fotelle venner og familie?

Vanillatwin

Elsker forumet
forteller dere venner og familie at dere prøver? 
 
nei! forteller ingen :P
 
ja, vi har ei som fylte 2 i helga, så er alle rundt oss gravide, så da spør de oss også, eller de maser.... så da sier vi ja vi prøver... ikke like lett denne gangen da, enn sist... men holder motet oppe...
 
vi har prøvd i litt over 4 år så vi er veldig åpne om  det. det hjelper oss igjennom nedturer.. 
 
Vi har sagt det til noen nære venner, men vil helst ikke si det til for mange. Har jo akkurat begynt å prøve.
Men vil tro at det hjelper å si det at en prøver til andre om en har prøvd lenge. Da slipper en hvertfall hele tiden svare på spørsmålene om "skal ikke dere ha barn snart da?". Og man har gjerne noen å dele alle tankene og opplevelsene med. Håper det ordner seg for dere nå! Lykke til!
 


Frk. turkis skrev:
vi har prøvd i litt over 4 år så vi er veldig åpne om  det. det hjelper oss igjennom nedturer.. 


skjønner det veldig godt :)
 
Har fotalt et par av mine nærmeste venner at vi planlegger nr 2 etterhvert :)
 
dytt
 
ja, det har vi sagt til "gud og hvermann" igrunnen.. blir verre nå for jeg klarer ikke å holde maska... tok en kollega 1 sekund å gjennomskue meg sist.. og det ble jo bare rart siden jeg mista 5 dager etterpå liksom... så jeg håper jo jeg skal klare å holde pokerfjeset på plass..
 
Mine to beste venninner vet at vi prøver
-men dem vet ikke at det har klaffet enda ;o)

Vi var i samme prøvende situasjon alle mann, så falt naturlig å fortelle det til dem da, ellers hadde vi nok holdt det for oss selv :)
 
Back
Topp