Fotografbilder

Så skjønne bilder....."smelt!!"
 
Åh, såååå fine bilder lenemor!
Nydelige begge to [:D]
 
Gud, det var KJEMPEFINE bilder!!!
 
Ååååååå, så utrolig fine bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Så flotte bilder!

For en nydelig liten lillebror Johanna har fått[:)]
 
Tusen takk alle sammen - jeg er selvsagt en superstolt hønemor, men som Jan Eggum sier så fint i sangen Myrsnipa; enhver syns best om sine egne små (og om noen ikke har hørt sangen så anbefales den på det sterkeste - jeg begynner å gråte hver gang jeg hører den)
 
Back
Topp