hilarious:

Jeg var i alle år 100% sikker at dersom jeg fikk en jente skulle hun hete Emma. Men idag heter alle Emma og navnet er ikke på lista lenger engang :hilarious: Rart det der.

Mine absolutt to favoritter holder jeg litt hemmelig. Er litt gøy at de ikke er nevnt her! Har heller ikke sett de nevnt på andre råder :cool: (og så uvanlige er de ikke)

Ellers på listen er:
Eveline
Fie

Frøya, Carla, Edith, Mina, Thyra, Melody, Othelia, Amanda...sååå masse fine navn <3

Back
Topp