lenemor Forumet er livet 21 Okt 2009 #1 I dag kom venninnen min opp med en cd med bilder fra fotograferingen i forrige uke. Her er noen av bildene
I dag kom venninnen min opp med en cd med bilder fra fotograferingen i forrige uke. Her er noen av bildene
oslojente1980 Forumet er livet VIP 21 Okt 2009 #2 Nydelige bilder. Spesielt det av deg og August[:D]. Du burde fremkalle og forstørre[:)]
lenemor Forumet er livet 21 Okt 2009 #3 Det skal nok fremkalles noen - og kanskje noe forstørres også. Har tenkt oss en tur til til fotografen da, så G og Johanna også kan være med.
Det skal nok fremkalles noen - og kanskje noe forstørres også. Har tenkt oss en tur til til fotografen da, så G og Johanna også kan være med.
Almyrida81 Forumet er livet VIP 21 Okt 2009 #5 Nydelige bilder!! [:)] Spesielt det hvor dere koste.. *sukk*
T Trillemor82 Forumet er livet 21 Okt 2009 #7 nyyyyydelige altså.. [:)] dere er fantastisk fotogene begge to.. <3
M Mibah Forumet er livet 21 Okt 2009 #9 Åh for noen fine bilder! Og så ser han så liten, men samtidig så stor ut. (ja for det var en fornuftig setning, hehe)
Åh for noen fine bilder! Og så ser han så liten, men samtidig så stor ut. (ja for det var en fornuftig setning, hehe)
lenemor Forumet er livet 21 Okt 2009 #10 tusen takk alle sammen!Og trillemor, jeg finnes ikke fotogen, men en proff klarer å få meg til å se ok ut også
tusen takk alle sammen!Og trillemor, jeg finnes ikke fotogen, men en proff klarer å få meg til å se ok ut også
F FrøkenSia Elsker forumet 21 Okt 2009 #11 Så fine bilder!!! De var veldig koselige de av deg og August!!![:)]
P plysj Gift med forumet 21 Okt 2009 #14 Åh han er jo så liiiiten *felle en tåre* Blir alltid rørt av de bittesmå hehe. Nydelige bilder[:D][:D][:D]
Åh han er jo så liiiiten *felle en tåre* Blir alltid rørt av de bittesmå hehe. Nydelige bilder[:D][:D][:D]
ingipingi Forelsket i forumet 22 Okt 2009 #17 Ååååå nydelige bilder. Blir helt rørt av lille, store, sterke August
Nøste77 Gift med forumet 22 Okt 2009 #18 Jeg sier det gjerne her også jeg; utrolig hærlige bilder Spesielt de av dere to sammen.
Råsa Muffin! Gift med forumet 22 Okt 2009 #19 Så flott bilder av en nydelig mamma og en nydelig gutt [:D]
*Flatula* Gift med forumet 22 Okt 2009 #20 Så nydelige bilder [:)][:)] Søtt det av dere to da [;)][:)]